Mwah. Gewoon geen onderdak bieden aan terroristen en geen hezbollah steunen. Dat ze hun energie maar in wat anders steken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan ben je natuurlijk helemaal niet geloofwaardig meer en komt Israël er juist mee weg, wat betekend dat ze altijd wanneer ze maar willen het kunnen doen en ook zullen doen.
Onderschept door Saudi Arabië en Jordanië. Daar was Iran ook boos over.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze zullen wel wat drones sturen. Dus die komen over een week ergens een keer aan in Israël.
Iran zou er wijs aan doen om zelf kernwapens te ontwikkelen, anders zal het een makkelijk doelwit blijven van de VS en Israël die sabotages en moordaanslagen blijven plegen. Ze blijven het land uitlokken zoals met deze en talloze andere aanvallen. Die fatwa die het ontwikkelen van kernwapens verbiedt moet gewoon van tafel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:27 schreef takura het volgende:
Israel moet gewoon ergens een nuke in de Iraanse woestijn droppen om duidelijk te maken dat ze niet met een kernmacht moeten sollen.
Ze hebben toch kernwapens. En dit is natuurlijk totale onzin, krijgen ze 1000 keer zoveel terug op hun eigen land. Zou zelfmoord zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:35 schreef Vinny001 het volgende:
[..]
Iran zou er wijs aan doen om zelf kernwapens te ontwikkelen, anders zal het een makkelijk doelwit blijven van de VS en Israël die sabotages en moordaanslagen blijven plegen. Ze blijven het land uitlokken zoals met deze en talloze andere aanvallen. Die fatwa die het ontwikkelen van kernwapens verbiedt moet gewoon van tafel.
Dan ligt de VS en VK nog met behoorlijk wat schepen voor de kust.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:36 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze zouden alleen een kansje maken als ze aanvallen met raketten en drones als ook de pleuris uitbreekt op de jordaanoever en in Gaza en Hezbollah ook aanvalt, Israël kan niet op zoveel fronten tegelijk vechten en zich verdedigen.
Maar de belangrijkste leiders en mogelijke coördinatoren hiervan zijn dood, dus de kans lijkt me klein.
Ja daarom, dan is de vreugde van korte duur. Dus zullen ze ook niet doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dan ligt de VS en VK nog met behoorlijk wat schepen voor de kust.
Iran kan ook niet niks doen. Die gaan echt wel een flinke aanval inzetten. Dus het is een behoorlijk gespannen situatie volgens mij.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja daarom, dan is de vreugde van korte duur. Dus zullen ze ook niet doen.
Ze kunnen heel goed niets doen. En militair is gebleken dat ze inets kunnen doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Iran kan ook niet niks doen. Die gaan echt wel een flinke aanval inzetten. Dus het is een behoorlijk gespannen situatie volgens mij.
mooi moment voor israel om al die lanceerinstallaties een explosief welkom te gevenquote:
Vrijdag op zaterdag, short BTC.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Als ze weer op zaterdag aanvallen is het echt voorspelbaar.
Gaan ze ongetwijfeld ook doen. Je zou ook wel moeten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:35 schreef Vinny001 het volgende:
[..]
Iran zou er wijs aan doen om zelf kernwapens te ontwikkelen, anders zal het een makkelijk doelwit blijven van de VS en Israël die sabotages en moordaanslagen blijven plegen. Ze blijven het land uitlokken zoals met deze en talloze andere aanvallen. Die fatwa die het ontwikkelen van kernwapens verbiedt moet gewoon van tafel.
Ik raad het ze met klem af...quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Gaan ze ongetwijfeld ook doen. Je zou ook wel moeten.
Ik ook, gaat terecht nooit toegestaan worden, nukes in handen van een stelletje haatbaarden, brrrrr.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:44 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik raad het ze met klem af...
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:53 schreef crystal_meth het volgende:
Netanyahu Wants to Drag America Into War
(artikel verschijnt met die titel in google news search, ik neem aan dat het de oorspronkelijke titel was)
Nou ja. De discussie in Teheran gaat ongeveer zo:quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Iran kan ook niet niks doen. Die gaan echt wel een flinke aanval inzetten. Dus het is een behoorlijk gespannen situatie volgens mij.
een hoer laat een ander de handen vuilmaken voor hem.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:53 schreef crystal_meth het volgende:
Netanyahu Wants to Drag America Into War
(artikel verschijnt met die titel in google news search, ik neem aan dat het de oorspronkelijke titel was)
iran ariërs willen niet eens oorlog met Israël op enkele extremisten na, helaas voor Israël en vs oorlogsindustrie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |