SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @cherrylips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Speciaal voor 4ebebeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door CherryLips op 01-08-2024 16:03:03 ]Tap tap tap
En waarom speciaal voor Frrrrebebebe?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:10 schreef dud0r het volgende:
waarom staat er een foto van een navelpiercing in de op?
omdat ik daar stiekem ook van geniet ondanks dat het niet voor mij isquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:10 schreef dud0r het volgende:
@4EverBlackEyed pik je dat? dat hij je zo noemt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
En waarom speciaal voor Frrrrebebebe?
Parapluquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het gaat zo regenen en dan houdt het niet meer op. Lekker dan. Kan de was weer naar binnen![]()
En wandelen wordt ook lastig zo.
Je wilt niks lieverquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:4everblackeyed pik je dat? dat hij je zo noemt.
ik wil niet stoken hoor maar dit kan toch niet.
Die naam IST VERBOTENquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
En waarom speciaal voor Frrrrebebebe?
dit is een pertinente leugen. ik ben een voorbeeldige user en moderator en zou zoiets nooit doen.quote:
Keihard gelachenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
dit is een pertinente leugen. ik ben een voorbeeldige user en moderator en zou zoiets nooit doen.
Ja ik ben ook nog eens grappig inderdaad.quote:
En knap.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ik ben ook nog eens grappig inderdaad.
En lief.
Het is een in-joke. Het gaat niet om de piercing.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:10 schreef dud0r het volgende:
En bescheiden zekerquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ik ben ook nog eens grappig inderdaad.
En lief.
4E gaat een navelpiercing zettenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:10 schreef dud0r het volgende:
Dat vind ik altijd wat verwaand om over mezelf te zeggen ook al is het zeker waarquote:
ohquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een in-joke. Het gaat niet om de piercing.
immer en altijdquote:
ik geloof dit niet. ik vind 4ebe niet een piercing meisjequote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
4E gaat een navelpiercing zetten
Bij wie??quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
4E gaat een navelpiercing zetten
Dat wil zij nietquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij haarzelf![]()
Of wil jij er eentje?
ik snap datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |