Haters gonna hatequote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:53 schreef vaarsuvius het volgende:
Genoeg kunst in de opening gister,
maar dat is ook weer niet goed
https://nos.nl/artikel/25(...)ingsceremonie-spelen
Net als bij golfsurfen, turnen, ijsdansen, boxen, breakdancen, paardje huppelen, skateboarden en alle andere jurysportenquote:Op maandag 29 juli 2024 11:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoe kan je een wedstrijd houden voor kunst, je kan niet objectief bepalen welke muziek de beste is bijvoorbeeld?
Nee dat is niet helemaal waar. Golfsurfen, ijsdansen en breakdancen weet ik niet veel van af(die laatste neem ik niet serieus ook). Bij turnen en boksen is het niet een kwestie van wie de jury beter acht, maar zijn er zeer goed gespecificeerde frameworks om punten toe te kennen.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Net als bij golfsurfen, turnen, ijsdansen, boxen, breakdancen en alle andere jurysporten
Punten is lastig maar cotrapunten is weer een stuk makkelijkerquote:
Dan zou je bij muziek contrapunten uitdelen voor vals zingen en uit de maat spelen? Vindt je dat je dan de essentie van muziek nog pakt?quote:Op maandag 29 juli 2024 11:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Punten is lastig maar cotrapunten is weer een stuk makkelijker
Nee contrapunten zijn voor contapunten natuurlijk: https://nl.wikipedia.org/wiki/Contrapuntquote:Op maandag 29 juli 2024 11:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan zou je bij muziek contrapunten uitdelen voor vals zingen en uit de maat spelen? Vindt je dat je dan de essentie van muziek nog pakt?
Maar dan krijg je dus een beoordelingsstelsel op basis van westerse muziektheorie, dan gaan ze dit minmaxen op basis van je puntentoekenning, en dan?quote:Op maandag 29 juli 2024 12:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee contrapunten zijn voor contapunten natuurlijk: https://nl.wikipedia.org/wiki/Contrapunt
Zo moeilijk is het allemaal niet hoor, hoeveel muziek wedstijden zijn er tegenwoordig wel niet op tv, gewoon jury...quote:Op maandag 29 juli 2024 12:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dan krijg je dus een beoordelingsstelsel op basis van westerse muziektheorie, dan gaan ze dit minmaxen op basis van je puntentoekenning, en dan?
okquote:Op maandag 29 juli 2024 12:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het allemaal niet hoor, hoeveel muziek wedstijden zijn er tegenwoordig wel niet op tv, gewoon jury...
Ik vind dat we koken ook wel kunnen toevoegen en dan de categorie hartig, taart en hartige taart
Je bent zelf okquote:
In enkele gevallen waren de medaillewinnaars de enige deelnemers, IIRC.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Terwijl ik nu die lijstjes lees vraag ik me wel af hoe je nou wel zilver en brons maar geen goud uitreiktof geen goud en zilver maar wel brons
In de muziek categoriën
quote:Op maandag 29 juli 2024 13:11 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
In enkele gevallen waren de medaillewinnaars de enige deelnemers, IIRC.
Dan heb je weinig reden om te juichen, als je de enige deelnemer bent en slechts zilver of brons haalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |