SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Speciaal voor 4ebebeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
Zullen wij een sneeuwpop maken?quote:
Dat lijkt me gezien de temperatuur van nu wel een behoorlijke uitdaging.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zullen wij een sneeuwpop maken?
Lijkt me geen slimme plek nee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Onze vlinderstruik staat volgens mij op een verkeerde plaats.
Naast het kiekenskot.
Heeft lang geduurd voor ik ze hier zag ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier zijn er dit jaar weer wat meer vlinders en bijen te zien; heb alleen het idee dat ze pas later in het jaar tevoorschijn kwamen.
Hele balkon ontploft met vlinderstruiken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu vier kleine vlinderstruiken maar ben geneigd er meer te halen. Spaar ze allemaal
Precies. En lavendel en jasmijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hele balkon ontploft met vlinderstruiken.
Oh nice.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies. En lavendel en jasmijn
Ja vlaggetjesvolk is goed begonnen zag ikquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker atletiek kijken. De meerkampen zijn altijd leuk.
Boeit me niet waar ze vandaan komen. Vind het mooi dat je overal goed in moet zijn. Allround topatleten. Heerlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vlaggetjesvolk is goed begonnen zag ik
Denk dat het zo nog wel wat warmer wordt, is nu nog wel een beetje fris denk ik. Maar misschien kan je een plekje uit de wind vinden.quote:
Ja ben er ook pas om 12 Dan is het al wat warmerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat het zo nog wel wat warmer wordt, is nu nog wel een beetje fris denk ik. Maar misschien kan je een plekje uit de wind vinden.
in de bikini op de bitterbrommert?quote:
In bikini in de metro?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben met de metro. Vind dat net te ver op de scooter:p
levensverzekering al op aangepast?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:21 schreef bitterbal het volgende:
Komen eigenlijk best veel toeristen om in Thailand
Levensgevaarlijk land, snap niet dat je daarheen gaatquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:21 schreef bitterbal het volgende:
Ja heb je wel een puntquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk land, snap niet dat je daarheen gaat
Ah, me so hornyquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:21 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Die Nederlandse jongen die in Thailand was omgekomen is naar beneden gevallen
Beter zo dan andersomquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:26 schreef Recce het volgende:
[..]Wel erg, omkomen en dan nog naar beneden vallen.
Ik mag niet lachen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:26 schreef Recce het volgende:
[..]Wel erg, omkomen en dan nog naar beneden vallen.
met een beer knuffelen is minder gevaarlijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk land, snap niet dat je daarheen gaat
oh ik dacht dat je alleen in je bikini in de metro stond.quote:
Ja eensquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer waar. Maar er gebeuren daar wel gruwelijke dingen Bal.
In Khao Sok ben ik ooit eens gebeten door een gifslang en besprongen door ettelijke gigantische Huntsman spinnen.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:37 schreef Ama het volgende:
Ik heb gisteren te enthousiast het laatste stukje van mijn tweede nagel op mijn wijsvinger eraf getrokken. Had alleen niet door dat er leven in zit (?) want het is mijn oude nagel. Dat doet pijn.
Ja maar het zat los aan 1 kant zeg maar dus bleef steeds haken achter mijn dekbedovertrek enz dus ik dacht fuck it.quote:
Huuuuquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar het zat los aan 1 kant zeg maar dus bleef steeds haken achter mijn dekbedovertrek enz dus ik dacht fuck it.Maar typen voel ik nu wel.
Ziet er spinrijk uitquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik had dit huisje;
https://www.khaosokecoresort.com/accommodation/khaosok-treehouse/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over allerlei ellende die haar vent meemaakt.
Ik heb nu maar oordopjes in gedaan..
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hoi Dudjequote:
ik ben al twee jaar verder sinds ik m'n pees gescheurd heb en heb ook nog steeds vocht in m'n enkel op bepaalde dagen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:04 schreef Ama het volgende:
Ben er wel klaar mee dat ik fucking na 10 maanden nog steeds vocht onder in mijn been heb.
Nou dit geeft weinig hoop dat ik er de komende maanden vanaf ben.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben al twee jaar verder sinds ik m'n pees gescheurd heb en heb ook nog steeds vocht in m'n enkel op bepaalde dagen.
ik heb steeds vocht in mijn blaas op bepaalde momenten, heel vervelend.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben al twee jaar verder sinds ik m'n pees gescheurd heb en heb ook nog steeds vocht in m'n enkel op bepaalde dagen.
maar frituur je dan wel genoeg?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:09 schreef bitterbal het volgende:
Nou ik lig. Er is geen zon maar weinig wind ook
Ik hou ook altijd meer vocht vast als het warm is. Maar dan overalquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:07 schreef Ama het volgende:
Ik heb het volgens mij gewoon altijd. Het is ook hard daar op die plek en donkere plekken(?). Maar met warm weer is het erger.
Ik heb al jaaaaaren het elastiek in m'n benen staan danquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:05 schreef Ama het volgende:
Als ik met dit weer gewone sokken aan doe dan heb ik echt een zieke deuk in mijn linker onderbeen.
Langzaam gegaarde bitterbalquote:
Ik hou vooral van alles vast in m'n buikregio.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou ook altijd meer vocht vast als het warm is. Maar dan overal
is die dan wel nog knapperig?quote:
okee doeiquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:14 schreef Haags het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa vakantieeeeeee
Houdoe en de groente
Dit, ik merk het direct aan m'n ringen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit had ik tot november vorig jaar nooit en rechts heb ik dat ook niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al jaaaaaren het elastiek in m'n benen staan danMaar het is de volgende ochtend weer weg.
Ja en fruitquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:14 schreef Haags het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa vakantieeeeeee
Houdoe en de groente
Oh daar heb ik nooit opgelet eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee eerder chewy denk ik. Beetje beef jerky achtigquote:
Ow. Dan ga ik eraan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit had ik tot november vorig jaar nooit en rechts heb ik dat ook niet.
Is bij mij vrij duidelijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nooit opgelet eigenlijk.
Dit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is bij mij vrij duidelijk
Kleding zit echt strakker overal.
En als het weer afkoelt plas ik liters vocht uit
Ja dit dus, kan zo een kilo schelenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit.
I mean, zo snel val je echt niet af:
[ afbeelding ]
(Ja, ik ben dik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
beef jerky is wel lekkerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee eerder chewy denk ik. Beetje beef jerky achtig
quote:Tom Cruise (62) heeft een rol bij de slotceremonie van de Olympische Spelen in Parijs. Volgens Amerikaanse media als 'Deadline' en 'TMZ' doet de acteur een stunt tijdens de ceremonie op 11 augustus.
De details van het evenement zijn nog niet bekendgemaakt. Volgens ingewijden landt Tom in het stadion als de olympische vlag wordt overhandigd aan de burgemeester van Los Angeles, de gaststad van de Spelen in 2028.
Hij laat zich door een omgebouwde vrouw live in de reet neuken.quote:
Het gaat eindelijk de goede kant op.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Schijnbaar toch wel goud. Nou nou nou.
Ja. Hebben we het even niet over al die vierde en vijfde plekken die ook best een medaille hadden kunnen zijn. Maar ja, such is life.quote:
Goed ideequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:43 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)er_sat%C3%A9_kroket/
Deze even checken denk ik.
Sow.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, hoe je dat ongedierte het beste kon bestrijden
wacht maarrrrquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, hoe je dat ongedierte het beste kon bestrijden
scheuren is goed?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:54 schreef Ama het volgende:
Daarover gesproken. Volgens mij beginnen er scheuren te ontstaan bij mijn middelvinger.Dat is een goed teken! Ging net even het verband verwisselen namelijk. Misschien is het toch nog dit jaar genezen.
Wat zijn de verwachtingen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:54 schreef Ama het volgende:
Daarover gesproken. Volgens mij beginnen er scheuren te ontstaan bij mijn middelvinger.Dat is een goed teken! Ging net even het verband verwisselen namelijk. Misschien is het toch nog dit jaar genezen.
Ja je moet het zien als een soort korst wat op die plek ligt (maar dan fucked up kleur). Als die eraf is dan zit er weer goede gezonde huid op die plek net als mijn wijsvinger nu.quote:
aha op die manier, das fijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja je moet het zien als een soort korst wat op die plek ligt (maar dan fucked up kleur). Als die eraf is dan zit er weer goede gezonde huid op die plek net als mijn wijsvinger nu.
Jaquote:
en hou je aan die ellende uiteindelijk nog wat over als dit hersteld?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat ik over een paar maanden van deze ellende af ben.
Staat niet zoveel wind, dus op zich niet zo gek.quote:
Ik heb lichte zenuwpijn in mijn rechterarm door de operatie maar het verplaatst zich en het zou volgens de dokter uiteindelijk weg moeten gaan maar ze hebben iets geraakt waarschijnlijk tijdens het opereren zei hij maar heb er niet zoveel last van maar als het er niet is zou wel leuker zijn hehe.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
en hou je aan die ellende uiteindelijk nog wat over als dit hersteld?
als het bij littekens zou blijven is dat een hele nette uitkomst uit die ellendequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb lichte zenuwpijn in mijn rechterarm door de operatie maar het verplaatst zich en het zou volgens de dokter uiteindelijk weg moeten gaan maar ze hebben iets geraakt waarschijnlijk tijdens het opereren zei hij maar heb er niet zoveel last van maar als het er niet is zou wel leuker zijn hehe.
Mijn vingers is nog afwachten, zal nog even duren voor ik ze weer goed kan buigen en strekken maar dat gaat met mijn wijsvinger ook alweer steeds beter. Schade zal vooral de littekens zijn denk ik (arm en 2 vingers).
Als ik mijn wijsvinger zie denk ik dat die litteken over een paar jaar nog amper te zien is. Denk dat dat voordeel is van dat het zo langzaam ging en gaat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:02 schreef mschol het volgende:
[..]
als het bij littekens zou blijven is dat een hele nette uitkomst uit die ellende
Maar mijn 2e vraag dan, is dit in de toekomst te voorkomen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik mijn wijsvinger zie denk ik dat die litteken over een paar jaar nog amper te zien is. Denk dat dat voordeel is van dat het zo langzaam ging en gaat?Je ziet het daar nu al amper op een klein plekje na.
Ik heb helemaal geen zin om deze vraag van je te beantwoorden want geen 1 antwoord is goed en heb geen zin in dat gezuig van jou en US.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar mijn 2e vraag dan, is dit in de toekomst te voorkomen?
Knuffelquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb lichte zenuwpijn in mijn rechterarm door de operatie maar het verplaatst zich en het zou volgens de dokter uiteindelijk weg moeten gaan maar ze hebben iets geraakt waarschijnlijk tijdens het opereren zei hij maar heb er niet zoveel last van maar als het er niet is zou wel leuker zijn hehe.
Mijn vingers is nog afwachten, zal nog even duren voor ik ze weer goed kan buigen en strekken maar dat gaat met mijn wijsvinger ook alweer steeds beter. Schade zal vooral de littekens zijn denk ik (arm en 2 vingers).
Haha dankje maar ik voel me verder wel (weer) goed hoor gelukkig.quote:
?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om deze vraag van je te beantwoorden want geen 1 antwoord is goed en heb geen zin in dat gezuig van jou en US.
Vrees van wel ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik m'n bananenschil in de tuin leggen voor de vlinders of heb ik dan zo een zwerm wespen en vliegen?
Ligt natuurlijk ook wat dichter bij Turkijequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Grijze wolf tegengekomen die op 2 meter langs me heen tippelde![]()
Vrij normaal in Kroatië maar toch. Vinkje ✅
Maar bedoel het niet zuigerig, maar als een reële vraag die ik een familielid ook zou vragen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om deze vraag van je te beantwoorden want geen 1 antwoord is goed en heb geen zin in dat gezuig van jou en US.
Meteen weer flashbacks naar toen ik in de volle zon in Mexico op mijn buik in slaap was gevallen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je een wekkertje zodat je op tijd omdraait?
Soort hagedismens.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:46 schreef bitterbal het volgende:
Ben altijd zo content op het strand in de zon
Serpentbalquote:
Ik viel ooit in slaap op het strand, niet gesmeerdquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Meteen weer flashbacks naar toen ik in de volle zon in Mexico op mijn buik in slaap was gevallen.
Mensen mogen niet meer lunchenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Soooow dat was een leerzaam wandeltje. Had eind april al een nieuwe bril gekocht en die half mei opgehaald bij Eyes & More. Maar hij zat niet goed en ik bleef maar die oude pakken. Dus ik denk, toch maar eens terug de stad in. Kom ik daar net: deur op slot. Bordje, we zijn gesloten! Ik zie ze daar gezellig met z'n tweeën achter in de zaak zitten lunchen. Maar er kwam geen beweging in hoor![]()
Nee op het Gesloten-bordje stond een QR-code waarmee ik een afspraak kon maken. Kleine reparaties 20 minuten, kan om half vier terecht![]()
Hoek om gelopen, bij Pearle naar binnen, bril gesteld, twee minuten, klaar.
Dat was dus de laatste keer voor Eyes & More
Hadden ze wel patat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Soooow dat was een leerzaam wandeltje. Had eind april al een nieuwe bril gekocht en die half mei opgehaald bij Eyes & More. Maar hij zat niet goed en ik bleef maar die oude pakken. Dus ik denk, toch maar eens terug de stad in. Kom ik daar net: deur op slot. Bordje, we zijn gesloten! Ik zie ze daar gezellig met z'n tweeën achter in de zaak zitten lunchen. Maar er kwam geen beweging in hoor![]()
Nee op het Gesloten-bordje stond een QR-code waarmee ik een afspraak kon maken. Kleine reparaties 20 minuten, kan om half vier terecht![]()
Hoek om gelopen, bij Pearle naar binnen, bril gesteld, twee minuten, klaar.
Dat was dus de laatste keer voor Eyes & More
Je woont zelf in het oostenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:00 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Good morning Upper East Siders
Je leeft ook nog langerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:46 schreef bitterbal het volgende:
Ben altijd zo content op het strand in de zon
Alleen jammer van alle uitlaatgassen en stress van de Randstad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je leeft ook nog langer
https://www.nu.nl/uit-and(...)en-langer-leven.html
Goed punt wel eigenlijk. Ook maar weer eens naar de zee. Alweer een tijd geleden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je leeft ook nog langer
https://www.nu.nl/uit-and(...)en-langer-leven.html
dan kende je me niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe hadden wij dan met elkaar moeten praten
Moet je maar eens bij mijn ouders gaan kijkenquote:
satekroketten zijn viesquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:43 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)er_sat%C3%A9_kroket/
Deze even checken denk ik.
Dichtbij, ben er zo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je maar eens bij mijn ouders gaan kijken
img tagjes niet gebruiken zijn idd goalsquote:
Mag je zelf bepalen of je het wil zien of niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
img tagjes niet gebruiken zijn idd goals
ja precies. ga ik voortaan ook doenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag je zelf bepalen of je het wil zien of niet.
valt het ook niet zo op dat ze aan het loeren isquote:
Ze hebben een dakterras op de derde verdiepingquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik nog wel over een schutting klimmen.
Dan maak je maar een keer een foto.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hebben een dakterras op de derde verdieping
het is warm..quote:
ik vind het uitermate meevallenquote:
dat welquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
24 graden met een pak wolken
quote:
quote:
Hier 35C zonder enkel wolkje. Al 10dgn. Op een gegeven moment wordt die prengende zon gewoon confronterendquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:
jullie zitten duidelijk niet in het zonnige zuidenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik las schijten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier 35C zonder enkel wolkje. Al 10dgn. Op een gegeven moment wordt die prengende zon gewoon confronterend
Dat je denkt: moet je continue schijnen!
waar het hart van vol isquote:
Ja als je te veel bitterballen eet krijg je dat wel ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:51 schreef Lospedrosa het volgende:
I
[..]
edereen heeft hier wel plakstront ineens.
K zit wel op het strandquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laat je helpen man.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:54 schreef UitStraling het volgende:
Vieze mensen hier allemaal, jullie hebben wat meer Jezus en religie nodig in 't leven.
heb de hele dag al zon hier, maar gewoon niet extreemquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
jullie zitten duidelijk niet in het zonnige zuiden
8 uur is een prima tijd om wakker geboord te worden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:59 schreef mschol het volgende:
zeiksnor op de faceboek pagina van de flat, of die een keer wat langer mag slapen dan 8 uur in de ochtend voor iemand gaat boren of maaien
altijd goed.quote:
Dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
8 uur is een prima tijd om wakker geboord te worden.
Nee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
8 uur is een prima tijd om wakker geboord te worden.
in een flat heb je pech als je langer wilt liggen, vanaf 8u mag het gewoonquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.
quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
in een flat heb je pech als je langer wilt liggen, vanaf 8u mag het gewoon
dat wel, maar is een prima tijd om wakker geboord te worden.quote:
Ja het mag, maar dat betekent niet dat het voor iedereen een prima tijd is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
in een flat heb je pech als je langer wilt liggen, vanaf 8u mag het gewoon
Na een reeks nachtdiensten ofzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Vooral als het de hele tijd gebeurt.
Of als je eindelijk eens vakantie hebt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Na een reeks nachtdiensten ofzo.
Lekker bakken en braden. Toen ik kwam was het bewolkt en wat fris maar dat was een kwartier later ineens wegquote:
Daar gaat het ook veel te veel over zijn kruisquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:54 schreef UitStraling het volgende:
Vieze mensen hier allemaal, jullie hebben wat meer Jezus en religie nodig in 't leven.
same!quote:
Krijg je net de sleutel van je eerste opknappertje loop je tegen werkeloze zemelburen aan die altijd vakantie hebben.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of als je eindelijk eens vakantie hebt.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, zoveel redenen waarom 8 uur in de ochtend niet per se een prima tijd is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou geniet er vanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker bakken en braden. Toen ik kwam was het bewolkt en wat fris maar dat was een kwartier later ineens weg
Lekker vier maanden lopen verbouwen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je net de sleutel van je eerste opknappertje loop je tegen werkeloze zemelburen aan die altijd vakantie hebben.
Ja ik doe met je mee, leuk geweest voor deze weekquote:
Van die buurtjes die aanbellen als je alleen al naar je boormachine kijkt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker vier maanden lopen verbouwen.
Op zondagquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die buurtjes die aanbellen als je alleen al naar je boormachine kijkt.
Wacht, ik begrijp nu dat het om het geluid gaat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wel, maar is een prima tijd om wakker geboord te worden.
Alleen het perron of de treinen ook?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:23 schreef bitterbal het volgende:
Oeeeeeh @:dezwabber het nieuwe perron op Delft is in gebruik lees ik
dit was iemand met wisselende diensten en doordeweekse dag...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Na een reeks nachtdiensten ofzo.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, ik begrijp nu dat het om het geluid gaat?![]()
huehue
Het perron is toch alleen in gebruik door een trein die daar stopt? :pquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen het perron of de treinen ook?
Misschien stopt de trein er alleen en rijdt die daarna niet meer verderquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het perron is toch alleen in gebruik door een trein die daar stopt? :p
Ja dan is die toch in gebruik:pquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien stopt de trein er alleen en rijdt die daarna niet meer verder
Maar heb je er alsnog weinig aanquote:
the horrorquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Praktish droog gestaan afgelopen week
als dat nou droog gestaan was afgelopen jaar had je mogen klagenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Praktish droog gestaan afgelopen week
RIP bankrekeningquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:39 schreef mschol het volgende:
op naar fietsenmaker voor advies evt direct aanschaf van fiets
hmm, ja, ligt er aan wat je zoekt ook natuurlijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:41 schreef mschol het volgende:
[..]
eerder rip spaarrekening
tenzij ze met een goedkoper alternatief komen 1200 euro armer
vooral woon-werk verkeer maar wil ook gewoon makkelijk langere tochten maken, voorvork en zadelvering is wel erg prettig geblekenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja, ligt er aan wat je zoekt ook natuurlijk
Dacht de bemanning van de Titanic ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:52 schreef Nizno het volgende:
een zeiler zakte door het ijs....
bijzonder, ik zie geen ijsschotsen daar
al iets op het oog?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:52 schreef mschol het volgende:
[..]
vooral woon-werk verkeer maar wil ook gewoon makkelijk langere tochten maken, voorvork en zadelvering is wel erg prettig gebleken
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dacht de bemanning van de Titanic ook.
Welke van de twee? #aluhoedjequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dacht de bemanning van de Titanic ook.
Om acht uur 's ochtendsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Normale mensen werken alle andere dagen.
Er bestaat niet zoiets als normale mensen. Normaal is ook maar een gemiddelde van raar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Normale mensen werken alle andere dagen.
Ja, die enequote:
ga douchen danquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Eventjes wat geprutst op het balkon. Zweet staat in m'n naad.
die ziet er nog nieuw genoeg uitquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:05 schreef mschol het volgende:
[..]
de fiets die ik had
https://www.giant-bicycles.com/nl/anytour-rs-1-2023
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:06 schreef CherryLips het volgende:
doorprutsen dan!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar met prutsenIk mis een kliko.
Ik was net ook even in de tuin bezig; maar wacht wel even.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Je wilt niet tegelijkertijd met mij?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was net ook even in de tuin bezig; maar wacht wel even.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga weer veel fans verliezen maar wat ben ik toch weer blij met m'n Teva's.
Wacht wel tot het iets koeler is; denk dat wel goed samen kunnen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je wilt niet tegelijkertijd met mij?
ja dan niet zo raar doen en dat zweet uit je naad halen... hup douchequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben door m'n gft-zakjes heen.
Ach, het zijn nog altijd geen crocs of birkenstoksquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga weer veel fans verliezen maar wat ben ik toch weer blij met m'n Teva's.
Kreeg je nog terug van de belastingdienst?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Opdracht ingeleverd en klaar voor vandaag.
En de mijne hebben een kek printjequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach, het zijn nog altijd geen crocs of birkenstoks
Ik krijg nooit terug van de belastingdienst.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kreeg je nog terug van de belastingdienst?
Net als je denkt dat het niet veel raarder kan.quote:
en dan moet het weekend nog beginnenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als je denkt dat het niet veel raarder kan.
Heerlie de weerliequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan moet het weekend nog beginnen
24 graden met een wolkje staat hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |