Zjuul en Robbie Knops dachten: dit kunnen wij beter.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
B1102.48
(1)Chisnall, Dave
6
-
0
Colley, Reece
65.83
God o god. Mickey Mansell heeft ook een slaapwandelloting gedoneerd gekregen om zijn WK-kansen wat op te hogen (lol).quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zjuul en Robbie Knops dachten: dit kunnen wij beter.
En verslaat nu centenbakquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Steve Beaton met z'n eerste kwartfinale in bijna 2 jaar om z'n wk-kansen te redden.
Nul charisma, maar pijlen speren kunnen ze (als niemand kijkt)quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De finale der vloerkoningen tussen Heta en Searle.
Heta staat nu gewoon achtste op de WGP-seeding (lol).quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nul charisma, maar pijlen speren kunnen ze (als niemand kijkt)
Ja, hij wil niet naar Q-school. Prima zelfkennis, niet nog zo'n geraamte die het ieder jaar wanhopig weer probeert maar de arbeid allang niet meer kan leveren.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Stopt Vinny er na dit seizoen mee? Dit wordt geen wk en geen tourkaart in ieder geval.
Er zijn gruwelijk veel spelers zonder zelfkennis, die maar wat aankloten. Alleen Ritchie Edhouse heeft een wonderbaarlijke positieve klap van de molen gekregen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, hij wil niet naar Q-school. Prima zelfkennis, niet nog zo'n geraamte die het ieder jaar wanhopig weer probeert maar de arbeid allang niet meer kan leveren.
We kijken naar de Ronnie Huybrechtsen en Darren Websters van de wereld.
Denk je niet dat er heel veel zijn die niet veel anders kunnen dan darten?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er zijn gruwelijk veel spelers zonder zelfkennis, die maar wat aankloten. Alleen Ritchie Edhouse heeft een wonderbaarlijke positieve klap van de molen gekregen.
Ik vraag me gewoon af wat er precies rond Edhouse is gebeurd. In zijn stijl/worp is in essentie niet veel veranderd, hij klootte al jaren maar wat aan. Wat is er dan gebeurd dat hij opeens wel resultaten boekt? Het fascineert en ergert me mateloos.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk je niet dat er heel veel zijn die niet veel anders kunnen dan darten?
Ik vermoed dat Richie ook wel echt serieus traint. In geloof niet dat het zomaar gebeurt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af wat er precies rond Edhouse is gebeurd. In zijn stijl/worp is in essentie niet veel veranderd, hij klootte al jaren maar wat aan. Wat is er dan gebeurd dat hij opeens wel resultaten boekt? Het fascineert en ergert me mateloos.
Zolang je tussen plek 32 en 64 speelt kan ik het je sowieso niet verwijten dat je het blijft proberen. Maar als je daar (ver) onder valt begrijp ik niet dat je het blijft proberen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er zijn gruwelijk veel spelers zonder zelfkennis, die maar wat aankloten. Alleen Ritchie Edhouse heeft een wonderbaarlijke positieve klap van de molen gekregen.
Andy Boulton, Matthew Dennant, Arron Monk spreiden al jaren een fascinerende stugheid tentoon.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zolang je tussen plek 32 en 64 speelt kan ik het je sowieso niet verwijten dat je het blijft proberen. Maar als je daar (ver) onder valt begrijp ik niet dat je het blijft proberen.
Er is ook nog wel een verschil tussen jaarlijks een weekje darten in Milton Keynes of de hele challenger tour aflopen. Weet niet hoeveel gasten het daar blijven proberen?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zolang je tussen plek 32 en 64 speelt kan ik het je sowieso niet verwijten dat je het blijft proberen. Maar als je daar (ver) onder valt begrijp ik niet dat je het blijft proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |