Je kunt dan beter een afbeelding toevoegen aan je openingspost, dat zegt dan in jou geval voldoende.quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:51 schreef BernieB. het volgende:
Ai, ik was al bang dat het spammy of reclame-achtig zou overkomen. Ik woon hier toevallig naast en kom daar dus vaak. Kan ik beter een afbeelding of iets dergelijks invoegen?
Dank je wel! Ik post nooit en wilde het vooral goed doen. Ik zie nu wel dat ik in de tekst overkom als een verkapte marketeer. Maar goed, ik ben erg benieuwd naar input/ideeën.quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:53 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Je kunt dan beter een afbeelding toevoegen aan je openingspost, dat zegt dan in jou geval voldoende.
Heb ook even de titel van je topic gewijzigd, dit dekt meer de lading denk ik.
Ik zag die panelen laatst bij de praxis, kosten 95 euro per 60cm breedtequote:Op woensdag 31 juli 2024 09:23 schreef BernieB. het volgende:
Hoi iedereen,
De zomer lijkt dan toch echt begonnen, maar de (echte) vakantie is voor mij nog ver weg. Ik ga verhuizen en samenwonen met mijn vriendin. Naast de standaard klussen die bij het verhuizen komen kijken, hoeven we gelukkig niet al teveel te doen.
We komen wel geregeld bij vrienden over de vloer die van die wandpanelen/akoestische panelen tegen de muur hebben geplakt/geschroefd. Ik vind ze wel oke, maar mijn vriendin vindt ze helemaal fantastisch en wil er op zijn minst één muur mee versieren. Ik heb er geen problemen mee, alleen lijkt het me leuk om er iets unieks mee te doen in plaats van ze enkel verticaal tegen de muur te plakken. Natuurlijk heb ik voor inspiratie op Pinterest/Google/YouTube/enz. gekeken, maar ik wil ook graag unieke toepassingen van de panelen van 'echte mensen' zien.
Dus mijn vraag is: hebben jullie toevallig ervaring met dit soort panelen? Hebben jullie er andere toepassingen voor gevonden dan enkel verticaal tegen de muur te plakken? Is het makkelijk te zagen/bewerken?
Ik hoop dat ik wat inspiratie kan opdoen om tot originele ideeën te komen.
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd.
Groetjes,
BernieB
Ik vind ze dus ook vrij prijzig voor wat je er voor terugkrijgt. Maar ja, ze zijn momenteel enorm populair en mijn vriendin is er wel gevoelig voor. Ik kwam ze wel ergens anders een stuk goedkoper tegen dan bij de bouwmarkt die jij noemt.quote:Ik zag die panelen laatst bij de praxis, kosten 95 euro per 60cm breedte![]()
(2 panelen van 260hoog en 30cm breed)
Voor een paar gebeitste latjes met vilt er achter
Zou het eenvoudig zijn om zoiets zelf te maken ?quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:53 schreef bonanza8 het volgende:
[..]
Ik zag die panelen laatst bij de praxis, kosten 95 euro per 60cm breedte![]()
(2 panelen van 260hoog en 30cm breed)
Voor een paar gebeitste latjes met vilt er achter
Heb vrij recent in een tv-programma gezien dat ze zelf goedkope balkjes beitsten. Maar daar werd dus elk afzonderlijk balkje aan de muur gespijkerd. Dan zou ik voor het behoud van de muur liever zo’n paneel plaatsen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:35 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zou het eenvoudig zijn om zoiets zelf te maken ?
Ik dacht dat de hype er al weer af aan het gaan was.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:12 schreef BernieB. het volgende:
[..]
Ik vind ze dus ook vrij prijzig voor wat je er voor terugkrijgt. Maar ja, ze zijn momenteel enorm populair en mijn vriendin is er wel gevoelig voor. Ik kwam ze wel ergens anders een stuk goedkoper tegen dan bij de bouwmarkt die jij noemt.
Zou ook zomaar kunnen hoor. Ik heb het idee dat iedereen die ze wil hebben ze ook al tegen de muur heeft geplakt. Behalve wij danquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hype er al weer af aan het gaan was.
Ja dat lijkt me dus ook. En tja, ik sta redelijk neutraal tegenover deze panelen, maar na het verven, gordijn ophangen en alle andere rompslomp van verhuizen ga ik niet snel zelf een lattenwand in elkaar zetten. En mijn vriendin zie ik het al helemaal niet doen, dus ik denk dat we bij de kant-en-klare blijven en wat minimaal zaagwerk gaan verrichten.quote:Probleem blijft wel dat je je muur eronder redelijk verpest en dat is ook de reden dat wij uiteindelijk iets anders hebben gekozen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |