je bent al doorgedraaidquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Van Bommel, Daan Rots, Paixao, Lang, Bakayoko moet ik doorgaan?
Ik zou hier 'zijn eerste drie wedstrijden' van willen maken. Toen dacht ik nog even dat het gewoon oneerlijk was om hem in de Eredivisie te laten spelen, maar dat duurde niet lang.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt maar dat "hij kan er niets van" is ook veel te makkelijk, dat hij op z'n eerste half jaar na te weinig heeft laten zien, helemaal mee eens en hij is ook nog eens onsympathiek.
Lol.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nu hebben bijna alle buitenspelers wel wisselvalligheid als kenmerk. Maar het lijkt me als je een speler voor dat geld haalt hij niet zo vaak door de ondergrens moet gaan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:46 schreef Scorpie het volgende:
Bergwijn of Forbs
Beiden zijn ze dramatisch.
Moet niet. Mag wel als je er nog een paar weetquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, Bergwijn heeft z'n transfersom nooit waargemaakt, maar dat is een andere discussie.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu hebben bijna alle buitenspelers wel wisselvalligheid als kenmerk. Maar het lijkt me als je een speler voor dat geld haalt hij niet zo vaak door de ondergrens moet gaan.
Ze moeten die 30 miljoen toch op een of andere manier goed praten. Dan moet dit wel verreweg de beste buitenspeler zijn toch?quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu hebben bijna alle buitenspelers wel wisselvalligheid als kenmerk. Maar het lijkt me als je een speler voor dat geld haalt hij niet zo vaak door de ondergrens moet gaan.
Heeft net als Jahanbakhsh alleen ooit een keer een gouden pik seizoen gehad. Alleen de ene kwam voor 32 miljoen en de andere voor 1.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, Bergwijn heeft z'n transfersom nooit waargemaakt, maar dat is een andere discussie.
Wie is ze? Of is het weer: 1 iemand zegt wat. Of soms nog beter. Niemand zegt wat. En dan komt iemand die hekel aan Ajax heeft even lachen over hoe alle Ajacieden dat vindenquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ze moeten die 30 miljoen toch op een of andere manier goed praten. Dan moet dit wel verreweg de beste buitenspeler zijn toch?
4 jaar niks gepresteerd. 32 miljoen gekost. Nog nooit meer dan 14 goals gemaakt. Keihard gefaald bij Spursm En nog steeds is het verreweg de beste buitenspeler. Er worden spelers voor een stuk minder en een stuk sneller afgeschoten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wie is ze? Of is het weer: 1 iemand zegt wat. Of soms nog beter. Niemand zegt wat. En dan komt iemand die hekel aan Ajax heeft even lachen over hoe alle Ajacieden dat vinden
Dat is geen antwoord op de vraag. Wie bedoel je met ze? Want zie 1 iemand het zeggen. En die plaatste er ook nog een grote nuance bij.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
4 jaar niks gepresteerd. 32 miljoen gekost. Nog nooit meer dan 14 goals gemaakt. Keihard gefaald bij Spursm En nog steeds is het verreweg de beste buitenspeler. Er worden spelers voor een stuk minder en een stuk sneller afgeschoten.
geen idee, maar (naar boven afgerond) wordt daar idd wel over gesproken. Of dat eruit gaat komen is uiteraard de vraag en zet ik ook vraagtekens bij.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ah ok dan klopt het ook gelijk dat een buitenspeler die 12 goals maakt 30 miljoen op gaat leveren.
Houd toch op man zelfs Daan Rots is (en presteerde) beter dan Bergwijn.
Dat zou ik oprecht een slimme keuze vinden. Jezelf flink versterken en je concurrent verzwakken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:16 schreef Scorpie het volgende:
Bergwijn en Forbs eruit en dan Rots erin, dan heb je Godts en Rots op linksbuiten.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat zou ik oprecht een slimme keuze vinden. Jezelf flink versterken en je concurrent verzwakken.
Houden jullie nog geld over ook.
Ik weet dat er niet zoveel zit in dat hoofd van je, maar probeer wat je hebt te gebruiken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat zou ik oprecht een slimme keuze vinden. Jezelf flink versterken en je concurrent verzwakken.
Houden jullie nog geld over ook.
Er zijn 2 mensen die Bergwijn de beste speler buitenspeler van NL vinden. Jij en Bergwijn zelf. Zegt toch genoeg?quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet dat er niet zoveel zit in dat hoofd van je, maar probeer wat je hebt te gebruiken.
echt snugger ben je niet he?quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Er zijn 2 mensen die Bergwijn de beste speler buitenspeler van NL vinden. Jij en Bergwijn zelf. Zegt toch genoeg?
Weer niet gelukt, blijven proberen en wat minder aan de substanties, dat scheelt toch ook wel.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Er zijn 2 mensen die Bergwijn de beste speler buitenspeler van NL vinden. Jij en Bergwijn zelf. Zegt toch genoeg?
Ivanusec ookquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:42 schreef Wotte het volgende:
Ik kan overigens veel hebben maar Paixao beter vinden dan Bergwijn dan ben je gewoon een mongool.
Gebrek aan mentaliteit is uiteindelijk gewoon deel van je niveau. Gebrek aan (spel)intelligentie overigens ook. Een 26-jarige wordt niet meer op potentie beoordeeld he.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt maar dat "hij kan er niets van" is ook veel te makkelijk, dat hij op z'n eerste half jaar na te weinig heeft laten zien, helemaal mee eens en hij is ook nog eens onsympathiek.
Paixao kan betere stats. overleggen dan Mr Big star in zijn gele McLarenquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:42 schreef Wotte het volgende:
Ik kan overigens veel hebben maar Paixao beter vinden dan Bergwijn dan ben je gewoon een mongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |