EK verplaatsen en OS dat jaar het belangrijkste toernooi maken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:10 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Cricket komt geloof ik al in 2028 terug. Veldrijden en veldlopen schijnt ook vrijwel zeker op de OS te komen in 2030.
Hoe zie je een competitie met volwaardige landenteams bij de OS als je bijv. net een EK hebt gehad en als clubs alweer aan hun Europese kwalificatie begonnen zijn?
En schaatsen heeft wel veel minder nummers dan het zwemmen. Vind ik echt niet te vergelijken.
Je wilt het EK verplaatsen naar oneven jaren? Of hoe zie je dat voor je? De FIFA/UEFA zullen dat niet leuk vinden. Of verplaatsen naar een ander moment in het jaar? Hebben de voetballers al niet te veel toernooien?quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:26 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
EK verplaatsen en OS dat jaar het belangrijkste toernooi maken.
Zwemmen is inderdaad ernstiger, maar ook bij het schaatsen zijn er teveel onderdelen.vind ik.
Als je veel mensen krijgt die 2 of meer medailles meenemen buiten de teamonderdelen zitten de afstanden gewoon te dicht op elkaar. Hak die 1000m en 5k bij de mannen en 1000m en 3k bij de vrouwen eruit, dan mogen ze van mij marathonschaatsen nog olympisch maken ook en iedereen die op die afstanden mee doet heeft ook kans op een andere afstand.
Ja naar oneven jaren inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:35 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je wilt het EK verplaatsen naar oneven jaren? Of hoe zie je dat voor je? De FIFA/UEFA zullen dat niet leuk vinden. Of verplaatsen naar een ander moment in het jaar? Hebben de voetballers al niet te veel toernooien?
Ik vind de schaatsafstanden zelf geen probleem. Maar het zwemmen vind ik echt belachelijk.
Leidt een volledig voetbaltoernooi niet teveel af van andere sporten? Ik zou dan wel willen voorstellen om maar heel weinig ploegen toe te laten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:39 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Ja naar oneven jaren inderdaad.
En wellicht niet maar een volledig voetbaltoernooi levert ze ook wat op natuurlijk.
Ik zou voetbal in een ander vorm willen zien, 5x5 met zuivere speeltijd. Beetje zoals sevens rugby, alleen dan minder leukquote:Op woensdag 31 juli 2024 07:58 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Leidt een volledig voetbaltoernooi niet teveel af van andere sporten? Ik zou dan wel willen voorstellen om maar heel weinig ploegen toe te laten.
Nee die dans is niets aan inderdaad. Zijn drie onderdelen, en die andere twee zijn wat het leuk maakt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 06:55 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dit is gewoon een dansvoorstelling joh
Dan kunnen we dansen ook wel olympisch maken ... oh, wacht ...
Dat is inderdaad wel een dingetje.quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:58 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Leidt een volledig voetbaltoernooi niet teveel af van andere sporten? Ik zou dan wel willen voorstellen om maar heel weinig ploegen toe te laten.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee zeker niet (tenminste die met een zeiltje)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inkorten? Dus alle afstanden halveren?quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:39 schreef Ronzz het volgende:
Alle jureerbare sporten weg.
Zwemmen en atletiek inkorten.
Wat er bij komt maakt me verder niet zoveel uit.
50 meter sprint, wel lekker snel klaar.quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:59 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Inkorten? Dus alle afstanden halveren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |