SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Speciaal voor 4ebebeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Nee ze heeft voer meequote:
ze had ook spekkies maar die heb ik nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
*steelt spekkiequote:Op woensdag 31 juli 2024 21:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze had ook spekkies maar die heb ik nu
oehhhhhhhhh jij pikkediefquote:
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP !quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
@:4EverBlackEyed even mijn dure internet opofferen voor dit bericht maar dit is echt belangrijkHier staat telkens overal kyp en dat spreek ik uit als kieeeeeeeeeep en dat blijkt nu ook daadwerkelijk kippen te betekenen
![]()
Lekker flexen met je blue privilegesquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
im privie to itquote:
whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee plofquote:
Afrikaans dieet flex.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb lekkere trek maar niets lekkers in huis. Dat is altijd zo'n uitdaging.
ssssssssst dat weet 4ebe nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
Spek bij spek en bonen is toch varkensspek?
Kun je mooi kleintjes kopenquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn reuze wattenschijfjes/ wattenschijven zijn bjina op
Sound effect van mijn UIquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee plof
Okequote:
Chocolade bederft nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:36 schreef Nattekat het volgende:
Zou een chocolade-ei van Pasen nog lekker zijn
Chocolade vergaat nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:36 schreef Nattekat het volgende:
Eet hem op en je hebt je antwoordquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niets idd.quote:
Nee, geef maar aan mijquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:36 schreef Nattekat het volgende:
Nee dat is mijn flex alquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afrikaans dieet flex.
Weird flex but ok
Probeer het uitquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:36 schreef Nattekat het volgende:
Weirdoquote:
quote:
Ja hij probeert jou af te troeven omdat zijn airco flex niet meer werkt bij jouquote:
Dit is een verrassing?quote:
Neequote:
lekker!quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"In 100 gram pindakaas zitten gemiddeld 30 onderdelen van insecten, in chocolade 60"
Ja en hij zag natuurlijk zijn kans schoon om mijn flex in te pikken omdat k morgen wellicht overslaquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hij probeert jou af te troeven omdat zijn airco flex niet meer werkt bij jou
Er zit altijd pindakaas in mijn overnight oatsquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"In 100 gram pindakaas zitten gemiddeld 30 onderdelen van insecten, in chocolade 60"
Goed voor de eiwitjes voor het spierherstelquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht dat er broccoli stondquote:
Preciesquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed voor de eiwitjes voor het spierherstel
Ik had vanavond broccoliquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat er broccoli stond
Ja en als jij nou morgen toch besluit te gaan verhongeren dan bestelt die een complete rijsttafel om te flexen dat hij wel genoeg eten heeftquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja en hij zag natuurlijk zijn kans schoon om mijn flex in te pikken omdat k morgen wellicht oversla
Dan zit je dus ruim boven de halve kilo insect per jaar.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zit altijd pindakaas in mijn overnight oats![]()
Wel sneu dat zijn flex zo van mijn flex afhangtquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en als jij nou morgen toch besluit te gaan verhongeren dan bestelt die een complete rijsttafel om te flexen dat hij wel genoeg eten heeft
Het broccoliadviesbureau keurt dit goedquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had vanavond broccoli
En kiepepoten
Ik ga morgen lunchen aan het strandquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en als jij nou morgen toch besluit te gaan verhongeren dan bestelt die een complete rijsttafel om te flexen dat hij wel genoeg eten heeft
Wat voor soort insect ?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zit je dus ruim boven de halve kilo insect per jaar.
Hij is een flexe flexibele flexerquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel sneu dat zijn flex zo van mijn flex afhangt
Bidsprinkhanenquote:
Ja, bijna bedtijdquote:
klokkijken lukt je nog welquote:
Heeft dat bidden niet veel geholpen danquote:
Bedoelen ze dat met een flexitariër?quote:
Nouja de mannetjes worden toch al opgegeten door de vrouwtjes toch?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft dat bidden niet veel geholpen dan
Of een flexwerker?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bedoelen ze dat met een flexitariër?
quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bedoelen ze dat met een flexitariër?
Hangt er vanaf hoe succesvol ze zijnquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja de mannetjes worden toch al opgegeten door de vrouwtjes toch?
Weird flex but okquote:
dat stukje werker past niet bij hemquote:
Wel als wat hij eet afhangt van mijn eetflex toch.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
daar kun je nattekat niet van beschuldigen
quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:46 schreef LTVDK het volgende:
Beetje matig wel als het zo uit je pakketje komt
[ afbeelding ]
Oh shitquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
ja maar hij eet dan alsnog vleesquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel als wat hij eet afhangt van mijn eetflex toch.
Wel gelijk mijn geld terug van de vliegende tijger, maar toch jammer dat ze het niet wat beter inpakkenquote:
Flexitariërs eten ook vleesquote:
Ja zulke tijgers zijn niet te vertrouwenquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel gelijk mijn geld terug van de vliegende tijger, maar toch jammer dat ze het niet wat beter inpakken
Eten ze ook rubber om een beetje flex te blijven?quote:
Dat weet ik nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eten ze ook rubber om een beetje flex te blijven?
ja maar die eten ook wel eens een dag geen vleesquote:
Als ik morgen wel eet en hij dus blijkbaar dan niet dan eet hij morgen ook geen vleesquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar die eten ook wel eens een dag geen vlees
Ja waarom zou iemand zoiets lelijks aan de muur hangenquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
en dat geleufde gijquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik morgen wel eet en hij dus blijkbaar dan niet dan eet hij morgen ook geen vlees
Omdat het alleen de lijst is, daar moet nog een vinylplaat inquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja waarom zou iemand zoiets lelijks aan de muur hangen
Ja. ik geloof altijd alles op het internet.quote:
Ahquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het alleen de lijst is, daar moet nog een vinylplaat in
https://flyingtiger.com/n(...)-cover-frame-3034808?
quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oke Karenquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. ik geloof altijd alles op het internet.
Het is wel zonde.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel gelijk mijn geld terug van de vliegende tijger, maar toch jammer dat ze het niet wat beter inpakken
Ja zo'n lijst jaquote:
Denk niet dat Etto daar in past hoorquote:
Zegquote:
6 euro voor een lijst?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hard plastic rinkelt niet zo hoorquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
6 euro voor een lijst?
das dan geen glas neem ik aan maar hard plastic ofzo?
HeT sToNd Op FaCeBoEk!1!quote:
dan is dat wel een heule goede aanbieding!quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Was even paniek in de Whatsapp-groep van de buurt. Iemand had op Facebook gelezen dat er nog maar parkeervergunningen voor 1 auto per adres uitgegeven gaan worden. Helft van de buurt stond al klaar om het capitool gemeentehuis te bestormen maar Nellie was even vergeten dat we niet in de binnenstad wonen.
quote:
Ja vond ik ook, daarom had ik die ook meebesteld om te kijken of het wat was, maar met kapot glas heb je er dan weer niet zoveel aanquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan is dat wel een heule goede aanbieding!
dat is een feit.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, daarom had ik die ook meebesteld om te kijken of het wat was, maar met kapot glas heb je er dan weer niet zoveel aan
je besloot niet om onder/achter de bank te verstoppen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:00 schreef essnhills het volgende:
Schrik me het apezuur
Zit ik in alle stilte op de bank gaat ineens de deurbel. En die klinkt extra hard omdat de gangdeur openstaat.
Buurman kwam pakketje ophalen
Had die dat niet 3 uur geleden kunnen doen of tot morgen wachtenquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:00 schreef essnhills het volgende:
Schrik me het apezuur
Zit ik in alle stilte op de bank gaat ineens de deurbel. En die klinkt extra hard omdat de gangdeur openstaat.
Buurman kwam pakketje ophalen
Nah, ik wist dat ik een pakketje had aangenomen vanmiddag..quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
je besloot niet om onder/achter de bank te verstoppen?
Dat was wel beter geweest.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had die dat niet 3 uur geleden kunnen doen of tot morgen wachten
dat dus inderdaad.... onchristelijke tijdquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had die dat niet 3 uur geleden kunnen doen of tot morgen wachten
Voortaan je licht niet meer aandoen dusquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was wel beter geweest.
Maar denk dat hij zag dat mijn licht beneden nog brandt
Thanks voor de tipquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voortaan je licht niet meer aandoen dus
dan had de buurman vast heel hard gelachen als je echt van de bank was gevallenquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb op het moment geen gordijnen hangen aan de voorkant van het huis. Klopte de buurman ineens op het raam voor zijn pakketje vorige week. Toen viel ik ook bijna van de bank af
Ik zag eerst alleen de bovenste helft en ging er vanuit dat die blauwe een sprong maaktequote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:12 schreef essnhills het volgende:
ik
[..]
Ik zag eerst alleen de bovenste helft en ging er vanuit dat die blauwe een sprong maakte
@Budapestenaar en @4EverBlackEyed, dit hebben wij gewoon overleefdquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:16 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-mijden-om-wolf.html
This is fine
Paar beren loslaten daar, dan houden de wolven zich wel koest.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:16 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-mijden-om-wolf.html
This is fine
4E knaagt gewoon de enkels van die wolf door.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:Budapestenaar en @:4EverBlackEyed, dit hebben wij gewoon overleefd
tja er is geen lengte regel in de basketbalwereldquote:
Ik zou hem eruit zwemmen johquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat heb je beetje het fysiek van Leon Marchand met al dat zwemmen en trainen?
Vroeger ging ik wel eens zwemmen in het zwemstadion hier, dan zie je de verschillen de de Nederlandse top alleen al.quote:
Katie Ledecky zwom net een OR op de 1500m met een gemiddelde van 31 seconden per 50 meter.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger ging ik wel eens zwemmen in het zwemstadion hier, dan zie je de verschillen de de Nederlandse top alleen al.
Soms.quote:
met 31 seconden lig ik misschien in het waterquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Katie Ledecky zwom net een OR op de 1500m met een gemiddelde van 31 seconden per 50 meter.
Als ik 50 meter helemaal naar de pleuris moet gaan, zwem ik trager dan dat gemiddelde inclusief duik (en traag keerpunt). Dat is absoluut absurd.
Ja, dat is wat anders natuurlijkquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
met 31 seconden lig ik misschien in het water
OHH JAA?? Je bent een zeester die een beetje op de zeebodem ligt te niksen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat is wat anders natuurlijk
Maar ik ben geoefend zwemmer die gewoon 50 meter kan sprinten.
Bij Atletiek is het zo absurd, 21 km/u rennen voor een marathon. Dat is voor een kilometer al uitdagend genoeg.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Katie Ledecky zwom net een OR op de 1500m met een gemiddelde van 31 seconden per 50 meter.
Als ik 50 meter helemaal naar de pleuris moet gaan, zwem ik trager dan dat gemiddelde inclusief duik (en traag keerpunt). Dat is absoluut absurd.
en dat dus 2 uur lang hequote:Op woensdag 31 juli 2024 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij Atletiek is het zo absurd, 21 km/u rennen voor een marathon.
Over paar jaar zullen ze wel meeste gaan domineren. Gewoon bij de jeugd al selecteren en dan helemaal kapot trainen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:48 schreef Nattekat het volgende:
Dopingchinees zwom net 100 meter in 42 seconden. 21 seconden per 50 dus
Eens kijken... 21km/u -> 5.8 m/s -> 17.1 per 100 meterquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij Atletiek is het zo absurd, 21 km/u rennen voor een marathon. Dat is voor een kilometer al uitdagend genoeg.
Wel goed om een normaal mens mee te laten doen om het beetje in perspectief te plaatsen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eens kijken... 21km/u -> 5.8 m/s -> 17.1 per 100 meter
Ik heb geen idee hoe snel mijn 100 meter is. Sowieso, rennen
Ik zou die loopband pas aanzetten als je in de sportschool bent, niet als je er heen gaatquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:56 schreef Nattekat het volgende:
Pfoe, 100m is nog best een afstand, twee keer zo veel als ik dacht op basis van de Google Maps van mijn straat
Zou eigenlijk voor de grap eens moeten kijken wat mijn tempo is.
Of ik zet gewoon een loopband op 21km/h als ik weer naar de sportschool ga.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kijkt Vlinder ook naar de hockeyvrouwen?
quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verteld ze dan over haar lesbische avontuurtjes?
quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verteld ze dan over haar lesbische avontuurtjes?
Heel gewoonquote:Op woensdag 31 juli 2024 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat doen ze bij de hockeydames
Het is geen vrouwenvoetbal hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tijd om je dinnetje te gaan vervelen dan. Of is die al kwiwi-tijd naar bed gegaan?quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
Hmmm teveel geslapen vandaag. Ben nog klaarwakker
Ja die kwam helemaal rozig terug van het zeilen vanavond. Die ligt er al twee uur inquote:Op woensdag 31 juli 2024 23:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijd om je dinnetje te gaan vervelen dan. Of is die al kwiwi-tijd naar bed gegaan?
Ik ga hier ook altijd veel later slapen. In de winter trekt het vaak weer beetje bij.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja die kwam helemaal rozig terug van het zeilen vanavond. Die ligt er al twee uur in
Ik ben sws een nachtuilquote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga hier ook altijd veel later slapen. In de winter trekt het vaak weer beetje bij.
Dan flikker je er waarschijnlijk direct vanaf, als je nooit hardlooptquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:56 schreef Nattekat het volgende:
Pfoe, 100m is nog best een afstand, twee keer zo veel als ik dacht op basis van de Google Maps van mijn straat
Zou eigenlijk voor de grap eens moeten kijken wat mijn tempo is.
Of ik zet gewoon een loopband op 21km/h als ik weer naar de sportschool ga.
Hebben ze daar geen werkwoordspelling nee?quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Derdehelft hockey doe je zonder een stokkie"quote:Op donderdag 1 augustus 2024 04:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen werkwoordspelling nee?
Onkruid vergaat nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:Budapestenaar en @:4EverBlackEyed, dit hebben wij gewoon overleefd
Ja, jullie zijn gewoon veilig bij mij hoorquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
4E knaagt gewoon de enkels van die wolf door.
Same, maar ik leef nu eenmaal in een wereld van ochtendmensenquote:
Van die types die om 06:00 uur al hele bijbels vol brabbelen over campings, autoradio's, macaroni en SBS6?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same, maar ik leef nu eenmaal in een wereld van ochtendmensen![]()
Ik merk dat mijn ritme in het weekend helemaal naar de vaantjes gaat
Is dit de 9e kring van de hel?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die types die om 06:00 uur al hele bijbels vol brabbelen over campings, autoradio's, macaroni en SBS6?
De verontrustend vieze sauna van 't leven.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit de 9e kring van de hel?
Morgen gaan we helemaal deaudquote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De verontrustend vieze sauna van 't leven.
Dank je wel BB Paulusmaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:43 schreef bitterbal het volgende:
De zuidelijke provincies hebben te maken met bewolking en enkele stevige buien, waarbij vooral in delen van Brabant en Limburg soms onweer kan voorkomen. De zwaarste buien zijn echter voor onze zuiderburen bestemd. Verder naar het noorden blijft het droog en schijnt de zon geregeld. De temperatuur stijgt naar 22 graden in Limburg onder de bewolking tot lokaal 26 graden in zonnige regio's. Komende nacht klaart het breed op, waarna een zonnige en droge vrijdag volgt. Met maar weinig wind wordt het dan op veel plaatsen zomers warm.
Van dat muffe Indiase poepweer.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:43 schreef bitterbal het volgende:
De zuidelijke provincies hebben te maken met bewolking en enkele stevige buien, waarbij vooral in delen van Brabant en Limburg soms onweer kan voorkomen. De zwaarste buien zijn echter voor onze zuiderburen bestemd. Verder naar het noorden blijft het droog en schijnt de zon geregeld. De temperatuur stijgt naar 22 graden in Limburg onder de bewolking tot lokaal 26 graden in zonnige regio's. Komende nacht klaart het breed op, waarna een zonnige en droge vrijdag volgt. Met maar weinig wind wordt het dan op veel plaatsen zomers warm.
Lekker met een verkwikkend (letterlijk, want ze lozen er o.a. kwik) glaasje water uit de Gangesquote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van dat muffe Indiase poepweer.
Morgen zon als het goed is..quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:52 schreef TaMieke het volgende:
Weer hele dag bewolkt dusGisteren was het vooral benauwd.
Ja beter. Hele middag in de zon liggenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen zon als het goed is..
Er moet hier gewoon gewerkt wordenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja beter. Hele middag in de zon liggen
Jij wel ja. Ik heb dan al genoeg "gewerkt".quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er moet hier gewoon gewerkt worden
Ja en dan vinden ze het gek dat heel dat land uit visjes met een hardstenen kupke bestaat.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker met een verkwikkend (letterlijk, want ze lozen er o.a. kwik) glaasje water uit de Ganges
Oke luxepaardquote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij wel ja. Ik heb dan al genoeg "gewerkt".
Ik vind het nog ergens knap dat daar superveel mensen zijn jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan vinden ze het gek dat heel dat land uit visjes met een hardstenen kupke bestaat.
Ze staan dicht bij de natuur daar dus ze denken volcontinu aan paren (en de meesten hebben geen toiletten)quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke luxepaard
[..]
Ik vind het nog ergens knap dat daar superveel mensen zijn jamaar goed.. onkruid vergaat niet.
Klinkt echt heel gezellig allemaalquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze staan dicht bij de natuur daar dus ze denken volcontinu aan paren (en de meesten hebben geen toiletten)
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:02 schreef dud0r het volgende:
@:cherrylips de inschrijving is gesloten. Met hoeveel zijn we
Ik moest even denken. "Meet met wie dan?"quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:17 schreef Ama het volgende:
Zin in oktober.Berlijn, concert en meet.
Meet met jezelfquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest even denken. "Meet met wie dan?"
Derp.
Druppelsquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
It's raining, Ja. Verder niet.
afschrijf dag was het ook, maar dat was ook minder dan andersquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat deed het hier gisteren![]()
Vandaag is afschrijfdag
Onder Modi zijn er veel vorderingen gemaakt op het gebied van toiletten. Heb paar keer kaartjes gezien.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze staan dicht bij de natuur daar dus ze denken volcontinu aan paren (en de meesten hebben geen toiletten)
Hahaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest even denken. "Meet met wie dan?"
Derp.
Is het eigenlijk nog wel een meet als je bijna iedereen al kent en al eerder hebt gezien?quote:
Van die vrouwen die 5 minuten in de rij staan te wachten. Als een schaap staan te kijken terwijl de boodschappen worden gescand. En pas na afloop eens gaan nadenken over dat ergens in hun handtas een portemonnee zit.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:55 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom zijn die rijen bij de kassa's zo lang, al die mensen die oma's tip opvolgen
Ja waarom?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van die vrouwen die 5 minuten in de rij staan te wachten. Als een schaap staan te kijken terwijl de boodschappen worden gescand. En pas na afloop eens gaan nadenken over dat ergens in hun handtas een portemonnee zit.
HEERLIJK ZEG IK JE.
En daarna ook pas een keer beginnen met de spullen in hun tassen te proppen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van die vrouwen die 5 minuten in de rij staan te wachten. Als een schaap staan te kijken terwijl de boodschappen worden gescand. En pas na afloop eens gaan nadenken over dat ergens in hun handtas een portemonnee zit.
HEERLIJK ZEG IK JE.
Dat zijn die beesten die voor die luxe koffie gebruikt worden toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:05 schreef bitterbal het volgende:
ik wil dit beestje
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
ja civet kat lijkt het opquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat zijn die beesten die voor die luxe koffie gebruikt worden toch?
Om die staart zeker?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:05 schreef bitterbal het volgende:
ik wil dit beestje
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Ach ja, als dat voor zo iemand werkt... Prima.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:02 schreef TaMieke het volgende:
Dr is op insta toch ook zo'n "influencer" die met zo'n heel budgetplan werkt?! Elke maand moet al het geld gepind worden, in aparte mapjes gedaan worden voor boodschappen, sparen en weet ik wat nog. En dan allemaal lekker vakjes kleuren, want je kunt zo heel goed sparen.
ja maar is toch ook niet goed voor die beestjesquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Thailand kun je toch wel paar leuke huisdieren regelen?
Denk dat ze het bij jou beter hebben dan bij de gemiddelde Thai.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar is toch ook niet goed voor die beestjes
Maar als dat vakjes kleuren je werk is, is het alweer een ander verhaal.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:02 schreef TaMieke het volgende:
Dr is op insta toch ook zo'n "influencer" die met zo'n heel budgetplan werkt?! Elke maand moet al het geld gepind worden, in aparte mapjes gedaan worden voor boodschappen, sparen en weet ik wat nog. En dan allemaal lekker vakjes kleuren, want je kunt zo heel goed sparen.
Zijn eigen vakjes blijven er iig gevuld mee.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar als dat vakjes kleuren je werk is, is het alweer een ander verhaal.
Poepkoffiequote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat zijn die beesten die voor die luxe koffie gebruikt worden toch?
Oh dat denk ik ook wel Wil wel een hond en een katquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze het bij jou beter hebben dan bij de gemiddelde Thai.
Hier ligt een verdienmodel voor jou als Flesfluencer. Scherp orde in je leven met een excelletje!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ja, als dat voor zo iemand werkt... Prima.
Al die sheeples die daar blind achteraan lopen en soms nog geld betalen ookVoor van die adviezen die een kind in een kwart seconde kan verzinnen, maar die verkocht worden als het Ei van Columbus (wat overigens letterlijk een prachtig voorbeeld van zoiets is idd
)
Net zoals die Marie Kondo die steenrijk wordt door tegen iedereen te zeggen "ruim je troep op". Bijzonder.
en geef geld uit aan biljetjes die je daarna weer om kunt toveren naar geld.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier ligt een verdienmodel voor jou als Flesfluencer. Scherp orde in je leven met een excelletje!
GEWOON ALLE SHIT IN DE KLIKO TIEFSODEMIETERSTRALENquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier ligt een verdienmodel voor jou als Flesfluencer. Scherp orde in je leven met een excelletje!
Flesxcelquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel me wel een beetje geflest.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GEWOON ALLE SHIT IN DE KLIKO TIEFSODEMIETERSTRALEN![]()
¤ 250 advice fee graag
ex BTW
ex voorrijkosten
Gij zult mijn naam niet ijdel gebruiken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik voel me wel een beetje geflest.
Was dat nou weer?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:48 schreef TaMieke het volgende:
Dat hele "sparks joy" is ook raar. ja dat werkt voor kleren, maar tupperware bakjes of belastingpapieren.... Die sparken geen joy, maar soms wel handig/moet je gewoon bewaren.
30 paar schoenen ofzoquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:48 schreef TaMieke het volgende:
Dat hele "sparks joy" is ook raar. ja dat werkt voor kleren, maar tupperware bakjes of belastingpapieren.... Die sparken geen joy, maar soms wel handig/moet je gewoon bewaren.
Is dat hele "sparks joy" ook niet bedoeld voor dingen die je niet echt nodig hebt?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:48 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb echt wel een extra paar zwarte sneakers nodig, straks zijn m'n huidige toevallig een keer doorweekt, dan moet ik wel wat anders (x30) hebben!quote:
Als ik het boek moest geloven, moest je het bij alles doen. Inclusief belastingpapieren, tupperware bakjes, speelgoed van de kinderen en god weet wat nog meer.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat hele "sparks joy" ook niet bedoeld voor dingen die je niet echt nodig hebt?
Die sparken allemaal joyquote:
Marie Kondo. Zoek het opquote:
Jaja. Dus vanwege milieu milieu deugwokie zijn er allemaal dingen niet, zodat teams die allemaal gewoon alsnog zelf gaan laten aanrukken, maar dan met gewoon meer milieuschade. Koet Fsinkingquote:Food
To reduce the environmental impact and climate footprint of the Paris 2024 Games,[83] the Olympic venues will serve twice as much plant-based food as was available in London in 2012 and Rio in 2016.[84] Vegan chicken nuggets and vegan hot dogs will be provided, rather than the meat-based variety, in a bid to make 30% of the menu plant-based.[85]
An estimated 13 million meals will be served at the Games;[83] with around 40,000 meals each day, 1,200 of those will be Michelin-starred.[85] Each day, a boulangerie will bake fresh baguettes and other breads.[86]
A 3,500-seat restaurant was constructed for the Games to highlight global cuisine. Great Britain's team asked for porridge to be added to the menu, and South Korea's team asked for kimchi.[85]
Throughout the Games, athletes and competitors at the Olympic Village complained about a lack of certain foods within the accommodation, such as eggs and grilled meats.[87] As well as being in short supply, meat was also reportedly served raw. As a result of the ongoing food issues, Great Britain's Olympic Team brought in chefs to prepare food for the British athletes at a location outside the Olympic Village.[88]
Air conditioning
In the lead-up to the Games, it was announced that the Olympic Village would lack air conditioning; as an environmental measure, the buildings would instead use a geothermal natural cooling system to keep the inside temperature 6 °C (11 °F) cooler than outside.[89] On learning this, many teams opted to supply their own air-conditioning units to the Games, including Canada, Great Britain, Italy, Germany, Greece, Denmark, and Japan.[90] Olympic delegations from poorer countries, such as Uganda, complained that they could not afford to provide air conditioning for their athletes.[91]
Ik heb een excelbestandje waarin ik wel al mijn bank bij en afschrijvingen zet... Begonnen omdat ik inzicht wilde hebben. Inmiddels derde jaar dat ik het doe en bevalt me erg goed om door te hebben hoeveel ik uitgeef aan boodschappen en onnuttige dingetjes.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:02 schreef TaMieke het volgende:
Dit doe ik al jaren maar dan niet zo officieel in Excel maar het geeft overzicht.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb een excelbestandje waarin ik wel al mijn bank bij en afschrijvingen zet... Begonnen omdat ik inzicht wilde hebben. Inmiddels derde jaar dat ik het doe en bevalt me erg goed om door te hebben hoeveel ik uitgeef aan boodschappen en onnuttige dingetjes.
Confronteert een beetje ofzo waardoor je toch onbewust je gedrag aanpast
En waar gaat je geld zoal heen dat je nog niet wist?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb een excelbestandje waarin ik wel al mijn bank bij en afschrijvingen zet... Begonnen omdat ik inzicht wilde hebben. Inmiddels derde jaar dat ik het doe en bevalt me erg goed om door te hebben hoeveel ik uitgeef aan boodschappen en onnuttige dingetjes.
Confronteert een beetje ofzo waardoor je toch onbewust je gedrag aanpast
ja ik ben een type als ik dan in excel ga werken moet het ook echt met alle mogelijkheden die excel biedtquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit doe ik al jaren maar dan niet zo officieel in Excel maar het geeft overzicht.
Een van de redenen dat we in deze situatie zitten. Iedereen vindt zichzelf te belangrijk om er iets aan te doen. Maar IEMAND moet er iets aan doen. Zolang zij het niet zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaja. Dus vanwege milieu milieu deugwokie zijn er allemaal dingen niet, zodat teams die allemaal gewoon alsnog zelf gaan laten aanrukken, maar dan met gewoon meer milieuschade. Koet Fsinking
ik wist alles wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waar gaat je geld zoal heen dat je nog niet wist?
heb ik deze zomer nog niet gedaan. vind ik op een warme dag zo lekker. meebleren met kerstmuziekquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOUUUUUUUUUUUUU!!![]()
Nee het is echt nog te vroeg hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ik deze zomer nog niet gedaan. vind ik op een warme dag zo lekker. meebleren met kerstmuziek
nooit te vroegquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:27 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Nee het is echt nog te vroeg hoor.
Wat is hier überhaupt de "life hack" aan?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:23 schreef bitterbal het volgende:
@:ettovanbegie kijk hoe handig wij zijn
[ afbeelding ]
dat de slang je pasta vasthoudtquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is hier überhaupt de "life hack" aan?
asof die pasta anders wegrent of zoquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat de slang je pasta vasthoudt
Gewoon met zijn hand in zijn zak ookquote:
enige dat mist is de peuk in zn mondhoekquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon met zijn hand in zijn zak ookEven de hele schietsport in zijn hemd zetten hoor brb
Echtquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
enige dat mist is de peuk in zn mondhoek
ja en dan denk je kom op NL probeer eens wat vaker vanaf de +2 in plaats van die simpelere 1puntertjesquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Basketballen op een half veld wwatf
In de pot tegen China ging dat dramatisch. Die gozer miste gewoon 7 worpen achter elkaar. Zat hardop te lachen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en dan denk je kom op NL probeer eens wat vaker vanaf de +2 in plaats van die simpelere 1puntertjes
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:02 schreef bitterbal het volgende:
nou redelijk gelukt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn ook maar halve teams toch? 3x3?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Basketballen op een half veld wwatf
Het is wel des bals.quote:
ja mooi hequote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pijn aan je ogen hysterisch
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pijn aan je ogen hysterisch
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |