quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 10:52 schreef Tekaschi het volgende:[..]
Ze hebben die links naar islamitisch terrorisme gevonden bij een huiszoeking, dus ik gok dat die binnen enkele dagen na de aanslag heeft plaatsgevonden. Ondertussen wisten de politie, en reken er ook maar op, de politiek dat het wel degelijk een bekeerling was. In die tijd zijn er mensen vervolgd en verketterd voor het uitspreken tegen het islam fascisme in de westerse/Britse straten, mensen die beweerden dat het een moslim was zijn opgepakt en vervolgd. Dit alles terwijl ze al wisten dat deze mensen 100% gelijk hadden.
Wat hier gebeurd is dat is ongelooflijk, het is gewoon fascisme, het vervolgen van politieke tegenstanders, het vervolgen van mensen die de waarheid willen, het vervolgen van mensen die moeten leven in helse omstandigheden tussen dat islamitische volk in en dan ook nog worden uitgescholden en belachelijk gemaakt want de media en politiek roept natuurlijk in koor dat het maar de onderbuik is terwijl het gewoon keer op keer blijkt te kloppen.
Maar als ze hiermee willen doorgaan dan doen ze het maar, ik laat er geen traan meer om. De uitkomst is duidelijk, fascisme gaat nooit overwinnen in het westen, ook niet het links en islam fascisme, en de dag dat het allemaal tegen hun keert hoop ik dat velen van ons dezelfde hoeveelheid sympathie tonen voor die radicalen als dat ze al jaren tonen voor de mensen die schreeuwen om gehoord te worden en hulp vragen.
lol, alle moslims uitmaken voor van alles en nog wat is niet opeens gerechtvaardigd wanneer een dader extremistische moslim is.
Dan zou het dus zijn:
"Oke jongens, even wachten wat de uitkomst is...."
"Ah het was een moslim, ok let's go! --> alle moslims zijn kut haat haat haat jegens alles wat moslim (of niet blank) is (afhankelijk van aan wie je het vraagt)"
Andere keer: "Het was geen moslim, oh nu kunnen we niet alle moslims voor van alles en nog wat uitmaken, even wachten tot de volgende aanslag!"