abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214487732
Waarom heeft Israël niet al veel eerder zo'n precisie bom op deze man in Qatar laten vallen?

Het is in ieder geval opvallend dat men gewacht heeft totdat deze man een keer in Iran kwam.
pi_214487754
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 10:40 schreef Ulx het volgende:

[..]
7 oktober voldoet ook aan de definitie van genocide.
Wat is die definitie?
In Oekraïne zou ook een genocide hebben plaatsgevonden alleen dat is een andere definitie van genocide dan in Srebrenica
pi_214487778
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 10:39 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Waarom cuck jij voor een land dat de Europese cultuur actief vernietigd
De Europese cultuur actief vernietigen doen wij helaas zelf door al dat kansloze moslimvolk binnen te halen.
pi_214487785
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 10:16 schreef onlogisch het volgende:

[..]
De Israëliërs slachten Palestijnen toch ook gewoon af? Neem dat ziekenhuis als voorbeeld. Gewoon tientallen onschuldige mensen. Het verweer 'ja maar Hamas gebruikt ze als menselijk schild' werkt voor mij niet. Je slacht die mensen alsnog af. Je wilt je doel behalen (Hamas uitschakelen) en neemt daar op de koop bij toe dat er tienduizenden onschuldige Palestijnen bij omkomen. Misschien geen genocide zoals hij gedefinieerd is. Maar mag je het dan wel een ordinaire slachtpartij noemen? Maar ik begrijp dat pro Israëliërs dat niet zo fijn vinden en het liever collateral damage noemen. Dat bekt net wat lekkerder :)
Dus de Amerikanen, Engelsen, Canadezen pleegden ook genocide tijdens WW2?

Daarbij,
10000en doden...
Volgens Hamas zelf ja....
Daarbij, allemaal onschuldig?
pi_214487801
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 10:41 schreef Bezsen het volgende:

[..]
lol wat
9/11 ook zeker
Nee.

Maar Hamas viel gericht burgers aan met als doel die te vernietigen. En kondigde aan dat te blijven doen. Dat is niet te ontkennen.

quote:
In 1948, the United Nations Genocide Convention defined genocide as any of five "acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group". These five acts were: killing members of the group, causing them serious bodily or mental harm, imposing living conditions intended to destroy the group, preventing births, and forcibly transferring children out of the group. Victims are targeted because of their real or perceived membership of a group, not randomly
7 Oktober voldeed aan punt 1 en 2. En 3,4 en 5 kun je zeggen dat van toepassing is op de gijzelaars.
pi_214487919
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 10:45 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
De Europese cultuur actief vernietigen doen wij helaas zelf door al dat kansloze moslimvolk binnen te halen.
Eerder door partijen in de regering te kiezen die cultuur afdoen als "linkse hobby's".

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2024 10:54:35 ]
  Forum Admin woensdag 31 juli 2024 @ 10:55:41 #82
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_214487950
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 10:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Jouw definitie van genocide is de meest extreme vorm. Genocide bestaat in verschillende vormen en gradaties.
Genocide is nou juist heel erg duidelijk gedefinieerd.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_214488151
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 10:42 schreef Basp1 het volgende:
Waarom heeft Israël niet al veel eerder zo'n precisie bom op deze man in Qatar laten vallen?

Het is in ieder geval opvallend dat men gewacht heeft totdat deze man een keer in Iran kwam.
Misschien omdat dat teveel burgerdoden zou kunnen veroorzaken.
  woensdag 31 juli 2024 @ 11:16:39 #84
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_214488290
quote:

Omdat Qatar weer een soort van westerse bondgenoot is en er een heel grote Amerikaanse luchtmacht basis staat.. dan moeten de Amerikanen weer uitleggen waarom ze de Israëli’s niet tegengehouden hebben of de Qataris niet gewaarschuwd hebben.. en die Hamas lui zitten of zaten iig in een van die top hotels, dus dat levert zeker slachtoffers op die uit verschillende landen komen, dus enorme politieke backlash
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_214488363
Ik heb geen medelijden met de man of nabestaanden, maar dit zal natuurlijk zorgen voor een nieuwe escalatie en een nog fanatiekere nieuwe leider van Hamas.
pi_214488426
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 10:55 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Genocide is nou juist heel erg duidelijk gedefinieerd.
Het is meer dan het massaal doden. Bijvoorbeeld https://en.m.wikipedia.or(...)an_War&diffonly=true
Of https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rohingya_genocide

Voor de ulx-en van de wereld. Dit is geen (!) bewering dat er een genocide in Gaza plaatsvindt
pi_214488438
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:19 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb geen medelijden met de man of nabestaanden, maar dit zal natuurlijk zorgen voor een nieuwe escalatie en een nog fanatiekere nieuwe leider van Hamas.
Dan moet Hamas een nieuwe leider aanwijzen die vervolgens roept dat de oorlog doorgaat en tegelijk zelf veilig in een luxe hotel in Qatar gaat leven. Dat is aan de bevolking van Gaza onderhand moeilijk uit te leggen denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2024 11:25:12 ]
pi_214488618
Ik ben benieuwd of het wel een luchtaanval was zoals ik hier en daar lees. Mij lijkt dat een vliegtuigbom/raket wel meer schade had aangericht.

Maar een Mossad actie in Teheran zou wel helemaal een afgang voor het regime van Iran zijn.
pi_214488674
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_214488732
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:36 schreef Ulx het volgende:
Ik ben benieuwd of het wel een luchtaanval was zoals ik hier en daar lees. Mij lijkt dat een vliegtuigbom/raket wel meer schade had aangericht.

Maar een Mossad actie in Teheran zou wel helemaal een afgang voor het regime van Iran zijn.
Misschien een drone.

Wat gebeurd er nu met zijn miljoenen, miljarden zelfs? Naar de Palestijnen neem ik aan.
pi_214488748
Wie krijgt nu de miljarden die hij achterover heeft gedrukt?
  woensdag 31 juli 2024 @ 11:54:54 #92
168739 Red_85
'echt wel'
pi_214488882
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 10:35 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Volgens mij werd het executeren pas later duidelijk

Voor de zekerheid. Ik heb het over Srebrenica en niet over die zogenaamde genocide in Gaza
Klopt. Toen de beelden uitkwamen. Misselijke zooi, en maar lachen die schutters.

Dan nog, de IDF heeft niet deze mogelijkheid om dat te doen met burgers. Iedereen heeft een mobieltje en als dit soort praktijken er al hadden geweest, was het al lang op internet te zien.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 31 juli 2024 @ 11:56:24 #93
168739 Red_85
'echt wel'
pi_214488914
quote:
11s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:40 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Aged like milk.
1947-2016
  woensdag 31 juli 2024 @ 11:57:00 #94
168739 Red_85
'echt wel'
pi_214488923
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:46 schreef Ulx het volgende:
Wie krijgt nu de miljarden die hij achterover heeft gedrukt?
De bevolking van gaza?

.... ow wacht _O-
1947-2016
pi_214488942
quote:
Ex-President Khatami praises Haniyeh as ‘key figure against terrorism’
Former Iranian President Mohammad Khatami expressed his condolences on the killing of Ismail Haniyeh, praising him as a “key figure in the resistance against terrorism and occupation.”

https://www.iranintl.com/en/liveblog/hamas-leader-killed-iran
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_214488993
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:16 schreef nixxx het volgende:

[..]
Omdat Qatar weer een soort van westerse bondgenoot is en er een heel grote Amerikaanse luchtmacht basis staat.. dan moeten de Amerikanen weer uitleggen waarom ze de Israëli’s niet tegengehouden hebben of de Qataris niet gewaarschuwd hebben.. en die Hamas lui zitten of zaten iig in een van die top hotels, dus dat levert zeker slachtoffers op die uit verschillende landen komen, dus enorme politieke backlash
Als het een soort van westerse bondgenoot is zou de politie in Qatar deze sujet toch ook opgepakt kunnen hebben en vervolgens uitleveren.. 8-)
pi_214489004
In tegenstelling tot de complete vernietiging van de bevolking in Gaza is deze gerichte actie wel een goede reactie op de misdaden van 7 oktober.
pi_214489118
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 12:02 schreef CarbonC het volgende:
In tegenstelling tot de complete vernietiging van de bevolking in Gaza is deze gerichte actie wel een goede reactie op de misdaden van 7 oktober.
Nu je het zegt. Haniyeh's ondergang geeft Hamas een uitweg om zich over te geven en een eind te maken aan de oorlog. Benieuwd of ze de kans grijpen. Het kan ook een stammenstrijd worden tussen degenen die deze verloren strijd zat zijn en de lui die nog steeds denken dat ze wat kunnen eisen.
pi_214489231
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:16 schreef nixxx het volgende:

[..]
De Saudi’s moeten eigenlijk niets van Qatar hebben.

twitter
pi_214489239
quote:

Omdat Qatar geen vijand is en ze die te vriend willen houden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')