abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214510343
Terwijl alle plug-ins verwijderd zijn. Op Chrome heb ik geen enkele plug-in geïnstalleerd die advertenties blokkeren

Best onhandig want sommige websites vragen het om te blokkeren. terwijl ik niets kan uitschakelen

op Firefox zijn ze uitgeschakeld:

En op Chrome:

En toch blijven de advertenties geblokkeerd op zowel Chrome en Firefox.

Vreemd.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_214510410
Malwarebytes browser guard heeft toch een ingebouwde adblocker?
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_214510551
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 17:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Terwijl alle plug-ins verwijderd zijn. Op Chrome heb ik geen enkele plug-in geïnstalleerd die advertenties blokkeren

Best onhandig want sommige websites vragen het om te blokkeren. terwijl ik niets kan uitschakelen

op Firefox zijn ze uitgeschakeld:

[ afbeelding ]

En op Chrome:

[ afbeelding ]

En toch blijven de advertenties geblokkeerd op zowel Chrome en Firefox.

Vreemd.
staat threat protection in je nordvpn app niet gewoon aan?
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_214511223
quote:
17s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 18:03 schreef Mikeytt het volgende:
Malwarebytes browser guard heeft toch een ingebouwde adblocker?
_O_
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_214639869
nordvpn-app kan worden gebruikt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')