Liggen daar Britten in het water?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:56 schreef Nober het volgende:
En door.
12.02 Mannen - Lichtgewicht dubbeltwee, finale A
@:Redefine
Ik hoop op, niet in het water.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liggen daar Britten in het water?
Zonder Nederlander...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:56 schreef Nober het volgende:
En door.
12.02 Mannen - Lichtgewicht dubbeltwee, finale A
@:Redefine
Zwemmen veel makkelijkerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:55 schreef alopio het volgende:
Is roeien samen met zwemmen het onderdeel waar je echt veel medailles kan binnenharken?
Ja ik doel ook erop als land. Baanwielrennen vergeten jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Als land
Dan heb je atletiek , (baan)wielrennen en vele anderen ook nog
Turnen kan je er zelfs 6 pakken als persoon.
Ja maar ik doel op als land algemeen, een goede zwemmer kan zomaar al 3 medailles pakkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Zwemmen veel makkelijker
50
100
200
400
800
Vrije
Vlinder
Rug
School
Wissel
Estafette
En elk individu kan meerdere afstanden meedoen, terwijl dat bij roeien niet lukt ivm explosiviteit / aanslag op spieren
Licht roeien is voor mislukkelingenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:09 schreef D_A het volgende:
Gelukkig gaat licht roeien van de kalender af
Als de zwembond over het roeien zou gaan, was dat een ding geweest.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:16 schreef Jane het volgende:
Waarom is estafette-roeien geen ding? Begin met 1, dan de dubbel, dan de 4 en uiteindelijk de 8.
Of de Mixed 8quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:16 schreef Jane het volgende:
Waarom is estafette-roeien geen ding? Begin met 1, dan de dubbel, dan de 4 en uiteindelijk de 8.
en dan alle mannen op stuurboord en alle vrouwen op bakboord. En dan moet het stuurtje ook nog proberen rechtuit te gaan.quote:
Prima! Het lijkt me belangrijk dat we wat meer roeionderdelen gaan introduceren, nu Nederland hier z'n medailles vandaan moet halen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |