Wellicht ben je wat traag van begrip dat was dus een beetje het punt. Dat ondanks alle kritiek geen enkele 'betere' buitenspeler meer goals (afgelopen seizoen) gemaakt heeft dan Bergwijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:55 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Paixao kan betere stats. overleggen dan Mr Big star in zijn gele McLaren
Dat is omdat Bergwijn als enige buitenspeler alle strafschoppen nam. Scheelt toch een hoop.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wellicht ben je wat traag van begrip dat was dus een beetje het punt. Dat ondanks alle kritiek geen enkele 'betere' buitenspeler meer goals (afgelopen seizoen) gemaakt heeft dan Bergwijn.
Dus nee. Paixao is bovendien gewoon een betrekkelijk doorsnee buitenspeler die waarschijnlijk over een paar jaar bij Kopenhagen speelt.
Vrijwel iedere spits neemt ook strafschoppen. Maar dan hoor je nooit iemand hierover. Een goal is een goal.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is omdat Bergwijn als enige buitenspeler alle strafschoppen nam. Scheelt toch een hoop.
Hoezo praat je over een buitenspeler überhaupt alleen over goals?quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vrijwel iedere spits neemt ook strafschoppen. Maar dan hoor je nooit iemand hierover. Een goal is een goal.
Tellen we dan ieder intikkertje ook niet meer vanwege de moeilijkheidsgraad?
Welke statistiek vind jij dan wel relevant voor een buitenspeler? Aantal assists?quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:08 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hoezo praat je over een buitenspeler überhaupt alleen over goals?
Of nouja ik snap het wel want dat is de enige statistiek waarmee jij je punt kan maken.
Hem kennende het aantal verschillende kapsels per seizoen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Welke statistiek vind jij dan wel relevant voor een buitenspeler? Aantal assists?
Is dat niet de voornaamste rol van de buitenspeler? Het bedienen van de spits? Tuurlijk goals maken is ook fijn, wil niet zeggen dat je een even belangrijk onderdeel van een buitenspeler zomaar even buiten beschouwing kan laten om je punt te maken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Welke statistiek vind jij dan wel relevant voor een buitenspeler? Aantal assists?
Assists als leidende statistiek nemen en dan vervolgens Paixão aanhalen als een beter presterende buitenspeler met drie assists in 31 wedstrijden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:08 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hoezo praat je over een buitenspeler überhaupt alleen over goals?
Of nouja ik snap het wel want dat is de enige statistiek waarmee jij je punt kan maken.
Heb het anders over het bedienen van de spits waar een buitenspeler voor dient.
Vind je Daan Rots ook beter dan Bergwijn dan?quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Assists als leidende statistiek nemen en dan vervolgens Paixão aanhalen als een beter presterende buitenspeler met drie assists in 31 wedstrijden.
En ik ben een gekkie als ik meen dat Bergwijn zijn statistieken aardig noem met 12 goals.
Ik denk dat Bergwijn individueel over veel kwaliteit beschikt en mijns inziens een van de beste buitenspeler in de Eredivisie is. Maar dat zijn kwaliteiten niet liggen in de kleine ruimte maar juist in de diepte op snelheid.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:27 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vind je Daan Rots ook beter dan Bergwijn dan?
Ik doe iig niet alsof er een gapend gat tussen deze 2 zit.
Ik hoop echt op Rugani.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:46 schreef Lt.Bookman het volgende:
[ x ]
Als we toch gaan shoppen in Turijn: Kostić binnenkort beschikbaar. Och hadden we toch maar wat centjes.
Je zou met beide kunnen spelen natuurlijk. Hato linksback.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan Sutalo van 20 mil op de bank
wat wil je dan met hem? Liefst verkopen natuurlijk, maar als dat niet lukt? Heb je nog vertrouwen in hem?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan Sutalo van 20 mil op de bank
Hato is op linksback echt niet goed die moet LCV staan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je zou met beide kunnen spelen natuurlijk. Hato linksback.
Het is niet in steen gebeiteld dat een linkspoot op links moet.
Kan er vrij weinig van helaas. Past wel mooi in het rijtje met Oleguer, Luque, Urzaiz, Gabri, Juanfran, Garcia en hoe heet die Afrikaan van HSV?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:26 schreef Wotte het volgende:
Denk wel echt dat Rugani het type verdediger is waar Ajax behoefte aan heeft. No nonsense verdediger die rust brengt in de defensie.
Rugani een no-nonense verdedigerquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:26 schreef Wotte het volgende:
Denk wel echt dat Rugani het type verdediger is waar Ajax behoefte aan heeft. No nonsense verdediger die rust brengt in de defensie.
Wat ben jij een intens sneue user.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Rugani een no-nonense verdedigerVriend, zeg dan gewoon eerlijk dat je hem niet kent.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:28 schreef CR7 het volgende:
[..]
Kan er vrij weinig van helaas. Past wel mooi in het rijtje met Oleguer, Luque, Urzaiz, Gabri, Juanfran, Garcia en hoe heet die Afrikaan van HSV?
Ik weet niet wat jij onder no nonsense verstaat waarschijnlijk dat ik meen dat Rugani een slager is.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Rugani een no-nonense verdedigerVriend, zeg dan gewoon eerlijk dat je hem niet kent.
Rugani is 30 jaar en is nergens echt geslaagd. Doet dat niet ergens een paar alarmbelletjes rinkelen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder no nonsense verstaat waarschijnlijk dat ik meen dat Rugani een slager is.
Ik bedoel met no nonsense een verdediger die geen gekke dingen doet achterin. Het is een speler die de zone bespeelt en idealiter uit duels blijft. Onderschept en de bal inleveren.
Ik maakte maar een grapje maat!quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat ben jij een intens sneue user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |