SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Speciaal voor 4ebebeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hier ook, echt prima weer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
24 graden met een wolkje staat hier
Ga het weekend vanavond vieren met Miss Temakiquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hier ook, echt prima weer.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga het weekend vanavond vieren met Miss Temaki
Toetjes zijn daar wel lekkerquote:
Je kunt beter werken en 2 dagen bier drinken ipv 3.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik heb deze zomer elke vrijdagmiddag vrij genomen
Dubbel glas? @Haagsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:09 schreef bitterbal het volgende:
Dit was genieten jongens. Nu op weg naar de stad voor ramen
ja papa ouwe zemelaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt beter werken en 2 dagen bier drinken ipv 3.
Of wat anders doen natuurlijk
lekker, genietenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik heb deze zomer elke vrijdagmiddag vrij genomen
Gewoon op FOK! postenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is ook niet makkelijk om leuke dingen te bedenken, hobby’s of sport te doen op een vrije dag.
Je hebt tegenwoordig elke zondag een deliriumquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
vrijdag en zaterdag is toch 2, zondag uitrusten
er is genoeg keuze maar of ik daar zin in hebquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is ook niet makkelijk om leuke dingen te bedenken, hobby’s of sport te doen op een vrije dag.
oei, ik voel wat afgunstquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig elke zondag een delirium
kan komen dat zijn vrouw de hele dagen wil shoppen en hij daarom van ellende op terrasjes zit te FOK!ken in plaats van te genieten van de vakantiequote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:29 schreef Karzai het volgende:
naja ben vrijgezel kan doen wat ik wil in principe
elke dag weer kassie kijkenquote:
tot hij in de prak werd gereden tegen een fietsnietjequote:
ik weet hier wel een vieze versie van, maarja , ik heb ook een hekel aan datenquote:
1:1 kan ik best wel goed praten; maar zal niet zo snel iemand aanspreken in een kroeg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik weet hier wel een vieze versie van, maarja , ik heb ook een hekel aan daten
ben niet zo'n kwebbelaar
Hey jij.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:39 schreef isax het volgende:
[..]
De kabouter heeft zichzelf nooit meer verplaatst
Daar is het nog erger dan hier hoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:39 schreef Karzai het volgende:
ik ga naar new york straks, keb het hier allemaal wel gezien
dat zoek ik juistquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar is het nog erger dan hier hoor.
Long time,Hoe gaat het?quote:
En badlaken race.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:42 schreef Karzai het volgende:
niet dat gesnorkel en met je luie reet op een cocktail wachten
Beetje hetzelfde.Klier wat rond en zo.quote:
Ja en?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb je het over mij? We hebben een privé villa.
niet over jou, de gemiddelde zon vakantiequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb je het over mij? We hebben een privé villa.
Zou eens een nkeer groepsreis doen en gewoon lekker dom lullen met iedereen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:47 schreef Karzai het volgende:
ik overwoog het ook eerlijk gezegd, maar koos uiteindelijk voor iets wat ik nog niet heb meegemaakt
heb ik naar cuba gedaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou eens een nkeer groepsreis doen en gewoon lekker dom lullen met iedereen.
Ik mis de goede oude tijdquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde.Klier wat rond en zo.
Was je COVID zwaar?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Stevie Nicks - the edge of seventeen
hmm geen last vanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:54 schreef Haags het volgende:
Je hoeft ook echt alleen maar je arm te bewegen en je zweet al uit werkelijk al je poriën vandaag.
Kan die podcast nergens vinden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:00 schreef Karzai het volgende:
zet zo een podcastje op van de clitoris gesprekken, misschien leer ik er nog iets van
Hoiquote:
Dat denken mensen zelf ook weleens. Het is hier net een soort Hotel Californiaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoi
ik dacht dat jij van fok verdwenen was
Ben ik ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoi
ik dacht dat jij van fok verdwenen was
gezellig, geniet er vanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik krijg straks een vriend van de middelbare school op bezoek. Is in 2007 naar Stockholm geëmigreerd en sindsdien heb ik hem in 2011 en in 2018 nog gezien. Nou issie voor werk een weekje in NL. Wordt vast gezellig
Lekkah.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Half uur liggen ronken op m'n balkonhet overviel me een beetje.
heb je goed vlees?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:34 schreef Koen66 het volgende:
Zometeen maar BBQ de hens in ofzo, stukkie vlees cremeren
Net een dure reis achter de rug, ff geen centen voor de dure keurslager ofzoquote:
Ik heb ook liggen ronken, maar dan wel binnen op de bank. Gelijk die slaapwarmte, alsof ik het nog niet warm hadquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Half uur liggen ronken op m'n balkonhet overviel me een beetje.
Laat jij je wegjagen?quote:
oh vet zeg hoe ze dat gedaan hebbenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:45 schreef Karzai het volgende:
Gaypride morgen de hele stad is versierd
[ afbeelding ]
ga je morgen ook kijken ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Groot feest hier het hele weekend
Tis druk al om 18.30
Ik heb er gewoond,in de Bijlmer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:34 schreef bitterbal het volgende:
oh![]()
ik zou er wel kunnen wonen denk ik
Zou wel eerst Marokkaans, Papiamento en Arabisch leren spreken en schrijven dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:34 schreef bitterbal het volgende:
oh![]()
en hoe was dat? Ben geloof ik nooit in de bijlmer geweestquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond,in de Bijlmer.
zou ik hier dan ook moeten kunnenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou wel eerst Marokkaans, Papiamento en Arabisch leren spreken en schrijven dan.
Wel jaren geleden hoor,maar heb daar best een leuke tijd gehad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en hoe was dat? Ben geloof ik nooit in de bijlmer geweest
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:34 schreef bitterbal het volgende:
oh![]()
Nou ja dat is het punt. Ik kan in Rdam ook genoeg wijken/straten bedenken waar ik prima kan wonen, zo ook in Adam. Maar ook zat waar je nog niet dood gezien wil worden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:46 schreef bitterbal het volgende:
toen met die tattoo was ik in een super mooie buurt, rivierenbuurt geloof ik. Appartementen van 75 vierkante meter gaan daar voor een miljoen weg![]()
in van die jaren 30 woningen.
Ja dan is zelfs Helmond misschien nog leuk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:46 schreef bitterbal het volgende:
toen met die tattoo was ik in een super mooie buurt, rivierenbuurt geloof ik. Appartementen van 75 vierkante meter gaan daar voor een miljoen weg![]()
Ligt er wel beetje aan waar je bent.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:50 schreef Modus het volgende:
Ik was vandaag in DH. Daar wonen ook echt nog maar 6 blanken ofzo manmanman
je liep in de schilderswijk?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:50 schreef Modus het volgende:
wat deed je daar?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:50 schreef Modus het volgende:
Als ik naar de stad ga dan loop ik daar ook wel eens met de gedachte van; praat er nog iemand Nederlands hier of ben ik de enigequote:
Rivierenbuurt had ik ooit iets met Joodse Daffie met haar befaamde en beroemde vleeskleurige zeppelins, beetje motorboaten op vrijdagavond, de ochtend erop naar de Albert Cuypmarkt, daarna aftanken bij de Pilsvogel en de ochtend erop lekker kwebbelen in de de Portugese synagoge.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:46 schreef bitterbal het volgende:
Ja dat is ook niet al te best meer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:57 schreef Modus het volgende:
Moest naar Haga zkh bij Leyweg dus dan weet je het wel
ohhhquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:57 schreef Modus het volgende:
Moet deel 1 nog steeds keer spelen.quote:
inmiddels kan je misschien wel beter wachten op 2quote:
met wat erbij??quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:21 schreef UitStraling het volgende:
Romige kastanjechampignons afgeblust met Jack Daniels whisky en schnitzel
Meedoen is belangrijker dan winnen bos!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weet Team NL wel dat een vierde plaats niet telt op de OS? Manmanman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:50 schreef Modus het volgende:
Heb je nu ook een witte puntmuts op en een brandend kruis in je hand?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:57 schreef Modus het volgende:
vliegbeestenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, ik ging naar buiten.
Gelijk twee keer gestoken door iets (geen idee wat).
Weer naar binnen gegaan.
De groetjes.
Ja, vlieg maar ergens anders heenquote:
Is ze BLEEEI?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:29 schreef UitStraling het volgende:
Je hebt het geluid van het alarmsirene iedere eerste maandag van de maand en je hebt de stem van Sifan Hassan.
Lekker.. Heb m'n anti steekbeesten jeukpen ook al de hele week in gebruikquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weer naar binnen gegaan.
De groetjes.
Heb je Femke Bol wel eens gehoord?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:29 schreef UitStraling het volgende:
Je hebt het geluid van het alarmsirene iedere eerste maandag van de maand en je hebt de stem van Sifan Hassan.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker.. Heb m'n anti steekbeesten jeukpen ook al de hele week in gebruik
Ts toch leuk.quote:
Limburgs?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar die ziet er wel als een halfje uit.
Gezien jij niet in de randstad woont is de kans wel aannemelijker dat je door een insect bent gestokenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weer naar binnen gegaan.
De groetjes.
?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:36 schreef Koen66 het volgende:
Wow die 'Duitse' voetballer Ozil is ook aardig de weg kwijt
Ooit gehoord van Oss of Helmond?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezien jij niet in de randstad woont is de kans wel aannemelijker dat je door een insect bent gestoken
Volgende keer een vlaai in haar gezicht gooien.quote:
Kom je uit Oss, dan ben je voor Topquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooit gehoord van Oss of Helmond?
@gers joejoequote:
EN weer weg. Gezellig even bijgepraat en bij de chinees gegetenquote:
Volgens mij was hij fan van Top Ossquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgende keer een vlaai in haar gezicht gooien.
Deze klassiekerquote:
Instant zin in chinees ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN weer weg. Gezellig even bijgepraat en bij de chinees gegeten
Ik vind jouw reactie i.c.m. je PI echt meesterlijkquote:
zolang er maar geen mannen in de buurt warenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weer naar binnen gegaan.
De groetjes.
Dat dacht ik gisteren ook toen we terugkwamen uit Noorwegen, lekker Chinees halenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Instant zin in chinees ook
Bedankt
Nja gedesillusioneerde Turk, Erdogan adept.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)-palestina~a8621b8d/
Niet eens mijn schuld dit keerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Instant zin in chinees ook
Bedankt
lekker lekker!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter verhuist ie dan daarheenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja gedesillusioneerde Turk, Erdogan adept.
Doof geworden nuquote:
Zo danquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doof geworden nu
En je bent zelf een klassieker
Uhm.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang er maar geen mannen in de buurt waren
kiek maar uutquote:
Kan @LTVDK wel hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nee gelukkig niet zegquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:43 schreef Koen66 het volgende:
Iemand al eens door een Aziatische Hoornaar gestoken?
Noem je me nu oudquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doof geworden nu
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan @:LTVDK wel hebbenDat je mij nou een klassieker noemtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat niet direct op mijn wishlist neequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:43 schreef Koen66 het volgende:
Iemand al eens door een Aziatische Hoornaar gestoken?
De sambalbij en peperwespquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:44 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze is zelf oudquote:
ik zag het dr echt postenquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja daar vliegen wel echt unitsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk in Thailand drie keer per dag.
'iemand met veel levenservaring door verstreken tijd'quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:46 schreef Koen66 het volgende:
Ik zou hier niet gauw iemand 'oud' noemen
gewoon klassiekquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'iemand met veel levenservaring door verstreken tijd'
Koop een horquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:48 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo vliegt er hier nu opeens een vlieg naar binnen
Lastig te vinden voor een bovenlicht klapraampjequote:
Ik zou niet durven, maar dit is wat je er zelf over zei:quote:
quote:
maak een horquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lastig te vinden voor een bovenlicht klapraampje
die heb je bewust in een kladblokje op je bureaublad gezet om te misbruikenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, maar dit is wat je er zelf over zei:
[..]
Omdat karmaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:48 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo vliegt er hier nu opeens een vlieg naar binnen
quote:
Nee, kostte nog best wat tijd om dat terug te zoekenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
die heb je bewust in een kladblokje op je bureaublad gezet om te misbruiken
Hoezo onthoud jij zulke dingen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, maar dit is wat je er zelf over zei:
[..]
Geen zin in, wil gewoon nieuwe kozijnen met ingebouwde horquote:
voortaan gewoon met kladblok werken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, kostte nog best wat tijd om dat terug te zoeken
Dit is wie ik ben als persoonquote:
fix that!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen zin in, wil gewoon nieuwe kozijnen met ingebouwde hor
Ja, ik ben toch niet raar of zoquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
voortaan gewoon met kladblok werken.
Die Schuurs heeft die überhaupt een gendertest gedaan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Tennis, ook weer vierde. Weer net niks. Ben de tel kwijt, de zesde keer plek 4 geloof ik?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben toch niet raar of zo
Vreemd wel.. misschienquote:
Uhuh, en dan straks met een quote van 3 jaar geleden aan komen zetten die je 'toevallig' nog had onthoudenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is wie ik ben als persoon![]()
en ik vond het een raar antwoord.. ik onthoud niet alles wat hier staat
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zei de puber en begon met poep te gooien naar voorbijgangers.
Ja moet eens een kozijnenboer langs laten komen, gaat wel even huilen bij de rekening zijn gok ikquote:
Dat zou ik een tikje verontrustend vinden en daar ben ik te lui voor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uhuh, en dan straks met een quote van 3 jaar geleden aan komen zetten die je 'toevallig' nog had onthouden
zo stond ik idd ookquote:
ik bel gewoon de verhuurderquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moet eens een kozijnenboer langs laten komen, gaat wel even huilen bij de rekening zijn gok ik
Denk niet dat ze mijn kozijnen komen vervangen als ik jouw verhuurder belquote:
Er zit vast ook nog wel iets tusseninquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit dingen van het Burgerlijk Wetboek door te nemen
Kan wel wat leukers verzinnen op de vrijdagavond
Zoiets als: @:LTVDK oud noemen ofzo
Waarom überhauptquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit dingen van het Burgerlijk Wetboek door te nemen
Kan wel wat leukers verzinnen op de vrijdagavond
Zoiets als: @:LTVDK oud noemen ofzo
jij wilt dat ik voor jou een kozijnenboer ga bellen... dikke doeiquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat ze mijn kozijnen komen vervangen als ik jouw verhuurder bel
Nee, dit zijnde twee opties, dus ik ga mij wel met de bovenste bezig houdenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zit vast ook nog wel iets tussenin
Ja ze hoeft me helemaal niet oud te noemenquote:
Ja, iets met een opleiding, naast een fulltimebaan, echt superleuk, kan het iedereen aanbevelenquote:
Nee ik wil dat er een kozijnenboer de kozijnen vervangtquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij wilt dat ik voor jou een kozijnenboer ga bellen... dikke doei
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze hoeft me helemaal niet oud te noemen
Vreemde wetten in Europaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, iets met een opleiding, naast een fulltimebaan, echt superleuk, kan het iedereen aanbevelen![]()
Dit is wel de 3e opleiding, dus ergens ben ik het wel gewend.
Ga jij maar lekker Burgerlijk doen dan jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dit zijnde twee opties, dus ik ga mij wel met de bovenste bezig houdenOok leuker voor jou
Oh, dat wist ik helemaal nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Vreemde wetten in Europa
In Parijs, de stad van de liefde, is het eigenlijk verboden om te zoenen. Natuurlijk niet overal, maar in de treinstations en in de treinen is zoenen verboden bij de wet. De reden voor deze vrij ongebruikelijke wet is dat koppels die het te moeilijk vonden om afscheid te nemen vaak voor vertraging van de treinen zorgden.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker Burgerlijk doen dan ja
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:04 schreef Nizno het volgende:
Rare wetten in Nederland
Wanneer er bij je thuis ingebroken wordt, moet je oppassen dat je de inbreker niet opsluit in het toilet. Het is in ons land namelijk verboden om inbrekers op te sluiten in het toilet. Je zou de inbreker dan beroven van zijn vrijheid en dit is een overtreding van de wet!
Gewoon zeggen dat hij het zelf deed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:04 schreef Nizno het volgende:
Rare wetten in Nederland
Wanneer er bij je thuis ingebroken wordt, moet je oppassen dat je de inbreker niet opsluit in het toilet. Het is in ons land namelijk verboden om inbrekers op te sluiten in het toilet. Je zou de inbreker dan beroven van zijn vrijheid en dit is een overtreding van de wet!
ja normale binnendeuren zijn niet zo sterkquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik zou niet weten hoe ik iemand moet opsluiten in het toilet die een beetje sterk is.. Een beetje inbreker beukt die deur gewoon doormidden
Is je ijs al op ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat hij het zelf deed.
Dat van Oppo?quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat van Oppo?
Ja, diezelfde dag nog had mijn vrouw de andere helft opgegeten. Het was wel geslaagd.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:10 schreef Modus het volgende:
4E aan het thuiswerkenEr wordt hier met mijn privé gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Net als de PFEFFERMINZquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alleen dat ijs ligt er nu al wel lang in, omdat ik dat steeds vergeet
4E op Fokquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er wordt hier met mijn privé gespeeld
Hoe kun je nou ijs vergeten?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Als mijn Haagendasz eens op is, zal ik dat Oppo eens proberen
Alleen dat ijs ligt er nu al wel lang in, omdat ik dat steeds vergeet
Ja, ik heb nog 2,5 verpakking.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:12 schreef Modus het volgende:
[..]
4E op FokZeg, ik herken mij hier totaal niet in hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:12 schreef Modus het volgende:
[..]
4E op FokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan er niet achter komen wat.... maar er klopt iets niet op dat plaatje
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kun je nou ijs vergeten?
Ik denk er 24/7 aan.
Ik moet zin in die dingen hebben, anders liggen ze gewoon ergensquote:
Iemand opsluiten in het toilet kan sowieso niet, het slot wordt bediend vanuit de binnenkantquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik zou niet weten hoe ik iemand moet opsluiten in het toilet die een beetje sterk is.. Een beetje inbreker beukt die deur gewoon doormidden
Zou dat het eerste plaatje zijn van Modie waar iets niet klopt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]ik kan er niet achter komen wat.... maar er klopt iets niet op dat plaatje
Raar land. Je zou juist een lintje moeten krijgen als je een inbreker aan gort schiet wmbquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:04 schreef Nizno het volgende:
Rare wetten in Nederland
Barricaderen.. maar wat @Nizno zei: binnendeuren zijn niet zo sterk, dus een beetje inbreker beukt die deur gewoon doormiddenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iemand opsluiten in het toilet kan sowieso niet, het slot wordt bediend vanuit de binnenkant
nee de tweede.... volgens mij zijn die armen iets te kortquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou dat het eerste plaatje zijn van Modie waar iets niet klopt?
Hoe dan ook, het is gewoon onzin dusquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Barricaderen.. maar wat @:Nizno zei: binnendeuren zijn niet zo sterk, dus een beetje inbreker beukt die deur gewoon doormidden
Nizno maar dan andersom.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het is gewoon onzin dus
Mij pas toen Nizno dat zelf een keer typtequote:
Ja hallo heel 4eEB is te kort.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee de tweede.... volgens mij zijn die armen iets te kort
Ik nu gelijk Milsani andersom lezenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:16 schreef Nizno het volgende:
Aldi heeft het merk Milsani
en ze hebben roomyoghurt framboos cheesecake smaak...
daar word ik niet boos van
ook weer waarquote:
Ik vind dit niet echt prettig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doof geworden nu
Ilda heeft Inaslimquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik nu gelijk Milsani andersom lezen
Wat bedoel je met dit?quote:
De situatie en de taal die gesproken wordt in het filmpje.quote:
dan kun je beter het filmpje quoten in plaats van de reactie er opquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De situatie en de taal die gesproken wordt in het filmpje.
Ja eens.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De situatie en de taal die gesproken wordt in het filmpje.
Nizno, voor al uw tips omtrent communicatiequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kun je beter het filmpje quoten in plaats van de reactie er op
heb bij een communicatiebedrijf gewerkt!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nizno, voor al uw tips omtrent communicatie
Het is te merkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb bij een communicatiebedrijf gewerkt!!![]()
Koffie met melkquote:
Ik verwacht dat de desbetreffende user me we snapt in deze.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kun je beter het filmpje quoten in plaats van de reactie er op
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de desbetreffende user me we snapt in deze.
nopequote:
quote:
quote:
Excuses voor het niet waarmaken van je verwachtingenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de desbetreffende user me we snapt in deze.
pas na je uitleg op de vraag wat je met DIT bedoeldequote:
Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Excuses voor het niet waarmaken van je verwachtingen
omdat het kanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zijn jullie allemaal moeilijk aan het doen op de vrijdagavond
Oeh, lekkerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat het kan
heb net een kwart liter roomyoghurt op dus ik mag dat
Oh goeie, thanks.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:10 schreef CherryLips het volgende:
@:Ama de usb ventilators zijn in de aanbieding bij Blokker en de Hema.
quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:16 schreef Nizno het volgende:
Aldi heeft het merk Milsani
en ze hebben roomyoghurt framboos cheesecake smaak...
daar word ik niet boos van
FTFY ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Melk met koffie![]()
Zwarte koffie vind ik niet zo heel lekker, maar als er niets anders is..
Ik dacht dat de Lidl dat merk ook had?quote:
quote:
kan.... maar aldi sowieso want daar heb ik het gisteren gekooptquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Lidl dat merk ook had?
wat een kutregel zegquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat het kan
heb net een kwart liter roomyoghurt op dus ik mag dat
het is dan ook gewoon Niznoquote:
Lullo.quote:
Oh is dat er ook weer. Herhaling?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:33 schreef Nizno het volgende:
ik ga de slimste mens kijken onder het genot van een kopje thee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |