SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Speciaal voor 4ebebeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
Zullen wij een sneeuwpop maken?quote:
Dat lijkt me gezien de temperatuur van nu wel een behoorlijke uitdaging.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zullen wij een sneeuwpop maken?
Lijkt me geen slimme plek nee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Onze vlinderstruik staat volgens mij op een verkeerde plaats.
Naast het kiekenskot.
Heeft lang geduurd voor ik ze hier zag ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier zijn er dit jaar weer wat meer vlinders en bijen te zien; heb alleen het idee dat ze pas later in het jaar tevoorschijn kwamen.
Hele balkon ontploft met vlinderstruiken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu vier kleine vlinderstruiken maar ben geneigd er meer te halen. Spaar ze allemaal
Precies. En lavendel en jasmijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hele balkon ontploft met vlinderstruiken.
Oh nice.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies. En lavendel en jasmijn
Ja vlaggetjesvolk is goed begonnen zag ikquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker atletiek kijken. De meerkampen zijn altijd leuk.
Boeit me niet waar ze vandaan komen. Vind het mooi dat je overal goed in moet zijn. Allround topatleten. Heerlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vlaggetjesvolk is goed begonnen zag ik
Denk dat het zo nog wel wat warmer wordt, is nu nog wel een beetje fris denk ik. Maar misschien kan je een plekje uit de wind vinden.quote:
Ja ben er ook pas om 12 Dan is het al wat warmerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat het zo nog wel wat warmer wordt, is nu nog wel een beetje fris denk ik. Maar misschien kan je een plekje uit de wind vinden.
in de bikini op de bitterbrommert?quote:
In bikini in de metro?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben met de metro. Vind dat net te ver op de scooter:p
levensverzekering al op aangepast?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:21 schreef bitterbal het volgende:
Komen eigenlijk best veel toeristen om in Thailand
Levensgevaarlijk land, snap niet dat je daarheen gaatquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:21 schreef bitterbal het volgende:
Ja heb je wel een puntquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk land, snap niet dat je daarheen gaat
Ah, me so hornyquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:21 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Die Nederlandse jongen die in Thailand was omgekomen is naar beneden gevallen
Beter zo dan andersomquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:26 schreef Recce het volgende:
[..]Wel erg, omkomen en dan nog naar beneden vallen.
Ik mag niet lachen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:26 schreef Recce het volgende:
[..]Wel erg, omkomen en dan nog naar beneden vallen.
met een beer knuffelen is minder gevaarlijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk land, snap niet dat je daarheen gaat
oh ik dacht dat je alleen in je bikini in de metro stond.quote:
Ja eensquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer waar. Maar er gebeuren daar wel gruwelijke dingen Bal.
In Khao Sok ben ik ooit eens gebeten door een gifslang en besprongen door ettelijke gigantische Huntsman spinnen.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:37 schreef Ama het volgende:
Ik heb gisteren te enthousiast het laatste stukje van mijn tweede nagel op mijn wijsvinger eraf getrokken. Had alleen niet door dat er leven in zit (?) want het is mijn oude nagel. Dat doet pijn.
Ja maar het zat los aan 1 kant zeg maar dus bleef steeds haken achter mijn dekbedovertrek enz dus ik dacht fuck it.quote:
Huuuuquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar het zat los aan 1 kant zeg maar dus bleef steeds haken achter mijn dekbedovertrek enz dus ik dacht fuck it.Maar typen voel ik nu wel.
Ziet er spinrijk uitquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik had dit huisje;
https://www.khaosokecoresort.com/accommodation/khaosok-treehouse/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over allerlei ellende die haar vent meemaakt.
Ik heb nu maar oordopjes in gedaan..
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hoi Dudjequote:
ik ben al twee jaar verder sinds ik m'n pees gescheurd heb en heb ook nog steeds vocht in m'n enkel op bepaalde dagen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:04 schreef Ama het volgende:
Ben er wel klaar mee dat ik fucking na 10 maanden nog steeds vocht onder in mijn been heb.
Nou dit geeft weinig hoop dat ik er de komende maanden vanaf ben.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben al twee jaar verder sinds ik m'n pees gescheurd heb en heb ook nog steeds vocht in m'n enkel op bepaalde dagen.
ik heb steeds vocht in mijn blaas op bepaalde momenten, heel vervelend.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben al twee jaar verder sinds ik m'n pees gescheurd heb en heb ook nog steeds vocht in m'n enkel op bepaalde dagen.
maar frituur je dan wel genoeg?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:09 schreef bitterbal het volgende:
Nou ik lig. Er is geen zon maar weinig wind ook
Ik hou ook altijd meer vocht vast als het warm is. Maar dan overalquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:07 schreef Ama het volgende:
Ik heb het volgens mij gewoon altijd. Het is ook hard daar op die plek en donkere plekken(?). Maar met warm weer is het erger.
Ik heb al jaaaaaren het elastiek in m'n benen staan danquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:05 schreef Ama het volgende:
Als ik met dit weer gewone sokken aan doe dan heb ik echt een zieke deuk in mijn linker onderbeen.
Langzaam gegaarde bitterbalquote:
Ik hou vooral van alles vast in m'n buikregio.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou ook altijd meer vocht vast als het warm is. Maar dan overal
is die dan wel nog knapperig?quote:
okee doeiquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:14 schreef Haags het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa vakantieeeeeee
Houdoe en de groente
Dit, ik merk het direct aan m'n ringen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit had ik tot november vorig jaar nooit en rechts heb ik dat ook niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al jaaaaaren het elastiek in m'n benen staan danMaar het is de volgende ochtend weer weg.
Ja en fruitquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:14 schreef Haags het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa vakantieeeeeee
Houdoe en de groente
Oh daar heb ik nooit opgelet eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee eerder chewy denk ik. Beetje beef jerky achtigquote:
Ow. Dan ga ik eraan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit had ik tot november vorig jaar nooit en rechts heb ik dat ook niet.
Is bij mij vrij duidelijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nooit opgelet eigenlijk.
Dit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is bij mij vrij duidelijk
Kleding zit echt strakker overal.
En als het weer afkoelt plas ik liters vocht uit
Ja dit dus, kan zo een kilo schelenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit.
I mean, zo snel val je echt niet af:
[ afbeelding ]
(Ja, ik ben dik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
beef jerky is wel lekkerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee eerder chewy denk ik. Beetje beef jerky achtig
quote:Tom Cruise (62) heeft een rol bij de slotceremonie van de Olympische Spelen in Parijs. Volgens Amerikaanse media als 'Deadline' en 'TMZ' doet de acteur een stunt tijdens de ceremonie op 11 augustus.
De details van het evenement zijn nog niet bekendgemaakt. Volgens ingewijden landt Tom in het stadion als de olympische vlag wordt overhandigd aan de burgemeester van Los Angeles, de gaststad van de Spelen in 2028.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |