Van zijn vader dus.quote:
Die gaf hem ook regelmatig klappen. Paar littekens in z’n gezicht zijn van de keer dat ze pa hem door een glazen deur flikkerde.quote:
Dat had vast een reden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 03:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die gaf hem ook regelmatig klappen. Paar littekens in z’n gezicht zijn van de keer dat ze pa hem door een glazen deur flikkerde.
Heb jij littekens?quote:
Ik heb er best wel veel.quote:
1 van een operatie,achter mijn oor.Mijn wenkbrauw een paar keer door klappen.En door zuur op mijn arm.Maar niet zelf gedaan daar ben ik zo op tegen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 03:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Operaties, gevochten, zelf toegebracht?
quote:
Vandaag wederom een flinke kans op goudquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:16 schreef FreshFruit het volgende:
Even een dikkevoor de roeiers,wat zijn dat een leuke mensen.
Zag ze gister bij Oranjezomer.Die ene had haar nek gebroken,en door...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Vandaag wederom een flinke kans op goud![]()
Morgen komen die van mij weer aan de beurt
Ze krijgen echt de ruimte tegenwoordigquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zag ze gister bij Oranjezomer.Die ene had haar nek gebroken,en door...
De ander werd de Vakvrouw genoemd;ja nee dat zijn we allemaalEn zilver is ook mooi.Wat een leuk volk..
ja echt zuur, die hadden al een hele tijd eigenlijk niet meer verlorenquote:
Noem je ook iemand: Die was van het schaatsen en basketbal.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze krijgen echt de ruimte tegenwoordig
Kan me met onze grote vriend Mart Smeets nog herinneren, die had op de een of andere manier altijd een pesthekel aan roeiers en zelfs als ze goud wonnen werden ze afgebekt
Ria Visser was de klos toch ?quote:
Die ook ja?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ria Visser was de klos toch ?![]()
Mat zijn Noorse truien
Dat was toen gewoon.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:41 schreef pullup het volgende:
[..]
https://sportnieuws.nl/bo(...)%2Fwww.google.com%2F
Mart zat er niet meequote:
Ja geef haar een paar spitzenquote:
Jij bent de vogelman,die eend die de marathons loopt is leuk.quote:
Even denken....quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent de vogelman,die eend die de marathons loopt is leuk.
quote:
quote:
Doe het Wrinkle niet na.quote:
Hey leave,ja een paar uurtjes.Jij dan?quote:
Ook.. kon.niet snel in slaap vallenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey leave,ja een paar uurtjes.Jij dan?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook.. kon.niet snel in slaap vallen
Wat moeten we hier zien ?quote:
De focus op adamsappel en kruis.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat moeten we hier zien ?![]()
Ik ben niet zo'n goede wappiefluisteraar
Mensen zijn weirdquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De focus op adamsappel en kruis.
wappiefluisteraarquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat moeten we hier zien ?![]()
Ik ben niet zo'n goede wappiefluisteraar
MAGA.quote:
Yoghurt met yoghurt,quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
wappiefluisteraar![]()
en goedemorgen--> bak yoghurt met yoghurt, banaan en zadenmix
Snap ik,met zaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |