SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Speciaal voor 4ebebeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
Zullen wij een sneeuwpop maken?quote:
Dat lijkt me gezien de temperatuur van nu wel een behoorlijke uitdaging.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zullen wij een sneeuwpop maken?
Lijkt me geen slimme plek nee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Onze vlinderstruik staat volgens mij op een verkeerde plaats.
Naast het kiekenskot.
Heeft lang geduurd voor ik ze hier zag ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier zijn er dit jaar weer wat meer vlinders en bijen te zien; heb alleen het idee dat ze pas later in het jaar tevoorschijn kwamen.
Hele balkon ontploft met vlinderstruiken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu vier kleine vlinderstruiken maar ben geneigd er meer te halen. Spaar ze allemaal
Precies. En lavendel en jasmijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hele balkon ontploft met vlinderstruiken.
Oh nice.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies. En lavendel en jasmijn
Ja vlaggetjesvolk is goed begonnen zag ikquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker atletiek kijken. De meerkampen zijn altijd leuk.
Boeit me niet waar ze vandaan komen. Vind het mooi dat je overal goed in moet zijn. Allround topatleten. Heerlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vlaggetjesvolk is goed begonnen zag ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |