abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214506566
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik? Nee, ik heb al jaren een groeiende afkeer van wat er in Europa gebeurt, ik ben ervan overtuigd dat het hoogtepunt van de Westerse maatschappij zoals wij die kennen achter ons ligt.1980-2000 waren onze piekjaren, daarna is alles in rap tempo achteruit aan het gaan.
Ja, de piekjaren voor moord

[ Bericht 0% gewijzigd door moby_jones op 01-08-2024 13:35:01 ]
pi_214506596
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 13:15 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het hoogtepunt van het Westen lag tussen 1880 en 1914. Sindsdien is het enkel achteruit gegaan
Het hoogtepunt van Nederland ligt alweer ruim 350 jaar achter ons.

quote:
De Gouden Eeuw van Nederland vond plaats in de 17e eeuw, een periode die meestal wordt geplaatst tussen het einde van de 16e eeuw en het begin van de 18e eeuw. Historici beschouwen de periode van ongeveer 1588, het jaar waarin de Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden formeel werd gesticht, tot ongeveer 1672, het Rampjaar, als de kernjaren van de Gouden Eeuw.

Gedurende deze tijd kende Nederland een enorme economische, culturele en politieke bloei. De Gouden Eeuw werd gekenmerkt door grote handelsvoordelen, de oprichting van de Vereenigde Oostindische Compagnie (VOC) en de West-Indische Compagnie (WIC), en een culturele bloei met beroemde schilders zoals Rembrandt, Vermeer, en Frans Hals.

Het jaar 1672 wordt vaak als einde van de Gouden Eeuw beschouwd omdat het Rampjaar was. Tijdens dit jaar werd de Republiek aangevallen door Frankrijk, Engeland, en twee Duitse staten, wat leidde tot grote politieke en economische crises en het einde inluidde van de periode van overheersende Nederlandse welvaart en macht.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 13:28:01 #53
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214506641
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 13:23 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Het hoogtepunt van Nederland ligt alweer ruim 350 jaar achter ons.
[..]

Net alsof het voor iedereen toen de gouden eeuw was. Veel mensen leefden toen alsnog in bittere armoede.
Zelfde geldt voor de periode tot de eerste wereldoorlog. We hebben het echt beter nu.
Er was geen antibiotica en je kon sterven aan een simpele longontsteking, kindersterfte was hoog, hongersnood kwam regelmatig voor… ik weet wel
dat ik liever nu leef.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 1 augustus 2024 @ 13:29:36 #54
3542 Gia
User under construction
pi_214506654
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:33 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Massale immigratie onder valse voorwendselen? De meeste regeringen voeren immigratiebeleid op basis van economische behoeften, humanitaire verplichtingen en internationale verdragen. Deze beleidsmaatregelen zijn meestal openbaar en onderhevig aan democratische processen en controle.

Diversiteit van culturen: De diversiteit van mensen en culturen die naar het VK zijn gekomen, draagt bij aan de rijkdom en veelzijdigheid van de samenleving. Veel immigranten brengen waardevolle vaardigheden en perspectieven mee die de economische en culturele vitaliteit van het land versterken.

Verplichtingen van de regering: De primaire verplichting van een regering is om alle burgers te dienen, ongeacht hun achtergrond. Dit omvat het waarborgen van gelijke rechten, veiligheid en kansen voor iedereen.

Racisme en discriminatie: Het argument dat mensen uit bepaalde culturen inherent 'achterlijk' zouden zijn, is niet alleen feitelijk onjuist maar ook een vorm van racisme. Dit soort uitspraken negeert de complexe realiteit en individuele waardigheid van mensen. Discriminatie, of het nu op basis van ras, etniciteit of cultuur is, is schadelijk en ongerechtvaardigd.

Bijdragen van immigranten: Historisch en hedendaags onderzoek toont aan dat immigranten vaak belangrijke bijdragen leveren aan de samenleving, zowel economisch als sociaal. Het demoniseren van hele bevolkingsgroepen is niet constructief en druist in tegen de waarden van inclusiviteit en gelijkheid die veel samenlevingen nastreven.
Het zijn imo ook niet de immigranten die voor de meeste problemen zorgen, maar juist degenen die illegaal of als asielzoeker gekomen zijn.
Toen ik een jaar of 16 was waren er al moslims in onze stad en daar hoorde je nooit wat van. We zagen ze als exotisch, uit een andere streek en ze hadden een andere cultuur. Mannen waren de baas en vrouwen liepen er een meter achter. Maar zij deden hun ding en wij het onze. Dat leefde rustig naast elkaar. En ze werkten. Deden werk waar mening Nederlander zich te goed voor voelde.

Het zijn nu eerder hun kleinkinderen die er een zootje van maken, omdat ze zich achtergesteld voelen. Doordat ze thuis, zelfs nog in de derde generatie, de eigen taal spreken, lopen ze achter op school en kunnen niet studeren. Je ziet, uiteraard, genoeg Marokkaanse mannen en vrouwen die het prima doen, maar daar werd thuis aandacht besteed aan het Nederlands en het onderwijs. Die lagen als tieners niet op straat te rotzooien.
Gelukkig is dit bij steeds meer moslimgezinnen de trend aan 't worden, dus ik heb nog hoop voor de toekomst.

Maar wat hier nu illegaal binnenkomt, aangetrokken door verhalen van hun familieleden die hier wonen, is niet veel soeps. Ze eisen alleen maar zaken, want hun neef heeft gezegd dat je een huis en geld krijgt. En dan blijkt dat niet zo te zijn. Natuurlijk gaat dat fout. Nederland staat in Afrikaanse landen, zowel islamitisch als streng Christelijk, te boek als paradijs. Dat moet veranderen. We moeten ervoor zorgen dat er schrijnende verhalen die kant op gaan, van mensen die 10 jaar, gescheiden van hun gezin, op een woning moeten wachten. Die hopelijk ten einde raad toch maar besluiten terug te gaan.

Ik heb verder ook niet veel vertrouwen in de loyaliteit van al die nieuwe burgers t.o.v. Nederland. Wat doen ze als hier oorlog komt, bijvoorbeeld met Rusland of China? Met de stille trom vertrekken naar het 'thuisland'?
Dat staat dan gelijk aan deserteren voor degenen die op hun 17de een nummer voor militaire dienst hebben gekregen. Terugkomen is dan niet meer mogelijk.
pi_214506706
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:33 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Diversiteit van culturen: De diversiteit van mensen en culturen die naar het VK zijn gekomen, draagt bij aan de rijkdom en veelzijdigheid van de samenleving.
Toch typisch dat veel inwoners van multiculturele samenlevingen deze "veelal geromantiseerde" diversiteit helemaal niet als een verrijking ervaren en vaak segregatie als oplossing zien.

Dit geld ook voor de immigranten zelf overigens:
"Meer jonge moslims leven naar strikte islamitische regels. Dreigt segregatie?"
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ls-dreigt-segregatie
pi_214506750
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 13:34 schreef musicmaker92 het volgende:

[..]
Toch typisch dat veel inwoners van multiculturele samenlevingen deze "veelal geromantiseerde" diversiteit helemaal niet als een verrijking ervaren en vaak segregatie als oplossing zien.

Dit geld ook voor de immigranten zelf overigens:
"Meer jonge moslims leven naar strikte islamitische regels. Dreigt segregatie?"
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ls-dreigt-segregatie
Wat hebben moslims met dit topic te maken? Wat hebben immigranten daar in het algemeen mee te maken. Aangezien veruit de meeste immigranten geen moslim zijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_214506791
Southport suspect, 17, named as Axel Rudakubana

Dit is dus die 17 jarige Engelander.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 13:49:38 #58
3542 Gia
User under construction
pi_214506863
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 13:43 schreef Tekaschi het volgende:

[ afbeelding ]

Heb ik gisteren al een link over gepost. Of was dat eergisteren?
Volgens de politie was het hem niet. Althans, dat was wat gezegd werd.
  Miss 200.000.000! donderdag 1 augustus 2024 @ 13:51:56 #59
367000 roos94
pi_214506894
quote:

[ afbeelding ]

Ja eerst was het Ali al Shakati en nu dit
pi_214506906
quote:

[ afbeelding ]

Dit heb ik zelf verwijderd.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jacy-Jacy op 01-08-2024 13:58:25 ]
pi_214506931
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 13:49 schreef Gia het volgende:

[..]
Dat is hem wel, ik heb net een verhaal over zijn vader gelezen Alphonse Rudakubana
https://thecrunchyreport.com/who-is-axel-rudakubana/

The Rudakubana family moved to Southport from Cardiff in 2013. Neighbors described them as a “nice family” who integrated well into the community. Helen, a neighbor who chose to remain anonymous, expressed her shock at the news, recalling how the family seemed ordinary and pleasant. She mentioned that Alphonse was a hardworking man and his wife a devoted stay-at-home mother.

Fam. Copacabana in betere tijden
pi_214506950
quote:

[..]
De naam is correct, is zojuist vrijgegeven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_214506961
quote:

[..]
Dit is wel een fatsoenlijke bron natuurlijk, https://www.telegraph.co.uk/ is gewoon een UK nieuwswebsite, dus dit zal wel kloppen.

Gok dat ze vanwege de onrust en de aanvallen op moskeeën ze ook geen andere optie gezien hebben om de naam en de foto vrij te geven in de hoop dat de rust terugkeert.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 14:02:00 #64
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_214507015
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik? Nee, ik heb al jaren een groeiende afkeer van wat er in Europa gebeurt, ik ben ervan overtuigd dat het hoogtepunt van de Westerse maatschappij zoals wij die kennen achter ons ligt. 1980-2000 waren onze piekjaren, daarna is alles in rap tempo achteruit aan het gaan.
Wat was er zo goed aan 1980-2000?
Krakersrellen, hoogste geregistreerde criminaliteit, meeste moorden en hoogste werkloosheid in Nederland.

En verschrikkelijke kapsels.
are we infinite or am I alone
  donderdag 1 augustus 2024 @ 14:02:05 #65
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214507017
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 13:57 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Dit is wel een fatsoenlijke bron natuurlijk, https://www.telegraph.co.uk/ is gewoon een UK nieuwswebsite, dus dit zal wel kloppen.

Gok dat ze vanwege de onrust en de aanvallen op moskeeën ze ook geen andere optie gezien hebben om de naam en de foto vrij te geven in de hoop dat de rust terugkeert.
Hij wordt ook over 6 dagen 18 jaar staat in het artikel.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_214507036
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:02 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hij wordt ook over 6 dagen 18 jaar staat in het artikel.
Maar hij zal heeft de daad toch gepleegd als 17 jarige, dat zal toch niet meetellen denk ik? Wel apart eigenlijk, die "aanslag" een week later en hij werd als een volwassene behandeld.

Vraag je je toch af waar het mis is gegaan met zo'n jongen, vooral als je leest dat de ouders fatsoenlijke hardwerkende mensen zijn.
pi_214507038
quote:

[..]

Hij wordt ook bijna 18.
pi_214507068
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:04 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Hij wordt ook bijna 18.
En?
  donderdag 1 augustus 2024 @ 14:08:22 #69
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_214507095
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:06 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
En?
quote:
his anonymity would have fallen away next Wednesday when he turns 18.
are we infinite or am I alone
pi_214507113
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:08 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
[..]

Die had ik zelf gemist, dank. ^O^
pi_214507118
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:06 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
En?
De rechter heeft het beslist.

twitter
pi_214507180
Zo ziet hij er nu uit. Dit is een schets van hoe hij eruit zag in de rechtbank.

twitter
pi_214507187
En dit zou dan een rechtbank sketch van vandaag zijn, beetje hoe hij er nu uitziet, want die foto wat de media deelt is al oud.

twitter
pi_214507195
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:02 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Wat was er zo goed aan 1980-2000?
Krakersrellen, hoogste geregistreerde criminaliteit, meeste moorden en hoogste werkloosheid in Nederland.

[ afbeelding ]

En verschrikkelijke kapsels.
Nou! Toen was alles nog een beetje wit - en minder moslim.
Allah Al Watan Al Malik
pi_214507210
quote:

[..]

Omdat dat niet aan de politie is, maar aan de rechtbank.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')