Van vijf miljoen plus vier miljoen onwaarschijnlijke bonussen maakt Chatgpt 8,5 miljoen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die bedragen, die Ramaj heeft toch geen 8 gekost? Ik weet wel dat Sven voor iedereen wat teveel betaald heeft maar dit lijstje heb ik toch wel m'n twijfels bij.
OK, het is wel een triest lijstje verder, deze spelers zullen min of meer hun waarde of zelfs meer opleveren, zoals Bassey dat al heeft gedaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van vijf miljoen plus vier miljoen onwaarschijnlijke bonussen maakt Chatgpt 8,5 miljoen.
Nou nou nou nouquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zodra jij mijn salaris/facturen aftikt of diplomeert, controleer ik het met alle liefde.
Nu kan je de boom in.
wel gezellig zo op de vroege ochtendquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zodra jij mijn salaris/facturen aftikt of diplomeert, controleer ik het met alle liefde.
Nu kan je de boom in.
Je moet hopen dat je die Rulli, Ramaj, Vos en van de boomen nog voor een vijfendertig miljoen kan slijten. Akpom voor een miljoen of vijftien en Bergwijn voor 30. Tel daarbij die 26 op die al opgehaald is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, het is wel een triest lijstje verder, deze spelers zullen min of meer hun waarde of zelfs meer opleveren, zoals Bassey dat al heeft gedaan
Steven Bergwijn - ¤31,25 miljoen (Tottenham Hotspur) 25-30
Brian Brobbey - ¤16,35 miljoen (RB Leipzig) 40-45
Chuba Akpom - ¤12,3 miljoen (Middlesbrough) 15-18
Carlos Forbs - ¤14 miljoen (Manchester City) 15
Die onderste 2 puur omdat ze homegrown zijn, de rest zal je moeten verhuren of op in moeten leveren.
ik zie het allemaal niet gebeuren voor die bedragen vrees ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet hopen dat je die Rulli, Ramaj, Vos en van de boomen nog voor een vijfendertig miljoen kan slijten. Akpom voor een miljoen of vijftien en Bergwijn voor 30. Tel daarbij die 26 op die al opgehaald is.
Dan ben je ook al een heel eind. Maar goed dan moet die Kroes wel een wonderdokter zijn.
Stille hoop in bange dagen, zo werkt de brein van de doorsnee voetbal supporter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:27 schreef BEFEM het volgende:
Voorlopig heeft Kroes nog helemaal niemand kunnen verkopen.
Nog steeds beschamend die verafgoding van hem in het stadion. Alsof Cruijff zelf uit de hemel was neergedaald.
Hij had letterlijk 0.0 betekend voor Ajax op dat moment.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet hopen dat je die Rulli, Ramaj, Vos en van de boomen nog voor een vijfendertig miljoen kan slijten. Akpom voor een miljoen of vijftien en Bergwijn voor 30. Tel daarbij die 26 op die al opgehaald is.
Dan ben je ook al een heel eind. Maar goed dan moet die Kroes wel een wonderdokter zijn.
Ik ook niet, het zal veel verhuur worden, dat scheelt iig in je salarishuis.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik zie het allemaal niet gebeuren voor die bedragen vrees ik.
Tja hoop dan gelijk op 100 miljoen voor Akpom als je toch onrealistisch bezig bent.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
De crux zit 'm in je moet hopen. Uilskuiken.
Akpom moet je als homegrown speler wel kunnen slijten als beetje capabel technisch directeur.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja hoop dan gelijk op 100 miljoen voor Akpom als je toch onrealistisch bezig bent.
Weinig nieuws vandaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:00 schreef Lt.Bookman het volgende:
Die imaginaire handel in spelers hier, 't lijkt wel Monopoly
Ik denk dat je met alle vier (veel) te hoog zit. Op dit moment worden er gewoon niet zo hoge bedragen geboden voor Eredivisie spelers, ook niet als ze homegrown zijn want op dit moment zijn Akpom en Forbs (nog) geen versterkingen voor PL-clubs, Bassey was dat wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, het is wel een triest lijstje verder, deze spelers zullen min of meer hun waarde of zelfs meer opleveren, zoals Bassey dat al heeft gedaan
Brian Brobbey - ¤16,35 miljoen (RB Leipzig) 40-45
Chuba Akpom - ¤12,3 miljoen (Middlesbrough) 15-18
Carlos Forbs - ¤14 miljoen (Manchester City) 15
Die onderste 2 puur omdat ze homegrown zijn, de rest zal je moeten verhuren of op in moeten leveren.
Zou zeggen dat Akpom er nog wel goed op staat in de Championship. Miljoen of tien moet wel lukken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat je met alle vier (veel) te hoog zit. Op dit moment worden er gewoon niet zo hoge bedragen geboden voor Eredivisie spelers, ook niet als ze homegrown zijn want op dit moment zijn Akpom en Forbs (nog) geen versterkingen voor PL-clubs, Bassey was dat wel.
Ben het hier wel mee eens, PL-clubs zijn niet helemaal gek. Akpom en Forbs lijken me meer spelers voor het tweede niveau in Engeland. Eventueel nog een degradatiekandidaat of een bank van een middenmotor in de PL.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat je met alle vier (veel) te hoog zit. Op dit moment worden er gewoon niet zo hoge bedragen geboden voor Eredivisie spelers, ook niet als ze homegrown zijn want op dit moment zijn Akpom en Forbs (nog) geen versterkingen voor PL-clubs, Bassey was dat wel.
Hier kan ik me echt zo intens weinig bij voorstellen hè.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja. Je zal maar dingen gaan bespreken met elkaar op een forumquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:00 schreef Lt.Bookman het volgende:
Die imaginaire handel in spelers hier, 't lijkt wel Monopoly
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hier kan ik me echt zo intens weinig bij voorstellen hè.
Laat eigenlijk al 5 jaar nauwelijks iets zien, is ondertussen bijna 27, en bied daarnaast ook niets betreft extra’s persoonlijkheid, leiderschapskwaliteit, uitstraling, intelligentie of wat dan ook.
Is in niets meer waard dan zijn transfermarkt marktwaard van 18 miljoen, en zelfs dat vind ik al veel.
Desalniettemin wel mogelijk dat jullie alsnog de Ajax- en Premier League bonus pakken.
Het is ook wat overdreven. Het is niet top maar noem eens wat buitenspelers (in de Eredivisie) die meer goals gemaakt hebben afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hier kan ik me echt zo intens weinig bij voorstellen hè.
Laat eigenlijk al 5 jaar nauwelijks iets zien, is ondertussen bijna 27, en bied daarnaast ook niets betreft extra’s persoonlijkheid, leiderschapskwaliteit, uitstraling, intelligentie of wat dan ook.
Is in niets meer waard dan zijn transfermarkt marktwaard van 18 miljoen, en zelfs dat vind ik al veel.
Desalniettemin wel mogelijk dat jullie alsnog de Ajax- en Premier League bonus pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |