Zou het eindelijk een keer mogen van de Dartsgoden.quote:
Ja wordt qualifier. Maar ook wel heel vaak pech. In 18 vd 24 pcs een geplaatste speler in de eerste ronde.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Beaton gaat op deze manier in z'n laatste jaar het WK missen.
WK nu wel gewoon via open net te zien denk ik met dat viaplay kanaal?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Gerwen v Van Barneveld op het WK in de laatste 32, niet onmogelijk. Zeg ik aan de vooravond van een flinke storm TV-rankings.
Al biedt de neerwaartse spiraal van Ratajski wel een vluchtweg.
In vertraging ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:36 schreef franklop het volgende:
[..]
WK nu wel gewoon via open net te zien denk ik met dat viaplay kanaal?
Hoeveel?quote:
Ik verwacht in het begin een paar avonden (gewoon live, net als het andere darten wat ze daarop uitzenden) en in de slotfase wellicht nog wat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:36 schreef franklop het volgende:
[..]
De dartsgoden gunnen het ons.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou het eindelijk een keer mogen van de Dartsgoden.
Bij eerdere toernooien zonden ze nog wel eens de eerste ronde live uit op tv, daarna zocht je het maar uitquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Genotttt.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
De Wessel-karavaan is weer rijdende @:Mani89 .
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
De Wessel-karavaan is weer rijdende @:Mani89 .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |