Ja, het is dus eigenlijk een soort afvalrace.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zie ik nou goed dat er bij de acht zometeen 4 van de 5 doorgaan?
Dr zijn niet zoveel vrouwen achten neequote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zie ik nou goed dat er bij de acht zometeen 4 van de 5 doorgaan?
Dat is zwemmen in de Seine ookquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, het is dus eigenlijk een soort afvalrace.
Ik snap ook niet waarom dat veld niet wat groter is, of zijn er maar zo weinig boten internationaal?quote:
Was er bij de 8 maar 1 afvaller in de herkansingen?quote:
Jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Was er bij de 8 maar 1 afvaller in de herkansingen?
Kloptquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen laatste finale is straks zonder NL inbreng toch? Dan vertrouw ik op de NOS tot aan die laatste (ik weet het, gewaagd)
Ze zullen het aantal deelnemers wel niet groter willen maken, de achten tikken aan natuurlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom dat veld niet wat groter is, of zijn er maar zo weinig boten internationaal?
Ik dacht, laat ik daar eens kijken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen laatste finale is straks zonder NL inbreng toch? Dan vertrouw ik op de NOS tot aan die laatste (ik weet het, gewaagd)
en dus doet iedereen eigenlijk voor spek en bonen meequote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Deentjes doen voor spek en bonen mee.
Daar moet je dan je nest voor uitkomen, een zo'n boot die toch nooit kans maakt eliminerenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Net waar je de prio op legt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom dat veld niet wat groter is, of zijn er maar zo weinig boten internationaal?
Voor een 8 heb je natuurlijk 8 goede roeiers nodig,die kun je als klein land misschien beter over meerdere boten verdelen.quote:
Ze hadden deze herkansing ook schriftelijk af kunnen doen ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat TeamNL dus gedaan heeft jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voor een 8 heb je natuurlijk 8 goede roeiers nodig,die kun je als klein land misschien beter over meerdere boten verdelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |