abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? donderdag 23 januari 2025 @ 15:51:49 #126
70532 loveli
N
pi_216403045
Ijzingwekkende draad. Dader had diagnose autisme spectrum stoornis.
twitter

85 steekwonden..
twitter

Blij/tevreden over zijn daden:
twitter

In 2019 wilde hij een klasgenoot doodsteken en belde de kindertelefoon:
twitter
crap in = crap out
pi_216406256
Als een terrorist wordt gedood door de politie hoor je vaak "komt er makkelijk vanaf", ik denk eerder dat dat andersom is. Hij is de centen van de levenslange verzorging niet waard.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_216407036
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 15:51 schreef loveli het volgende:
Ijzingwekkende draad. Dader had diagnose autisme spectrum stoornis.
[ x ]
85 steekwonden..
[ x ]
Blij/tevreden over zijn daden:
[ x ]
In 2019 wilde hij een klasgenoot doodsteken en belde de kindertelefoon:
[ x ]
Elsie Stancombe had 'at least 85 sharp force injuries'

Bebe King suffered at least 122 sharp force injuries

Wat een onvoorstelbare en gruwelijke waanzin....
pi_216407377
quote:
4s.gif Op donderdag 23 januari 2025 21:04 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Elsie Stancombe had 'at least 85 sharp force injuries'

Bebe King suffered at least 122 sharp force injuries

Wat een onvoorstelbare en gruwelijke waanzin....
Verschrikkelijk, maar eigenlijk is dat het geluk voor de andere meisjes geweest. Hoe gruwelijk het ook is, waarschijnlijk waren deze meisjes ook al na 10-20 steken dood geweest, dus zo heeft hij veel tijd gebruikt.
Levenslang, en iig 52 jaar, in een land waar geen doodstraf is, komt dichterbij mijn rechtsgevoel dan veel rechtszaken in Nederland. Ook geen geneuzel of zo iemand TBS opgelegd moet krijgen. Zoiets zouden ze over 52 jaar misschien een keer kunnen bekijken. En wat mij betreft mag het VK voor dit soort figuren een gevangenis opzetten op South Georgia of Tristan da Cunha ofzo.
pi_216407444
quote:
De ultralinkse extremistische UK premier die bloed aan zijn handen heeft, je verwacht het niet.
pi_216407878
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 17:51 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Minimaal 52 jaar cel, ik denk dat er in Nederland gesteggel zou zijn over wel of niet TBS, in combinatie met waarschijnlijk 18-28 jaar ofzo.
1 jaar jeugddetentie in NL toch
  donderdag 23 januari 2025 @ 22:09:21 #132
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_216408130
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:52 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ze hebben die links naar islamitisch terrorisme gevonden bij een huiszoeking, dus ik gok dat die binnen enkele dagen na de aanslag heeft plaatsgevonden. Ondertussen wisten de politie, en reken er ook maar op, de politiek dat het wel degelijk een bekeerling was. In die tijd zijn er mensen vervolgd en verketterd voor het uitspreken tegen het islam fascisme in de westerse/Britse straten, mensen die beweerden dat het een moslim was zijn opgepakt en vervolgd. Dit alles terwijl ze al wisten dat deze mensen 100% gelijk hadden.

Wat hier gebeurd is dat is ongelooflijk, het is gewoon fascisme, het vervolgen van politieke tegenstanders, het vervolgen van mensen die de waarheid willen, het vervolgen van mensen die moeten leven in helse omstandigheden tussen dat islamitische volk in en dan ook nog worden uitgescholden en belachelijk gemaakt want de media en politiek roept natuurlijk in koor dat het maar de onderbuik is terwijl het gewoon keer op keer blijkt te kloppen.

Maar als ze hiermee willen doorgaan dan doen ze het maar, ik laat er geen traan meer om. De uitkomst is duidelijk, fascisme gaat nooit overwinnen in het westen, ook niet het links en islam fascisme, en de dag dat het allemaal tegen hun keert hoop ik dat velen van ons dezelfde hoeveelheid sympathie tonen voor die radicalen als dat ze al jaren tonen voor de mensen die schreeuwen om gehoord te worden en hulp vragen.
lol, alle moslims uitmaken voor van alles en nog wat is niet opeens gerechtvaardigd wanneer een dader extremistische moslim is.

Dan zou het dus zijn:
"Oke jongens, even wachten wat de uitkomst is...."
"Ah het was een moslim, ok let's go! --> alle moslims zijn kut haat haat haat jegens alles wat moslim (of niet blank) is (afhankelijk van aan wie je het vraagt)"

Andere keer: "Het was geen moslim, oh nu kunnen we niet alle moslims voor van alles en nog wat uitmaken, even wachten tot de volgende aanslag!"
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')