Ik denk het niet en nu?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat je met alle vier (veel) te hoog zit. Op dit moment worden er gewoon niet zo hoge bedragen geboden voor Eredivisie spelers, ook niet als ze homegrown zijn want op dit moment zijn Akpom en Forbs (nog) geen versterkingen voor PL-clubs, Bassey was dat wel.
Waarvan afgelopen seizoen 9 goals tegen Heracles, RKC, Sparta en Almere Cityquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is ook wat overdreven. Het is niet top maar noem eens wat buitenspelers (in de Eredivisie) die meer goals gemaakt hebben afgelopen seizoen.
Spoiler: die waren er niet.
dus? Kennelijk maken de andere buitenspelers waar Wotte over spreekt ze niet. Dan klopt zijn post gewoonquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarvan afgelopen seizoen 9 goals tegen Heracles, RKC, Sparta en Almere City
Ah ok dan klopt het ook gelijk dat een buitenspeler die 12 goals maakt 30 miljoen op gaat leveren.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:08 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dus? Kennelijk maken de andere buitenspelers waar Wotte over spreekt ze niet. Dan klopt zijn post gewoon
Nou noem een andere buitenspeler die meer heeft gescoord dan?? 30 miljoen minimaal!quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:12 schreef Ludachrist het volgende:
Ik vind 12 goals eigenlijk wel wat weinig voor een buitenspeler van Ajax die gehaald is om de hele Eredivisie op een hoopje te spelen.
het blijft altijd afwachten, maar waarom zou Ajax hem voor minder dan 25 wegdoen, dan kan je hem net zo goed nog een jaar houden in de hoop dat hij z'n niveau wat vaker aantikt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ah ok dan klopt het ook gelijk dat een buitenspeler die 12 goals maakt 30 miljoen op gaat leveren.
Houd toch op man zelfs Daan Rots is (en presteerde) beter dan Bergwijn.
Natuurlijk is dat niks, dat doet hij dan ook met 2 vingers in z'n neus.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:12 schreef Ludachrist het volgende:
Ik vind 12 goals eigenlijk wel wat weinig voor een buitenspeler van Ajax die gehaald is om de hele Eredivisie op een hoopje te spelen.
Misschien wel van Europaquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
het blijft altijd afwachten, maar waarom zou Ajax hem voor minder dan 25 wegdoen, dan kan je hem net zo goed nog een jaar houden in de hoop dat hij z'n niveau wat vaker aantikt.
Het is de beste buitenspeler van de eredivisie, alleen dat laat hij verdomd weinig zien.
Beetje als Forbs die de nieuw Robben is omdat die met zijn handjes omhoog rent.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
het blijft altijd afwachten, maar waarom zou Ajax hem voor minder dan 25 wegdoen, dan kan je hem net zo goed nog een jaar houden in de hoop dat hij z'n niveau wat vaker aantikt.
Het is de beste buitenspeler van de eredivisie, alleen dat laat hij verdomd weinig zien.
Denk niet dat hij bij Arond op een lijstje staat, bij Ten Hag waarschijnlijk welquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien wel ja, benieuwd wat Arne ervan zou vinden.
Ik kan er ook weinig aan doen dat in het land der blinden eenoog koning is, bij jullie loopt er geen enkele met meer kwaliteit dan Bergwijn op die positie, over PSV kan je nog discussieren met Lang al is dat de man van glas en Bakayoko die wel de potentie heeft.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Beetje als Forbs die de nieuw Robben is omdat die met zijn handjes omhoog rent.
Ik vind het wel wat raar om Bergwijn de beste in de eredivisie te vinden terwijl hij dat al twee seizoenen niet heeft laten zien in diezelfde eredivisie.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan er ook weinig aan doen dat in het land der blinden eenoog koning is, bij jullie loopt er geen enkele met meer kwaliteit dan Bergwijn op die positie, over PSV kan je nog discussieren met Lang al is dat de man van glas en Bakayoko die wel de potentie heeft.
Op een gegeven moment moet je dan misschien wel gaan concluderen dat het niet meer de beste buitenspeler van de eredivisie is.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:14 schreef Tarado het volgende:
Maar welke buitenspeler in de eredivisie is beter dan?quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat raar om Bergwijn de beste in de eredivisie te vinden terwijl hij dat al twee seizoenen niet heeft laten zien in diezelfde eredivisie.
Wat bedoel je met 'beter'? Ik vond bijvoorbeeld Mintthee veel bepalender in het spel van Feyenoord, maar dat is ook omdat hij veel actiever was in het druk zetten en dat paste goed bij het spel dat ze speelden. Dat wil niet zeggen dat hij alle facetten van het voetballen beter beheerste dan Bergwijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar welke buitenspeler in de eredivisie is beter dan?
Je meent dit of niet?quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan er ook weinig aan doen dat in het land der blinden eenoog koning is, bij jullie loopt er geen enkele met meer kwaliteit dan Bergwijn op die positie, over PSV kan je nog discussieren met Lang al is dat de man van glas en Bakayoko die wel de potentie heeft.
Nou ging er om dat iemand zei dat hij de beste is in de eredivisie. Caland is het er niet mee eens. Maar dan best handig om met een voorbeeld te komen wie je beter vind. Ipv alleen zeggen dat het onzin is.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'beter'? Ik vond bijvoorbeeld Mintthee veel bepalender in het spel van Feyenoord, maar dat is ook omdat hij veel actiever was in het druk zetten en dat paste goed bij het spel dat ze speelden. Dat wil niet zeggen dat hij alle facetten van het voetballen beter beheerste dan Bergwijn.
Op dat laatste vlak zou ik Bakayoko overigens wel boven Bergwijn plaatsen.
Bakayoko en Minteh waren dat, die eerste is dat komend seizoen ongetwijfeld nog steeds. Al neem ik aan dat Ajax Bergwijn wil lozenquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar welke buitenspeler in de eredivisie is beter dan?
Klopt maar dat "hij kan er niets van" is ook veel te makkelijk, dat hij op z'n eerste half jaar na te weinig heeft laten zien, helemaal mee eens en hij is ook nog eens onsympathiek.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je dan misschien wel gaan concluderen dat het niet meer de beste buitenspeler van de eredivisie is.
Van Bommel, Daan Rots, Paixao, Lang, Bakayoko moet ik doorgaan?quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou ging er om dat iemand zei dat hij de beste is in de eredivisie. Caland is het er niet mee eens. Maar dan best handig om met een voorbeeld te komen wie je beter vind. Ipv alleen zeggen dat het onzin is.
Van de rest volg ik eigenlijk alleen Ajax. En kijk ik niet genoeg naar de rest om er zelf iets heel nuttigs over te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |