Gifje?quote:
Georgiėr ziedend nadat hij op de rug werd gegooid door Riner.quote:
Ah ja dat heb ik hier nietquote:
Nee, herhaling van de NOS.quote:
Nou, dit is vrij opmerkelijk in deze sport die eigenlijk respect voor de mat en tegenstander op #1 heeft staan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:18 schreef Dagoduck het volgende:
Teruggekeken. Jullie commentaar maakt er meer van dan het was.
Ik zie dit echt nooit bij het judo. (niet dat ik normaal vaak judo kijk)quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:18 schreef Dagoduck het volgende:
Echt hč, dan zat ik hele dagen naar de NOS te kijken ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:18 schreef kilon het volgende:
Ik ben zo dankbaar voor dit forum, anders zou ik dit soort momenten maar mooi hebben gemist.
Dit gedrag komt vrij weinig voor bij judo, het is ook niet voor niets dat hij daarna direct gediskwalificeerd is (anders had hij nog de herkansingsronde in gekund, hij heeft dus ook nog een medaille weggegooid met z'n gedrag).quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:18 schreef Dagoduck het volgende:
En terecht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:21 schreef Mallerd01 het volgende:
Judo heeft heel veel kromme regels, maar er is een zero-tolerance voor dit soort gedrag.
Dan had je het ook gezien!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Echt hč, dan zat ik hele dagen naar de NOS te kijken ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |