Omroep Brabantquote:Op de A58 bij Sint-Willebrord is woensdagmiddag een klein vliegtuig neergestort. Het toestel is daarna in brand gevlogen. Op de weghelft vanuit Breda richting Bergen op Zoom liggen veel brokstukken op de weg. De snelweg richting Bergen op Zoom is daarom dicht.
Mijn broertje doet aan zweefvliegen vanaf Gilze.. maar dat is geloof ik gesloten voor zweefvliegen op werkdagen..quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:11 schreef maily het volgende:
Vanaf Seppe gecrasht?
Daar waren wij maandag nog
Bij een zweefvliegtuig zou je toch eigenlijk wel wat herkenbare delen verwachten. Of deze moet recht de grond in gedoken zijn... Zou het niet zo'n paraglider zijn?quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:14 schreef MatthijsDJ het volgende:
Zweefvliegtuig volgens nu.nl, zal dan idd wel eentje met een motor zijn gezien de brand...
https://www.nu.nl/binnenl(...)achtoffers-zijn.html
[..]
Mijn broertje doet aan zweefvliegen vanaf Gilze.. maar dat is geloof ik gesloten voor zweefvliegen op werkdagen..
Toch enige zorgen omdat ie geloof ik bezig was om ook te leren vliegen met zweervlieguiten met een motor..
Shit. Nieuws komt wel hard aan dan. Alles wel verder goed met je??quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:11 schreef maily het volgende:
Vanaf vliegveld Seppe gecrasht?
Daar waren wij maandag nog
Gilze is veel verder weg, bij Tilburg.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:14 schreef MatthijsDJ het volgende:
Zweefvliegtuig volgens nu.nl, zal dan idd wel eentje met een motor zijn gezien de brand...
https://www.nu.nl/binnenl(...)achtoffers-zijn.html
[..]
Mijn broertje doet aan zweefvliegen vanaf Gilze.. maar dat is geloof ik gesloten voor zweefvliegen op werkdagen..
Toch enige zorgen omdat ie geloof ik bezig was om ook te leren vliegen met zweervlieguiten met een motor..
Ze gaan best ver met die krengen, maar lijkt nu niet meer om een zweefvliegtuig te gaan dus voor mij is dat goed nieuwsquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:17 schreef maily het volgende:
[..]
Gilze is veel verder weg, bij Tilburg.
Alhoewel, in vogelvlucht ...
Ik hoop dat je snel wat van hem hoort.
Jup, schijnbaar was het een foute conclusie van de ANWB..quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bij een zweefvliegtuig zou je toch eigenlijk wel wat herkenbare delen verwachten. Of deze moet recht de grond in gedoken zijn... Zou het niet zo'n paraglider zijn?
Van wat ik zie is de algehele vorm initieel best intact gebleven; de contouren van vleugels en cockpit zijn nog duidelijk te zien. Maar ja, als hij geheel uitbrandt blijft er van zo'n zweefvliegtuigje niets over.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bij een zweefvliegtuig zou je toch eigenlijk wel wat herkenbare delen verwachten. Of deze moet recht de grond in gedoken zijn... Zou het niet zo'n paraglider zijn?
Dat stuk snelweg ligt recht langs de landingsbaan van het vliegveld, zal dus tijdens opstijgen of landen wel fout gegaan zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:28 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker vakonbekwaam je vliegveld neer laten storten op een snelweg omdat je daar nog wil landen. Niet de keuze maken om het ergens op een voor anderen veiligere plaats te doen :’)
Date: Wednesday 31 July 2024quote:
De Russen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Nog één? NWS / Vliegtuigje neergestort in Nunspeet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |