SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Speciaal voor 4ebebeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hier ook, echt prima weer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
24 graden met een wolkje staat hier
Ga het weekend vanavond vieren met Miss Temakiquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hier ook, echt prima weer.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga het weekend vanavond vieren met Miss Temaki
Toetjes zijn daar wel lekkerquote:
Je kunt beter werken en 2 dagen bier drinken ipv 3.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik heb deze zomer elke vrijdagmiddag vrij genomen
Dubbel glas? @Haagsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:09 schreef bitterbal het volgende:
Dit was genieten jongens. Nu op weg naar de stad voor ramen
ja papa ouwe zemelaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt beter werken en 2 dagen bier drinken ipv 3.
Of wat anders doen natuurlijk
lekker, genietenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik heb deze zomer elke vrijdagmiddag vrij genomen
Gewoon op FOK! postenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is ook niet makkelijk om leuke dingen te bedenken, hobby’s of sport te doen op een vrije dag.
Je hebt tegenwoordig elke zondag een deliriumquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
vrijdag en zaterdag is toch 2, zondag uitrusten
er is genoeg keuze maar of ik daar zin in hebquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is ook niet makkelijk om leuke dingen te bedenken, hobby’s of sport te doen op een vrije dag.
oei, ik voel wat afgunstquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig elke zondag een delirium
kan komen dat zijn vrouw de hele dagen wil shoppen en hij daarom van ellende op terrasjes zit te FOK!ken in plaats van te genieten van de vakantiequote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:29 schreef Karzai het volgende:
naja ben vrijgezel kan doen wat ik wil in principe
elke dag weer kassie kijkenquote:
tot hij in de prak werd gereden tegen een fietsnietjequote:
ik weet hier wel een vieze versie van, maarja , ik heb ook een hekel aan datenquote:
1:1 kan ik best wel goed praten; maar zal niet zo snel iemand aanspreken in een kroeg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik weet hier wel een vieze versie van, maarja , ik heb ook een hekel aan daten
ben niet zo'n kwebbelaar
Hey jij.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:39 schreef isax het volgende:
[..]
De kabouter heeft zichzelf nooit meer verplaatst
Daar is het nog erger dan hier hoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:39 schreef Karzai het volgende:
ik ga naar new york straks, keb het hier allemaal wel gezien
dat zoek ik juistquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar is het nog erger dan hier hoor.
Long time,Hoe gaat het?quote:
En badlaken race.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:42 schreef Karzai het volgende:
niet dat gesnorkel en met je luie reet op een cocktail wachten
Beetje hetzelfde.Klier wat rond en zo.quote:
Ja en?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb je het over mij? We hebben een privé villa.
niet over jou, de gemiddelde zon vakantiequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb je het over mij? We hebben een privé villa.
Zou eens een nkeer groepsreis doen en gewoon lekker dom lullen met iedereen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:47 schreef Karzai het volgende:
ik overwoog het ook eerlijk gezegd, maar koos uiteindelijk voor iets wat ik nog niet heb meegemaakt
heb ik naar cuba gedaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou eens een nkeer groepsreis doen en gewoon lekker dom lullen met iedereen.
Ik mis de goede oude tijdquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde.Klier wat rond en zo.
Was je COVID zwaar?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Stevie Nicks - the edge of seventeen
hmm geen last vanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:54 schreef Haags het volgende:
Je hoeft ook echt alleen maar je arm te bewegen en je zweet al uit werkelijk al je poriën vandaag.
Kan die podcast nergens vinden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:00 schreef Karzai het volgende:
zet zo een podcastje op van de clitoris gesprekken, misschien leer ik er nog iets van
Hoiquote:
Dat denken mensen zelf ook weleens. Het is hier net een soort Hotel Californiaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoi
ik dacht dat jij van fok verdwenen was
Ben ik ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoi
ik dacht dat jij van fok verdwenen was
gezellig, geniet er vanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik krijg straks een vriend van de middelbare school op bezoek. Is in 2007 naar Stockholm geëmigreerd en sindsdien heb ik hem in 2011 en in 2018 nog gezien. Nou issie voor werk een weekje in NL. Wordt vast gezellig
Lekkah.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Half uur liggen ronken op m'n balkonhet overviel me een beetje.
heb je goed vlees?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:34 schreef Koen66 het volgende:
Zometeen maar BBQ de hens in ofzo, stukkie vlees cremeren
Net een dure reis achter de rug, ff geen centen voor de dure keurslager ofzoquote:
Ik heb ook liggen ronken, maar dan wel binnen op de bank. Gelijk die slaapwarmte, alsof ik het nog niet warm hadquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Half uur liggen ronken op m'n balkonhet overviel me een beetje.
Laat jij je wegjagen?quote:
oh vet zeg hoe ze dat gedaan hebbenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:45 schreef Karzai het volgende:
Gaypride morgen de hele stad is versierd
[ afbeelding ]
ga je morgen ook kijken ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Groot feest hier het hele weekend
Tis druk al om 18.30
Ik heb er gewoond,in de Bijlmer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:34 schreef bitterbal het volgende:
oh![]()
ik zou er wel kunnen wonen denk ik
Zou wel eerst Marokkaans, Papiamento en Arabisch leren spreken en schrijven dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:34 schreef bitterbal het volgende:
oh![]()
ik zou er wel kunnen wonen denk ik
en hoe was dat? Ben geloof ik nooit in de bijlmer geweestquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond,in de Bijlmer.
zou ik hier dan ook moeten kunnenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou wel eerst Marokkaans, Papiamento en Arabisch leren spreken en schrijven dan.
Wel jaren geleden hoor,maar heb daar best een leuke tijd gehad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en hoe was dat? Ben geloof ik nooit in de bijlmer geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |