SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @cherrylips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Speciaal voor 4ebebeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door CherryLips op 01-08-2024 16:03:03 ]Tap tap tap
En waarom speciaal voor Frrrrebebebe?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:10 schreef dud0r het volgende:
waarom staat er een foto van een navelpiercing in de op?
omdat ik daar stiekem ook van geniet ondanks dat het niet voor mij isquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:10 schreef dud0r het volgende:
@4EverBlackEyed pik je dat? dat hij je zo noemt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
En waarom speciaal voor Frrrrebebebe?
Parapluquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het gaat zo regenen en dan houdt het niet meer op. Lekker dan. Kan de was weer naar binnen![]()
En wandelen wordt ook lastig zo.
Je wilt niks lieverquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:4everblackeyed pik je dat? dat hij je zo noemt.
ik wil niet stoken hoor maar dit kan toch niet.
Die naam IST VERBOTENquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
En waarom speciaal voor Frrrrebebebe?
dit is een pertinente leugen. ik ben een voorbeeldige user en moderator en zou zoiets nooit doen.quote:
Keihard gelachenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
dit is een pertinente leugen. ik ben een voorbeeldige user en moderator en zou zoiets nooit doen.
Ja ik ben ook nog eens grappig inderdaad.quote:
En knap.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ik ben ook nog eens grappig inderdaad.
En lief.
Het is een in-joke. Het gaat niet om de piercing.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:10 schreef dud0r het volgende:
En bescheiden zekerquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ik ben ook nog eens grappig inderdaad.
En lief.
4E gaat een navelpiercing zettenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:10 schreef dud0r het volgende:
Dat vind ik altijd wat verwaand om over mezelf te zeggen ook al is het zeker waarquote:
ohquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een in-joke. Het gaat niet om de piercing.
immer en altijdquote:
ik geloof dit niet. ik vind 4ebe niet een piercing meisjequote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
4E gaat een navelpiercing zetten
Bij wie??quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat wil zij nietquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij haarzelf![]()
Of wil jij er eentje?
ik snap datquote:
Bij de volgende meet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij wel? Doen we weer even een piercing momentje tijdens de volgende buitenland meet @liesje1979quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel KSC aan navelpiercing
Dat was mijn eerste piercing.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel KSC aan navelpiercing
https://www.prorail.nl/ni(...)n-schiedam-lopen-uitquote:Update | 01-08
Vrijdagochtend 2 augustus zal ProRail het spoor tussen Den Haag HS en Schiedam-Centrum weer in dienst geven. NS zal de dienstregeling op het traject weer opstarten.
uhuhquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:34 schreef Modus het volgende:
[..]
https://www.prorail.nl/ni(...)n-schiedam-lopen-uit
quote:
https://www.ns.nl/reisinf(...)g-hs---schiedam.htmlquote:Morgen weer treinen tussen Den Haag HS – Schiedam
Laatst gewijzigd: 01 augustus 2024, 13.10 uur
ja pas als ik een trein zie vertrekken geloof ik hetquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:44 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
https://www.ns.nl/reisinf(...)g-hs---schiedam.html
Ga je dan de vloer van de trein kussen?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja pas als ik een trein zie vertrekken geloof ik het
neequote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je dan de vloer van de trein kussen?
Nog 1 dag en dan begint de mijnequote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, maat is weer terug van vakantie. Vanavond verder met de vakantie voor volgend jaar.
Geen sushiquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb al eten. Sushi valt denk ik vervelend nu ik die maagzuur pillen niet meer slik
Kun je beter nu testen dan in Thailand.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb al eten. Sushi valt denk ik vervelend nu ik die maagzuur pillen niet meer slik
Of met kleinere porties oefenen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je beter nu testen dan in Thailand.
Hoe doe je dat straks in Thailand dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Woensdag pas, dus nog ff nietquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week ook weer aan het werk?
Yep, ik hou er niet van om 1e werkweek na vakantie gelijk op een maandag te startenquote:
Snap ik wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, ik hou er niet van om 1e werkweek na vakantie gelijk op een maandag te starten
Ik snap dit niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, ik hou er niet van om 1e werkweek na vakantie gelijk op een maandag te starten
Is toch wel fijn als je thuis nog wat dingen kan doen? Of juist niet en gewoon lekker thuis nog chillen.quote:
Ja, maar dit gaat specifiek over maandag.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Is toch wel fijn als je thuis nog wat dingen kan doen? Of juist niet en gewoon lekker thuis nog chillen.
wat?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe doe je dat straks in Thailand dan?
Even beginnen met een half weekje, wel zo relaxed jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan maar pure HFCS drinken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:02 schreef CherryLips het volgende:
Alsof ik in de VS ben en niks mag eten met chocola en pindakaas.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
High Fructose Corn Syrup (HFCS) oftewel HET ZIEKMAKENDE ZOET
Nee dit is niet juist. Dit staat voor Houston Fried Chicken Syrup.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
High Fructose Corn Syrup (HFCS) oftewel HET ZIEKMAKENDE ZOET
slechte invloed ben jij.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Maas in werpen en sushi bestellen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
slechte invloed ben jij.
Maar nee
Blijf is van dat dubbelglas af.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:25 schreef bitterbal het volgende:
Nee beter niet
misschien morgen na het strand ramen eten
Nog even en iedereen volgt deze wijze woordenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor net een van mijn collega's zeggen: "meer stapjes, zijn ook meer hapjes", Mijn indoctrinatieplan is gelukt. Totale team-overheersing en daarna de wereld
*evil laugh
@:LTVDK
Komt dat bij de snackbar vandaan?quote:
quote:
quote:De verdachte is aangehouden en zit vast op het politiebureau. De politie heeft de frikandellen in beslag genomen. "Want het is bewijs."
Ja soms heb je gewoon trekquote:
Ken je dat niet?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt dat bij de snackbar vandaan?
Ik kom nooit bij de snackbar.quote:
het klinkt dan ook eigenlijk als SNEKbar.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de snackbar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het klinkt dan ook eigenlijk als SNEKbar.💀SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:38 schreef UitStraling het volgende:
Wie zou de snackbar ooit hebben uitgevonden? "kom we gooien slachtafval in kokende talg en we verkopen dat aan straatarme mensen"
quote:De oudst bekende cafetaria in Nederland was in 1915 gevestigd te Utrecht in de straat Achter Clarenburg. Het pand is nog steeds een horecagelegenheid en ligt schuin tegenover Maria Minor. Op het Centraal Station in Utrecht deed in 1932 de eerste automatiek haar intrede. In die tijd waren in het centrum van deze stad ook vis- en frietkramen al een bekend verschijnsel.
De eerste snackbar/cafetaria verkocht destijds al diverse soorten warme en koude worst, zelfgemaakte frieten, gebakken aardappels, melkproducten, gehaktballen, kroketten, frikadilles (voorloper van de frika(n)del), berenklauwen, haché, aardappelgerechten, snoep, popcorn, Nederlandse gerechten, koffie, thee, cola, chocolademelk, rookwaren, ijs en bier. Ook werd er ontbijt en lunch verzorgd, die vooral door werklieden onder het genot van een kop koffie of een borrel genuttigd werden.[4]
quote:Het concept van snel klaar te maken gerechten die bij speciale verkooppunten te krijgen zijn is al oud. Reeds in het Romeinse Rijk waren in de grote steden gaarkeukens en kraampjes waar brood en wijn werd verkocht. Vooral de arme burgerij was van straatverkopers afhankelijk voor hun voeding. De verkopers verkochten naast brood en wijn ook porties gekookte groente zoals paprika.
In de middeleeuwen trof men in grote steden als Parijs en Londen ook verkopers aan die voedsel verkochten op straat, zoals taarten, wafels, pannenkoeken en graanproducten. In plaatsen gelegen aan zee omvatte dit “fastfood” vaak ook vis, zalm en andere zeedieren.
Ja zag laatst ergens dat ze mooie fresco's in Pompeji hadden teruggevonden van een oude "cafetaria"quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zag laatst ergens dat ze mooie fresco's in Pompeji hadden teruggevonden van een oude "cafetaria"
zaterdag 26 december 2020, 18:10quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:50 schreef UitStraling het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ieder-detail-bewaard
Soms wel een idee dat het leven leuker was toen dan nu. Werklieden die een ontbijt met een borrel namen.quote:
De tijd vliegt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
zaterdag 26 december 2020, 18:10
Was toen ook wel meer uit noodzaak omdat gewoon water vaak sterk vervuild was, dan was bier de betere optie. Dat was toen wel een stuk slapper bier dan het huidige pilsje, toen zat er zo rond de 1-2% alcohol inquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Soms wel een idee dat het leven leuker was toen dan nu. Werklieden die een ontbijt met een borrel namen.
Dit is ook een fabeltje trouwens. Van slecht water maak je geen goed bier.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:54 schreef LTVDK het volgende:
omdat gewoon water vaak sterk vervuild was, dan was bier de betere optie.
Nee zal geen lekker bier zijn geweest, maar door de alcohol en fermentatie gingen er wel een hoop schadelijke bacteriën en virussen doodquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is ook een fabeltje trouwens. Van slecht water maak je geen goed bier.
de eagles staan voorquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is ook een fabeltje trouwens. Van slecht water maak je geen goed bier.
In 1923 niet toen hadden ze echte borrels en redelijk goed bierquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was toen ook wel meer uit noodzaak omdat gewoon water vaak sterk vervuild was, dan was bier de betere optie. Dat was toen wel een stuk slapper bier dan het huidige pilsje, toen zat er zo rond de 1-2% alcohol in
Vlinder weer blij?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
sushi besteld.
raar, want ik lust geen sushi.
Afgeven aan het serpentloket maar dan hequote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
sushi besteld.
raar, want ik lust geen sushi.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Afgeven aan het serpentloket maar dan he
zal het eerst even bakken want volgens mij is het nog rauwquote:
Volgende keer maar zeggen dat je DG machine kapot is en d'r oploskoffie gevenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:10 schreef Haags het volgende:
@:ltvdk schoonmoeders is 1 dag in huis hier en m'n halve voorraad dolce gusto is er doorheen.
Man man man walgelijke praktijken
Dat laatste gun ik zelfs mijn ergste vijand niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende keer maar zeggen dat je DG machine kapot is en d'r oploskoffie geven
Die staafjes van Nescafe zijn nog enigszins te hachelenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat laatste gun ik zelfs mijn ergste vijand niet.
Honger?quote:
nee dat hoort zo !! Stop!!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal het eerst even bakken want volgens mij is het nog rauw
Ja ik zag hem de voorraadkast inglippen. Daar heb ik hem weer uitgekregen en de spleet onder de deur afgedekt. maar nu weet ik niet waar ie isquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
jeetje, ze doen niks hoor, zou hem wel proberen te vangen
Ja dat is het ook wel, maar de schuifpui was de hele dag open dus die zal vanuit de tuin naar binnen zijn geslopenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:07 schreef Karzai het volgende:
en alles goed schoon houden dan zoeken ze hun heil wel elders
ja dat is goed, zeker niet bij je eten laten komenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik zag hem de voorraadkast inglippen. Daar heb ik hem weer uitgekregen en de spleet onder de deur afgedekt. maar nu weet ik niet waar ie is ; (
Heb de schuipui maar weer wagenwijd opengezet maar ik weet nu niet of ie alweer naar buiten is of niet
flink lawaai maken misschien vluchttie weer naar buitenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:08 schreef essnhills het volgende:
Zou die bang worden als ik de robotzuiger aanzet?
Iig het proberen waard
heb je buren met een kat? ik kreeg een keer de tip om een schaaltje met gebruiktkattengrind neer te zettenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik zag hem de voorraadkast inglippen. Daar heb ik hem weer uitgekregen en de spleet onder de deur afgedekt. maar nu weet ik niet waar ie is![]()
Heb de schuipui maar weer wagenwijd opengezet maar ik weet nu niet of ie alweer naar buiten is of niet
Nee alleen honden hierquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je buren met een kat? ik kreeg een keer de tip om een schaaltje met gebruiktkattengrind neer te zetten
Ja misschien is ie ook al wel naar buiten gegelipt maar dat heb ik niet gezienquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
flink lawaai maken misschien vluchttie weer naar buiten
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:20 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Hamas heeft opgeroepen tot een "dag van verschrikkelijk woedende razernij"
Laat ze dat lekker onderling doen dan.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:20 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Hoi ja.quote:
I can relate.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:20 schreef UitStraling het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar gelukkig nog steeds genieten van de rust op de snelweg
Morgen kan je weer flexen met airco enz.quote:
heerlijkquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen kan je weer flexen met airco enz.
27 graden oid.
Het is hier al dagenlang gewoon een zooi op de weg, sowieso door de afsluiting van de A4 en Heinenoord, gisteren dat vliegtuig dat was neergestort.quote:
Noemen we deze dag voortaan, de dag van de aller-extreemste-hoofdpijn-en-de-splinter-in-je-teen-dag.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I can relate.
Maar deze dag moet dan wel op een maandag.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
heerlijk Heerlie de peerlie of zoals @Citizen.Erased het zegt: heerlie de weerlie
Hee zonnestraaltjequote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is hier al dagenlang gewoon een zooi op de weg, sowieso door de afsluiting van de A4 en Heinenoord, gisteren dat vliegtuig dat was neergestort.
Of jeuk met te korte armpjes-dag, of buikgriep zonder een wc binnen bereik-dag.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noemen we deze dag voortaan, de dag van de aller-extreemste-hoofdpijn-en-de-splinter-in-je-teen-dag.
broodfokker, doorgefokte hondenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:34 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/dieren/(...)a-stankoverlast.html
honderd honden ?!?
ik bedoel, ben best een hondenliefhebber, maar met 1 zou ik wel de grens trekken
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of jeuk met te korte armpjes-dag, of buikgriep zonder een wc binnen bereik-dag.
Gewoon dat de eerste werkweek lekker kort is, niet direct 5 dagen achter elkaarquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, maar dit gaat specifiek over maandag.
Voor mij hangt het gewoon af van op welke dag ik terug kom. Wil niet te veel tijd tussen terugkomst en weer werken, gewoon een paar dagen.
Ohja en dinsdag ook die vrachtwagen met stenen bij Dordt waardoor het hier helemaal vastliep omdat ze niet via de A4 konden omrijdenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hee zonnestraaltje![]()
Hoe was je dag verder?
Nou heel goedquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja en dinsdag ook die vrachtwagen met stenen bij Dordt waardoor het hier helemaal vastliep omdat ze niet via de A4 konden omrijden
Maar verder wel prima hoor
Ik kom meestal op zondag thuis en dan neem ik ook gewoon nog lekker die maandag vrijquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon dat de eerste werkweek lekker kort is, niet direct 5 dagen achter elkaar
Gisteren bijna 20 minuten, dus deed er ruim 2x zo lang over als normaalquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou heel goed![]()
![]()
Nee, maar dat klinkt wel vervelend. Hoeveel vertraging heb je gehad ?
De wereld vergaat.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren bijna 20 minuten, dus deed er ruim 2x zo lang over als normaal
dramatisch!! 10 minuten vertragingquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren bijna 20 minuten, dus deed er ruim 2x zo lang over als normaal
Uiteindelijk wel jaquote:
Nee 20 minuten vertraging, deed er dus 40 minuten overquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
dramatisch!! 10 minuten vertraging
ow ja nee dat snap ik je dramaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee 20 minuten vertraging, deed er dus 40 minuten over
Normaal heb ik nooit file op deze route, nu 3x in een weekquote:
ik heb zwaar medelijden met jequote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal heb ik nooit file op deze route, nu 3x in een week
Jezus wat erg!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal heb ik nooit file op deze route, nu 3x in een week
Zelfs de holocaust was veel minder erg.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee 20 minuten vertraging, deed er dus 40 minuten over
Heb je je PFANZER nou al binnen?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs de holocaust was veel minder erg.
Also also alsoquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen hadden ze vast niet zoveel filesquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, maar niet met auto's.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen hadden ze vast niet zoveel files
En maar in 1 richtingquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar niet met auto's.
https://www.marktplaats.n(...)fensie-belastingvrijquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je je PFANZER nou al binnen?
Ga je daar de Koude Oorlog mee herbeleven?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)fensie-belastingvrij
Waleuk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)fensie-belastingvrij
Gefeliciteerd met je visuele vermogen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:03 schreef essnhills het volgende:
ik zag iets bewegen in mijn ooghoeken.
Het was de robotstofzuiger
Dus die heb je nu met een bezemsteel tot moes geslagen?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:03 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht dat het misschien die muis wasquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je visuele vermogen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:03 schreef essnhills het volgende:
Dat is wel een beetje een grote muisquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:04 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
Ik dacht dat het misschien die muis was
Nee Wim ken ik al jarenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus die heb je nu met een bezemsteel tot moes geslagen?
nu is de vraag of 4ebe de muis mee heeft gekregenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:04 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
Ik dacht dat het misschien die muis was
En erg lawaaierig, en met lampjesquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een grote muis
Nouja nu wel dusquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu is de vraag of 4ebe de muis mee heeft gekregen
Ja, altijd al een muis willen hebbenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu is de vraag of 4ebe de muis mee heeft gekregen
Luxemuisquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
En erg lawaaierig, en met lampjes
Gratis ophalen bij mijquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, altijd al een muis willen hebben
ze brengt hem wel naar jou toe als hij nog in huis isquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, altijd al een muis willen hebben
Is wel dol op kruimels van de vloer. Muizen zijn dat ook geloof ik. Dus tja..quote:
Ik ben voorlopig niet van plan om richting Antarctica af te reizenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gratis ophalen bij mij
Mogelijk
Als die niet alweer naar buiten is gevlucht
Oh, da's helemaal luxequote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze brengt hem wel naar jou toe als hij nog in huis is
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig niet van plan om richting Antarctica af te reizen
[..]
Oh, da's helemaal luxe
Hebben ze muizen op Antarctica?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig niet van plan om richting Antarctica af te reizen
[..]
Oh, da's helemaal luxe
Richting...quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Hebben ze muizen op Antarctica?
Is juist een beetje uit de richtingquote:
Denk dat die het daar wel prima vindt, worden elke dag koekjes en taartjes gebakkenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gratis ophalen bij mij
Mogelijk
Als die niet alweer naar buiten is gevlucht
Jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is juist een beetje uit de richting
Waarom verkopen ze eigenlijk geen robotstofzuigers in de vorm van een muis.....of een e-nor-me tarantula, of of of een wurgslang?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is wel dol op kruimels van de vloer. Muizen zijn dat ook geloof ik. Dus tja..
Misschien moet ik maar beschuit gaan bakkenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die het daar wel prima vindt, worden elke dag koekjes en taartjes gebakken
Identificeert @bitterbal zich als stofzuiger?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom verkopen ze eigenlijk geen robotstofzuigers in de vorm van een muis.....of een e-nor-me tarantula, of of of een wurgslang?
Als je stukjes zalm of hagelslag op de grond laat vallen sluit ik niets uit.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Identificeert @:bitterbal zich als stofzuiger?
Hmmmmquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je stukjes zalm of hagelslag op de grond laat vallen sluit ik niets uit.
Zal wel niet over het eten gaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Ziet er lekker uit.
https://www.instagram.com/reel/C8eX0aeoSv8/?igsh=MmMwbzFvODZiaDR4
hahahaha dan nu de tuindeur dicht doen. die muis is vast wel weg met dat lawaaiquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:17 schreef essnhills het volgende:
Schrok me te pletter
WIm reed de bezem omver
ik hoop het. heb hem niet meer gezien dus hoop dat ie alweer lang buiten looptquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahaha dan nu de tuindeur dicht doen. die muis is vast wel weg met dat lawaai
Kwekveel zin in pizza nu.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Ziet er lekker uit.
https://www.instagram.com/reel/C8eX0aeoSv8/?igsh=MmMwbzFvODZiaDR4
Omdat augustusquote:
Is er al een livestream voor dit spektakelstuk?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:17 schreef essnhills het volgende:
Schrok me te pletter
WIm reed de bezem omver
Ja hierquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er al een livestream voor dit spektakelstuk?
ja dus?quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat de zomer bijna voorbij is.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je stukjes zalm of hagelslag op de grond laat vallen sluit ik niets uit.
ow das wel lekkerquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat de zomer bijna voorbij is.
ja ik ook welquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat het iets donkerder wordt, vind ik wel fijner met slapen.
ik heb verduisterende gordijnenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kan niet wachten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:27 schreef UitStraling het volgende:
In het donker naar je werk gaan, in de regen, bij -1 graad.
Je kan het alvast richting Antarctica proberen?quote:
Licht maakt me weinig uit, hoop vooral dat het nog een beetje afkoeltquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
dat doet het meestal ook wel als de zomer voorbij isquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Licht maakt me weinig uit, hoop vooral dat het nog een beetje afkoelt
niet meer meemakenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:27 schreef UitStraling het volgende:
In het donker naar je werk gaan, in de regen, bij -1 graad.
Gisteren was het wel een beetje warm.. maar het is best afgekoeld, ik ga zo maar even een normale broek aantrekken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Licht maakt me weinig uit, hoop vooral dat het nog een beetje afkoelt
Straks als de warme golfstroom wegvalt wordt het hier weer kouderquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja.. ik zou dit jaar best nog wel op natuurijs willen schaatsen.
Nu heb je een abnormale?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren was het wel een beetje warm.. maar het is best afgekoeld, ik ga zo maar even een normale broek aantrekken.
10 jaar Elfstedentocht in a row incomingquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks als de warme golfstroom wegvalt wordt het hier weer kouder
Sjalalala abnormaalquote:
In 2022 konden we schaatsenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks als de warme golfstroom wegvalt wordt het hier weer kouder
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja.. ik zou dit jaar best nog wel op natuurijs willen schaatsen.
Nee die worden dan gecancelt omdat het te koud wordt. Net zoals met de hel van 63quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
10 jaar Elfstedentocht in a row incoming
moet ik weer terug komen en gaan jullie daarheenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Behalve als de magnetische polen op Aarde gaan draaien, zitten we hier met palmbomen en jij in de sneeuw [ afbeelding ]
Ja, eigenlijk welquote:
Verloedering van de olympische sportenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:23 schreef Nizno het volgende:
blijft toch een koddig gezicht. volwassen mannetjes op die kleine BMXjes
Ik heb in de winter van 20/21 nog op het bevroren Markermeer gestaanquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In 2022 konden we schaatsen
Ja en anders maar naar de schaatsbaanquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb in de winter van 20/21 nog op het bevroren Markermeer gestaan
Ahja dit had ik nou net even nodig, bedankt weer Modusquote:
Bmx racen is gewoon een mooie sportquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verloedering van de olympische sporten
Er was bij mij een muis naar binnen geglipt door de open schuifpui en daarom zette ik WIm de robotstofzuiger aan om de muis bang te maken en daarna schrok ik zelf 2 keer van Wim.quote:
Echt he... hij weet wat de KSC nodig heeft.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja dit had ik nou net even nodig, bedankt weer Modus
Wowquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er was bij mij een muis naar binnen geglipt door de open schuifpui en daarom zette ik WIm de robotstofzuiger aan om de muis bang te maken en daarna schrok ik zelf 2 keer van Wim.
Wat zouden we zonder Modie moetenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt he... hij weet wat de KSC nodig heeft.
Het was een hele belevenisquote:
en eigenlijk kwam dat door Koen want die had de brug niet opgetrokkenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er was bij mij een muis naar binnen geglipt door de open schuifpui en daarom zette ik WIm de robotstofzuiger aan om de muis bang te maken en daarna schrok ik zelf 2 keer van Wim.
Koddigquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bmx racen is gewoon een mooie sport
Bmx kunstjes doen niet
Ja, dan zouden we echt helemaal nergens zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat zouden we zonder Modie moeten
Ga verder, aub.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dimmy en IJs zijn zwanger van Modus en McGrath is gearresteerd met een witte puntmuts op.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
en eigenlijk kwam dat door Koen want die had de brug niet opgetrokken
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
en eigenlijk kwam dat door Koen want die had de brug niet opgetrokken
Niks mis met een beetje koddigquote:
Je bent zelf een hele.quote:
kleed je aan danquote:
Dat wegvallen van die warme golfstroom gaat sneller dan gedachtquote:
Ja ik heb al mijn onderdelen nogquote:
quote:
Ja, ik ben gekleedquote:
Vind het wel fijnquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat wegvallen van die warme golfstroom gaat sneller dan gedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |