Plaat van de dag:quote:Op maandag 22 juli 2024 19:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Open alsjeblieft gewoon even Uefa.com in plaats van jezelf hier voordoen als hersenloze, imbeciel of toeschouwer van een Hans Klok-goochelshow.
Groetjes terug, vooral aan Inge.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik kreeg deze doorgestuurd van @:Knutdeijsbeer
Ik denk dat jullie allemaal de groetjes krijgen van hem.
Jazeker. https://fok.nl/shop/new/abo/quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:34 schreef Caland het volgende:
Ik zie opeens allemaal reclames op FOK!
Kan daar niet iets aan gedaan worden? @:yvonne @:onlogisch @:scrummie @:iteejer
Ongelooflijke tyfusschooier dat je er bent.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:34 schreef Caland het volgende:
Oh, mijn geld is niet goed genoeg?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:34 schreef Caland het volgende:
quote:Utterly heartbreaking hearing the Italian boxer Angela Carini in the mixed zone. Blood on her shorts. Broke down in tears as she explained that she had never been hit so hard before. Added that she came her to honour her father, that she was a warrior, but had to stop. Carini's coach in the mixed zone: “I don’t know if her nose is broken. I have to speak with the girl. But many people in Italy tried to call and tell her: “Don’t go please: it’s a man, it’s dangerous for you.”"
Lekker gevaarlijk doen tijdens de vakantie. Ook elk jaar weer een rubriek die neerstortende hikers, bergbeklimmers en ander tuigquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:38 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Veel wandelaars in Thailand @:de_boswachter
Mooie verhalen ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker gevaarlijk doen tijdens de vakantie. Ook elk jaar weer een rubriek die neerstortende hikers, bergbeklimmers en ander tuig
Die hadden ze moeten laten neerstortenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooie verhalen ja.
https://www.bd.nl/buitenl(...)verder-weg~af6e17c9/?
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:32 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Charged quote zichzelf om meer likes binnen te hengelen. Veel treuriger vind je ze niet.
Jezus nu moest ik aan Charz denkenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:32 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Charged quote zichzelf om meer likes binnen te hengelen. Veel treuriger vind je ze niet.
Indiase soepquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
3 weken Pattayaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:38 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Veel wandelaars in Thailand @:de_boswachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |