abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214501615
Iemand die weet wat de aanleiding is tot testen? Lijkt erop dat China en Duitsland disproportioneel veel worden getest op doping, terwijl ze het minste positief testen...

Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_214501646
Grote populatie leidt tot meer tests.

Ik zie geen vreemde ontwikkeling. Heeft verder trouwens niets te maken met OS, dit kan prima in het dopingtopic.

VS wel disproportioneel weinig getest btw, maar die vertrouw ik ook voor geen meter
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_214501659
paar maanden voor de spelen waren er 23 atleten positief getest op sporen van een verboden hart medicijn. dat werd heel snel door de Chinese DoPing autoriteit als "Contador" weg gezet (binnengekregen door besmet eten). maar dat medicijn wordt niet gebruikt in de voedingsindustrie. dus enige achterdocht maakte zich van de wada meester. en het viel ook dat op Pan na gisteren na de Chinese zwemmers die eerst nog top waren er ineens niets meer van konden. snoeppot afgepakt of vormdip?
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_214501678
Ze staan er bekend om om alles te vervalsen dus wat mij betreft kan je ze niet vaak genoeg testen.
pi_214501682
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grote populatie leidt tot meer tests.

Ik zie geen vreemde ontwikkeling. Heeft verder trouwens niets te maken met OS, dit kan prima in het dopingtopic.

VS wel disproportioneel weinig getest btw, maar die vertrouw ik ook voor geen meter
Maar ze hebben wel minder sporters dan landen als Japan en Amerika. Lijkt me toch dat je wordt getest op basis van aantal sporters en niet populatie?
pi_214501705
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 08:22 schreef Sabata het volgende:
paar maanden voor de spelen waren er 23 atleten positief getest op sporen van een verboden hart medicijn. dat werd heel snel door de Chinese DoPing autoriteit als "Contador" weg gezet (binnengekregen door besmet eten). maar dat medicijn wordt niet gebruikt in de voedingsindustrie. dus enige achterdocht maakte zich van de wada meester. en het viel ook dat op Pan na gisteren na de Chinese zwemmers die eerst nog top waren er ineens niets meer van konden. snoeppot afgepakt of vormdip?
Daarvan was het toch al bevestigd dat ze het per ongeluk binnenkregen?

quote:
WADA liet wetenschappelijke en juridische experts kijken naar de bevindingen uit China en moest de conclusie trekken dat er geen 'geloofwaardig bewijs' was om de Chinese versie van de gebeurtenissen te weerleggen. Het bureau is om die reden niet in beroep gegaan en moest de zwemmers vrijpleiten.
pi_214501706
Wel een bijzonder plaatje.

Ten eerste is deze uit 2022 blijkbaar en ten tweede is het bijzonder opvallend dat Rusland ook in die lijst staat. Terwijl ze niet eens meedoen.
pi_214501737
quote:
17s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 08:28 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
[..]

nee, er is bevestigd dat er geen bewijs is geweest. maw ze hebben het goed weggemoffeld
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_214501757
quote:

[..]
[..]

Ik geloof dit meteen. 23 keer, dat moet puur toeval zijn.
pi_214503230
Zou het percentage overtredingen verband houden met de pakkans?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_214503350
Door zichzelf zeker
pi_214507664
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 08:22 schreef Sabata het volgende:
Welke Chinese zwemmers waren eerst top en bakken er nu ineens niets meer van?
  donderdag 1 augustus 2024 @ 14:58:42 #13
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_214507780
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:50 schreef wimderon het volgende:

[..]
Welke Chinese zwemmers waren eerst top en bakken er nu ineens niets meer van?
Dat ging over de spelen van Tokio 2021, maar ze mochten allemaal wel meedoen daar. En daar is toen niet zo veel ophef over geweest dacht ik. 11 van deze atleten doen in Parijs ook terug mee.
Een paar maanden terug hadden Amerikaanse zwemmers waaronder Phelps hierover hun zegje gedaan dat WADA hierdoor niet meer te vertrouwen is.
pi_214507836
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:58 schreef kl1172 het volgende:

[..]
Dat ging over de spelen van Tokio 2021, maar ze mochten allemaal wel meedoen daar. En daar is toen niet zo veel ophef over geweest dacht ik. 11 van deze atleten doen in Parijs ook terug mee.
Een paar maanden terug hadden Amerikaanse zwemmers waaronder Phelps hierover hun zegje gedaan dat WADA hierdoor niet meer te vertrouwen is.
Wat heeft dit met mijn vraag te maken?

Wat Amerikaanse zwemmers waaronder Phelps er verder van vinden boeit me ook helemaal niks trouwens.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 15:07:21 #15
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_214507872
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 15:04 schreef wimderon het volgende:

[..]
Wat heeft dit met mijn vraag te maken?

Wat Amerikaanse zwemmers waaronder Phelps er verder van vinden boeit me ook helemaal niks trouwens.
Nou, 11 van die 23 lijken na 3 jaar nog steeds top want ze staan terug op de spelen.
pi_214507902
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 15:07 schreef kl1172 het volgende:

[..]
Nou, 11 van die 23 lijken na 3 jaar nog steeds top want ze staan terug op de spelen.
Waarvan akte.
pi_214507913
quote:

[..]
[..]

Wat nog maar de vraag is aangezien die mensen niet met zekerheid allemaal in dat restaurant zaten.
pi_214507926
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 08:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wel een bijzonder plaatje.

Ten eerste is deze uit 2022 blijkbaar en ten tweede is het bijzonder opvallend dat Rusland ook in die lijst staat. Terwijl ze niet eens meedoen.
De vraag is dus waar @Mikeytt dit plaatje vandaan heeft.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 15:39:35 #19
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_214508248
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 15:11 schreef CarbonC het volgende:

[..]
De vraag is dus waar @:Mikeytt dit plaatje vandaan heeft.
Plaatje toont twee bronnen: Global Times en Valian Panda. De eerste is een spreekbuis van Beijing, de tweede lijkt een propaganda kanaal.

https://x.com/_valiantpanda_

Maar... de cijfers lijken wel te kloppen (wat niet zegt dat de interpretatie juist is). Zie dit rapport van 2022 van Wada (pagina 12): https://www.wada-ama.org/(...)sting-figures-report
I am a black hole shitting into the void
pi_214508638
Don't feed the troll.
pi_214508827
quote:

[..]
[..]

Toevallig 2 keer exact hetzelfde? Want de hamburger die ze in Canada hadden gegeten, zou hetzelfde bevatten.
Grappig dat ze dan wel weten dat het die ene hamburgers waren.

Er is een verschil tussen de waarheid bevestigen en het gewoon laten begaan bij gebrek aan ander bewijs.
Dus zolang de waarheid onzeker is, laat ze maar elke 4 uur een staaltje doneren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')