SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Ik ga nu beginnen aan een Mickey Mouse van bouwsteentjes en moest meteen aan Femke denken...quote:
20 seconden tussen de lapo en dit topic en dan zegt schollie dat het lang duurdequote:
Gezeik over kapenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
20 seconden tussen de lapo en dit topic en dan zegt schollie dat het lang duurde
sorry hoor, maar hier is alleen maar een![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
op zijn plaats
Gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik wil dat je per aanstaande maandag begint met koffie drinken.
Snij hem doormidden en neem morgen de helft als ontbijtquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gaat misschien iets te ver.
ja je hebt gewoon zo ontzettend gelijk dat niemand nog iets weet te meldenquote:
quote:… Jij zei vannacht
Joh je bent niet goed lekker
Je woont niet zomaar gratis op Soestdijk
In het zweet uws aanschijns zult gij uw brood verdienen
En toen keek ik je aan
En toen wou ik je slaan
Want je had zo vervelend gelijk
WATquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:54 schreef bitterbal het volgende:
@:ettovanbelgie
ik heb net een slang vermoord
Hatsjoequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Gras gemaaid en even sproeier aan, ruikt lekker.
Silence of the Lambs combineren met Monty Python zou leuker zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Oeh kom langs het zappen bij Silence of the Lambs![]()
![]()
En op een andere zender The Green Mile. Wat een heerlijke combinatie zou dat zijn.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Oeh kom langs het zappen bij Silence of the Lambs![]()
![]()
En op een andere zender The Green Mile. Wat een heerlijke combinatie zou dat zijn.
hebben ze goed bedacht om het allemaal op 1 avond te doen en om dezelfde tijdquote:
Om de psychopaten van de seriemoordenaars te kunnen onderscheidenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
hebben ze goed bedacht om het allemaal op 1 avond te doen en om dezelfde tijd
Oh ja en wéér een vierde plek. de 7equote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
En nog een medaille in het crossfietsje
witte handdoeken worden ook beter schuurpapierquote:
Ik heb sinds kort lichtroze handdoeken en ik heb idd het idee dat er een soort stroef laagje op zitquote:
Wat boeit het nou of ze langzaam opdrogen, als ze maar gewoon goed afdrogenquote:
gewoon ff met een scheut azijn in de kookwas. En een paar van die bosjes staalwol.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort lichtroze handdoeken en ik heb idd het idee dat er een soort stroef laagje op zit
Parmezaanse kaas op de badkamervloer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort lichtroze handdoeken en ik heb idd het idee dat er een soort stroef laagje op zit
Kop dicht, luisteren naar oma professor handdoekologiequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat boeit het nou of ze langzaam opdrogen, als ze maar gewoon goed afdrogen
daarom was ik ze op 60quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Had ook gelezen dat je handdoeken op 40 graden moet wassen want op 60 worden ze hard.
Op 60 graden wassen en dan in de droger mikken, dan blijven ze ook gewoon lekker zacht hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Had ook gelezen dat je handdoeken op 40 graden moet wassen want op 60 worden ze hard.
https://www.instagram.com/reel/C9NRP8xu4HKquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Parmezaanse kaas op de badkamervloer.
Ik heb geen drogerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op 60 graden wassen en dan in de droger mikken, dan blijven ze ook gewoon lekker zacht hoor
Oma kan beter een droger kopenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kop dicht, luisteren naar oma professor handdoekologie
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaan we nog een dansssssssje wagen
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
ja die kon je verwachtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
volgens mij nog nooit gehad dat ze lekker zacht uit de droger kwamenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op 60 graden wassen en dan in de droger mikken, dan blijven ze ook gewoon lekker zacht hoor
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:38 schreef Ama het volgende:
Ik heb een baby wolf.sims doodbijten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik altijd eigenlijk, moet je ze er wel gelijk uithalen als de droger klaar is en ze niet nog een paar dagen er in laten liggenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij nog nooit gehad dat ze lekker zacht uit de droger kwamen
doe ik sowieso niet, laten liggenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik altijd eigenlijk, moet je ze er wel gelijk uithalen als de droger klaar is en ze niet nog een paar dagen er in laten liggen
Dat zou ik wel weer eens op moeten pakken. Maar dan moet ik waarschijnlijk eerst weer tig updates doen.quote:
Ik ben gestopt toen ik de helft aan uitbreidingen enz achterliep. Maar heb Sims ook vanaf deel 1 gespeeld dus was er sowieso wel beetje klaar mee na 15 jaar ofzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou ik wel weer eens op moeten pakken. Maar dan moet ik waarschijnlijk eerst weer tig updates doen.
Ja het moet je ding zijn haha maar ik vond vroeger Zoo Tycoon ook geweldig.quote:
naja, games als planet coaster (zelfde maker als zoo tycoon) en dat soort spellen vind ik opzich wel leuk..quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het moet je ding zijn haha maar ik vond vroeger Zoo Tycoon ook geweldig.
Wtf.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ruim 27 graden in de slaapkamer.
En ik zag net zo'n klein steekvliegje vliegen.quote:
Heb je de hele dag de zon naar binnen laten schijnen met de ramen dicht?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ruim 27 graden in de slaapkamer.
24,5 graden, valt meequote:
Dit is niet echt een flex, nee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:36 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso een kutnacht, want zelfs mijn airco kan amper op tegen de benauwdheid van buiten.
Ownoesquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ik zag net zo'n klein steekvliegje vliegen.
Het is een soort van flex waarbij de spierbal naar beneden zakt en onder de arm bungelt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is niet echt een flex, nee.
Geniet jij maar gewoon van je plaknacht, ga ik geen last van hebben.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje zo'n raar tekenfilmideequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is een soort van flex waarbij de spierbal naar beneden zakt en onder de arm bungelt.
Oke, dank je wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geniet jij maar gewoon van je plaknacht, ga ik geen last van hebben.
Sinds ik weet dat het een mobiele airco is ben ik sowieso minder onder de indruk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geniet jij maar gewoon van je plaknacht, ga ik geen last van hebben.
Ok.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:36 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso een kutnacht, want zelfs mijn airco kan amper op tegen de benauwdheid van buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |