Zucht. Heb je hooikoorts? Astma? Bronchitis? Toen ik jong was had ik daar heel veel last van en stond het hele kastje in de badkamer vol met pilletjes daartegen. Dus ik heb wel enige ervaring met die dingen. En ik schat zo in, dat jij maar wat roept om te trollen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:06 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Jij beweert hier te weten of je een "gewone" loopneus hebt of dat je iets onder de leden hebt, niet ik.
Maar je bent geen arts, dus je bewering dat je zelf wel kunt vaststellen of het om een gewone loopneus gaat of dat je iets onder de leden hebt is klinkklare onzin. Maar anderen moeten voor doodslag aangeklaagd worden omdat ze ziek naar het werk gaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:11 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Zucht. Heb je hooikoorts? Astma? Bronchitis? Toen ik jong was had ik daar heel veel last van en stond het hele kastje in de badkamer vol met pilletjes daartegen. Dus ik heb wel enige ervaring met die dingen. En ik schat zo in, dat jij maar wat roept om te trollen.
Ook in lezen en nadenken blink je blijkbaar niet uit.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:18 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Maar je bent geen arts, dus je bewering dat je zelf wel kunt vaststellen of het om een gewone loopneus gaat of dat je iets onder de leden hebt is klinkklare onzin. Maar anderen moeten voor doodslag aangeklaagd worden omdat ze ziek naar het werk gaan.
Nogmaals, iets met een balk in je eigen oog...
Iedereen ziet het verkeerd, alleen jij niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:20 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ook in lezen en nadenken blink je blijkbaar niet uit.
Werkt het ook tegen chemtrails?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:35 schreef Alarmonoff het volgende:
ozon en ozon water maakt korte metten met covid. Heb al een cheap ass apparaat van ali.
Okay, dus het virus is eerst in Spanje in het wild losgelaten, waarna er en jaar later een nieuwe variant middels gain of function is ontwikkeld en ook is losgelaten?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat ze het virus wat we kennen uit Wuhan, aantroffen in riolen in bijvoorbeeld Spanje, een jaar eerder al.
Maar dat had geen effect op mensen zoals we het gezien hebben.
Nagenoeg hetzelfde virus maar aangetoond is, wat je hier in Nederland niet krijgt te horen maar wel voor het senaat in Amerika : gain of function
Vind het bizar dat je daar niets over hoort, terwijl dat publieke uitzendingen zijn.
nee, wel tegen covid, kijk maar op pubmet.quote:
Ozon is hartstikke giftig, dus dat het werkt tegen virussen geloof ik meteen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:40 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
nee, wel tegen covid, kijk maar op pubmet.
Tenzij je er aan likt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 05:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wordt Covid niet of nauwelijks doorgegeven via oppervlakten.
Het is niet giftig, maar het irriteert de longen omdat die geen oxidanten bescherming hebben, alle andere gezonde cellen hebben wel zo'n buffer (kankercellen dus niet). Medisch wordt het al best lang intern ingezet, maar het is niet patenteerbaar hequote:Op donderdag 8 augustus 2024 05:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ozon is hartstikke giftig, dus dat het werkt tegen virussen geloof ik meteen.
Maar om dat zelf te gaan inzetten tegen Covid...
Voor zover ik weet wordt Covid niet of nauwelijks doorgegeven via oppervlakten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |