Maar ze hebben wel minder sporters dan landen als Japan en Amerika. Lijkt me toch dat je wordt getest op basis van aantal sporters en niet populatie?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grote populatie leidt tot meer tests.
Ik zie geen vreemde ontwikkeling. Heeft verder trouwens niets te maken met OS, dit kan prima in het dopingtopic.
VS wel disproportioneel weinig getest btw, maar die vertrouw ik ook voor geen meter
Daarvan was het toch al bevestigd dat ze het per ongeluk binnenkregen?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:22 schreef Sabata het volgende:
paar maanden voor de spelen waren er 23 atleten positief getest op sporen van een verboden hart medicijn. dat werd heel snel door de Chinese DoPing autoriteit als "Contador" weg gezet (binnengekregen door besmet eten). maar dat medicijn wordt niet gebruikt in de voedingsindustrie. dus enige achterdocht maakte zich van de wada meester. en het viel ook dat op Pan na gisteren na de Chinese zwemmers die eerst nog top waren er ineens niets meer van konden. snoeppot afgepakt of vormdip?
quote:WADA liet wetenschappelijke en juridische experts kijken naar de bevindingen uit China en moest de conclusie trekken dat er geen 'geloofwaardig bewijs' was om de Chinese versie van de gebeurtenissen te weerleggen. Het bureau is om die reden niet in beroep gegaan en moest de zwemmers vrijpleiten.
nee, er is bevestigd dat er geen bewijs is geweest. maw ze hebben het goed weggemoffeldquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Daarvan was het toch al bevestigd dat ze het per ongeluk binnenkregen?
[..]
Ik geloof dit meteen. 23 keer, dat moet puur toeval zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
Welke Chinese zwemmers waren eerst top en bakken er nu ineens niets meer van?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:22 schreef Sabata het volgende:
paar maanden voor de spelen waren er 23 atleten positief getest op sporen van een verboden hart medicijn. dat werd heel snel door de Chinese DoPing autoriteit als "Contador" weg gezet (binnengekregen door besmet eten). maar dat medicijn wordt niet gebruikt in de voedingsindustrie. dus enige achterdocht maakte zich van de wada meester. en het viel ook dat op Pan na gisteren na de Chinese zwemmers die eerst nog top waren er ineens niets meer van konden. snoeppot afgepakt of vormdip?
Dat ging over de spelen van Tokio 2021, maar ze mochten allemaal wel meedoen daar. En daar is toen niet zo veel ophef over geweest dacht ik. 11 van deze atleten doen in Parijs ook terug mee.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Welke Chinese zwemmers waren eerst top en bakken er nu ineens niets meer van?
Wat heeft dit met mijn vraag te maken?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:58 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Dat ging over de spelen van Tokio 2021, maar ze mochten allemaal wel meedoen daar. En daar is toen niet zo veel ophef over geweest dacht ik. 11 van deze atleten doen in Parijs ook terug mee.
Een paar maanden terug hadden Amerikaanse zwemmers waaronder Phelps hierover hun zegje gedaan dat WADA hierdoor niet meer te vertrouwen is.
Nou, 11 van die 23 lijken na 3 jaar nog steeds top want ze staan terug op de spelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat heeft dit met mijn vraag te maken?
Wat Amerikaanse zwemmers waaronder Phelps er verder van vinden boeit me ook helemaal niks trouwens.
Waarvan akte.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:07 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Nou, 11 van die 23 lijken na 3 jaar nog steeds top want ze staan terug op de spelen.
Wat nog maar de vraag is aangezien die mensen niet met zekerheid allemaal in dat restaurant zaten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
De vraag is dus waar @Mikeytt dit plaatje vandaan heeft.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wel een bijzonder plaatje.
Ten eerste is deze uit 2022 blijkbaar en ten tweede is het bijzonder opvallend dat Rusland ook in die lijst staat. Terwijl ze niet eens meedoen.
Plaatje toont twee bronnen: Global Times en Valian Panda. De eerste is een spreekbuis van Beijing, de tweede lijkt een propaganda kanaal.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De vraag is dus waar @:Mikeytt dit plaatje vandaan heeft.
Toevallig 2 keer exact hetzelfde? Want de hamburger die ze in Canada hadden gegeten, zou hetzelfde bevatten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |