Als je uitgegroeid bent dan laten ze het meestal zitten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dank je wel!
daar zit took een mooi plaatje in, hebben ze het er inmiddels uit gehaald?
ik ga ook om zo'n foto vragen, heb nu wel deze
[ afbeelding ]
op de elleboog niet, omdat je daar vaak op leunt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je uitgegroeid bent dan laten ze het meestal zitten.
Hoe heb je dat gehad dan?quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
op de elleboog niet, omdat je daar vaak op leunt.
heb je je plaatmateriaal er nog in?
quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:03 schreef 88-4 het volgende:
Bij mijn vader zat er een volop in de zon te slapen.
Alsof ze haar vergeten waren.
Toch maar even gemeld, want dat zag er niet gezond uit..
Die parkeren ze dan voor het gebouw en laat maar gaan.quote:
Even in prikkenquote:
Ik had het over Mascara.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was er geen schaduw dan?quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:09 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Die parkeren ze dan voor het gebouw en laat maar gaan.
Mens kan wel een zonnesteek oplopen..
Het is er in de winter van 2021 uitgehaald na een jaar of 10.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was me vanmiddag per ongeluk overkomen. Ik was wel goed ingesmeerd en toen ik wakker werd, was er schaduw. Ben ook niet verbrand ofzo, maar wel iets om bij uit te kijken.quote:
Ze hebben er wel parasols.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was er geen schaduw dan?
Dat ze ze even naar buiten brengen prima voor even..
Zoiets heb ik eens op vakantie gezien. Een vrouw was op het strand in slaap gevallen met een hand op haar gezicht en de andere op haar buik.quote:
Hebben ze al nieuw gips gezet?quote:
Dan lekker laten zitten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het over Mascara.
Ik had destijds gevraagd of het er ook weer uit werd gehaald zou worden. Dat zou allleen maar bij complicaties gebeuren. Mijn bovenarm is ook heel netjes gehecht.
Mijn vader had het laatst ook. Zonder pet in de zon gaan zitten. Toen hij weer naar zijn kamer ging werd hij onwel in de lift.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was me vanmiddag per ongeluk overkomen. Ik was wel goed ingesmeerd en toen ik wakker werd, was er schaduw. Ben ook niet verbrand ofzo, maar wel iets om bij uit te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Arm mensquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:13 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Ze hebben er wel parasols.
Maar ze zat volop in de zon.
Nou ja, nu niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |