Proost.quote:
Op tijd naar bed gaan gaat niet meer lukken.quote:
Ai,helemaal geen last van hier.quote:
Goedemorgen.quote:
Ze vinden je lekker.quote:
SBE zijn parkiet jaagt ze zo weg.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 02:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja
Maar ik heb last van dat gezoem
Oordoppen indoen 😁🙄quote:Op dinsdag 30 juli 2024 02:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja
Maar ik heb last van dat gezoem
Muggen die mij prikken vallen altijd dood neer.quote:
Gek is dat.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 02:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Muggen die mij prikken vallen altijd dood neer.
En hun geesten komen mij dan lastig vallen in mijn dromen.quote:
Gelukkig ben je nog wakker.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 02:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En hun geesten komen mij dan lastig vallen in mijn dromen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 02:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En hun geesten komen mij dan lastig vallen in mijn dromen.
Houdt het simpel.quote:
Idd, anders begrijp jij het niet.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 02:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, anders begrijp jij het niet.
Morgen rechtzaak.quote:
Wat heb je nou weer gedan?quote:
Ik doe nooit wat.quote:
I rest my case.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 02:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
Mss issie wel de rechter(of de linker
)
Ja tegen Wilco zou wel weer verkeerd gaan.quote:
Iemand doet morgen live verslag op X.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 03:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja tegen Wilco zou wel weer verkeerd gaan.
Ondertussen is Lorenzo alleen nog maar Sterre in het weekend als ze hem boeken.
Bender ?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 03:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand doet morgen live verslag op X.
Ik moest googlen lijkt wel sterk op paul de munnink.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik moest googlen lijkt wel sterk op paul de munnink.
Wat een baas.quote:
Die van ER helemaal.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 03:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag weer wat van zijn filmpjes gecheckt de demonstranten kennen hem ondertussen.
Ken jij Joske Vermeulen Saar?quote:
MOOI NIET DUSquote:Op dinsdag 30 juli 2024 00:37 schreef chufi het volgende:
Ik ga rusten, morgenvroeg kijken naar poepzwemmen in de Seine
3 Augustus weer een kans toch?quote:
Vast wel, dan is al die stront wel de zee in gespoeld denk ikquote:Op dinsdag 30 juli 2024 06:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
3 Augustus weer een kans toch?
Goedemorgen.
Geweldig.quote:
Beetje zin in?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 06:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Ah thanks, heerlijk even een goeie kop koffie, om de dag te starten
Goedemorgen HC.quote:
Dat zeggen ze wel ja.quote:
Goedemorgen Shii.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 06:56 schreef Shii het volgende:
Goedemorgen. Lekker binnen zitten op werk en dan in de pauze even voelen buiten hoe warm het is.
Werk ze.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:00 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Ja lekker. Maar ik moet er weer vandoor.
Werkse!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:00 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Ja lekker. Maar ik moet er weer vandoor.
Ja, daar ziet het wel naar uit. Maar liever dit dan weer regen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 06:58 schreef pullup het volgende:
Gaat denk ik vanmiddag net wat te warm worden om heel aangenaam te zijn
Ik vind ze echt zo grappig.quote:
Glij niet uit.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
Eens kijken of ik de trap af kan met mijn voetje. Veel pijn.
Geïrriteerd door de warmte.
De Belgen hadden het er in BB over.Zo ken ik het.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja ik ook hoewel ik Joske Vermeulen nog niet kende. Was toen 3 jaar ofzo.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Belgen hadden het er in BB over.Zo ken ik het.
Morguh pinnenmutske, doe maar voorzichtig aan dat je niet naar beneden valtquote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
Eens kijken of ik de trap af kan met mijn voetje. Veel pijn.
Geïrriteerd door de warmte.
Alex Agnew is ook goed.quote:
Ik ben veilig beneden geraakt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh pinnenmutske, doe maar voorzichtig aan dat je niet naar beneden valt
Gelukkig maar. Heb jij daar altijd last van met het warme weer? Vocht in je voeten of wat?quote:
Nee ik ben gisteren van de trap bij begeleid werk gekukeld.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Heb jij daar altijd last van met het warme weer? Vocht in je voeten of wat?
Wel snel beneden.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee ik ben gisteren van de trap bij begeleid werk gekukeld.
Dat valt nog mee.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Miste de 2 laatste tredes/treden.
Oeps, das minder. Hopelijk herstel je snel. Doe maar voorzichtig aanquote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee ik ben gisteren van de trap bij begeleid werk gekukeld.
Dan zelf kan je nog ernstig gewond rakenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Heb je boogschieten nog gekeken?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gast.quote:
Morguhquote:
Heb jij ook zulke stellages?quote:
Mogguhh zijne fruitige hoogheidquote:
Mooie UI heeft u.quote:
quote:
Nee. Ik heb maar 1 stabilizator. Ik mag zelfs niet deelnemen want compoundboog (katrolboog)quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zelf kan je nog ernstig gewond raken
Soms vallen mensen van boven en hebben niets en vallen ze twee treden hebben ze hun nek of heup gebroken
Hey GGquote:
Ik ook nooit wat gebroken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:19 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb nog nooit wat gebroken en de meest gekke smakkers gemaakt.
Ik heb blijkbaar sterke botten want nog nooit iets gebroken, wel verstuikt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:19 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb nog nooit wat gebroken en de meest gekke smakkers gemaakt.
Sterke tekstquote:
Cool hè?quote:
Goedemorgen.quote:
2 x neus (nu weer recht) 2 x dezelfde 3 ribben en 1x elleboog en 2 middenvingerbotjesquote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:23 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Ik ook nooit wat gebroken.
Wel gips gehad.
Auwwquote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:46 schreef chufi het volgende:
[..]
2 x neus (nu weer recht) 2 x dezelfde 3 ribben en 1x elleboog en 2 middenvingerbotjes
edit: ook nog een stukje van mn scheenbeen, bleek ooit uit fotos
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:58 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb wel eens een gebroken hart gehad.
Ja. Same.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:58 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb wel eens een gebroken hart gehad.
Die heb je dus maar weer uit de slaapkamer verwijderd?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:10 schreef Puzzie het volgende:
Mijn hele hand is een grote chaos , ik kan er ook niet mee in de ringen hangen maar gelukkig hoeft dat ook niet
Zoiets jaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb je dus maar weer uit de slaapkamer verwijderd?
Goedemorgen,dat doet ook zeer.quote:
Puntje van je neus.quote:
Als er gedoe is bel ik altijd de FOK!Knokploeg...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:14 schreef D. het volgende:
Ik kan (met rechts) niet goed schieten, dus geen vuurwapens in huis
Die schieten wel met scherp.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als er gedoe is bel ik altijd de FOK!Knokploeg...
Ik zit zelf in de knokploegquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als er gedoe is bel ik altijd de FOK!Knokploeg...
Mooi woord: Disputes.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die lossen disputes op met de vuisten, toch?
Ik welquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:16 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb ook geen vuurwapens in huis.
Wel kogels.
Ja,en Saar ook.quote:
Het is safe als er maar genoeg betaald isquote:
Oooooooh daaaanquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is safe als er maar genoeg betaald is
Nu je het zegt. Ik heb ooit wel mijn neus gebroken na klappenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:46 schreef chufi het volgende:
[..]
2 x neus (nu weer recht) 2 x dezelfde 3 ribben en 1x elleboog en 2 middenvingerbotjes
edit: ook nog een stukje van mn scheenbeen, bleek ooit uit fotos
Is ook niet echt de regel toch bij een gebroken neus?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:33 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik heb ooit wel mijn neus gebroken na klappen![]()
Maar niet in gips.
Ik las satéquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is safe als er maar genoeg betaald is
Dat is best lekkerquote:
quote:
quote:
Sorry.quote:
Een goede basis.quote:
Vandaag gaat het gebeurenquote:
Morgen pas echt finalesquote:
Duurt langquote:
Ja zo ongeveer de enige begreep ikquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:56 schreef engine het volgende:
[..]
Duurt lang![]()
Maar geloof bij judo ook een goede kans vandaag.
Dat bleek gister wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer de enige begreep ik
Maar bij dat judo gaat het best vaak net anders dan men verwacht
Dat ging helemaal mis met die Servische.. wel mooi voor Spanje..quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:59 schreef pullup het volgende:
Die commentator zat maar dom te lullen over ijsjes, slushpuppies en koeling terwijl er ondertussen iemand haar plek voor de halve finales verspeelde
Er is nogal veel commentaar op de commentators lees ik net.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:59 schreef pullup het volgende:
Die commentator zat maar dom te lullen over ijsjes, slushpuppies en koeling terwijl er ondertussen iemand haar plek voor de halve finales verspeelde
Waar?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is nogal veel commentaar op de commentators lees ik net.
Oh ja uit Völkermarkt ...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:00 schreef pullup het volgende:
Ah hier komt de favo van mario
Ook uit Kärnten volgens mij
quote:
Dank, dat zal ook wel te maken hebben met hoe en wat ze uitzenden want daar erger ik me ook groen en geel aanquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:04 schreef pullup het volgende:
Oh Wimpie zit er ook weerDie heeft het er maar druk mee
Je kunt de NOS ook beter negeren, anders mis je de helft ... Net zoals vanochtend dat de triatlon niet door ging .. doen ze herhaling van het avondprogramma met dionne...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is nogal veel commentaar op de commentators lees ik net.
zal wel met rechten te maken hebben .. die zullen ze minimaal hebben op eigen sporters vermoedelijk en dan alleen de medaille kandidaten ..quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank, dat zal ook wel te maken hebben met hoe en wat ze uitzendenwant daar erger ik me ook groen en geel aan
Klopt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook niet echt de regel toch bij een gebroken neus?
Mensen zeiken en zeuren altijdquote:
Klopt,maar het valt hier wel nogal op.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:19 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Mensen zeiken en zeuren altijd![]()
Het is toch nooit goed
Dat is geen vuurwapenquote:
Hunger games.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is geen vuurwapen![]()
In verkeerde handen wel heel gevaarlijk uiteraard
Als je een brandende pijl gebruikt welquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een vuurpijl.quote:
Wel een wapenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb, heb ik geen klachten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,maar het valt hier wel nogal op.
Maar veel is wel terug te kijken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:52 schreef Puzzie het volgende:
Ik moet hebben van de momenten dat ik er bij toeval inval
Ik vond de comeback van die Amerikaanse dame mooi.En heb gelachen om het schermen.quote:
Ook dat heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond de comeback van die Amerikaanse dame mooi.En heb gelachen om het schermen.
Simone Biles.quote:
Gecondoleerd.Rustig aan beppe.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:04 schreef Puzzie het volgende:
Zoon is corona Flirt vrij , heeft zo een crematie en ik ga ff op mijn kleindochter passen .laturzz
Pin me er niet op vast maar de bedoeling is volgens mij de tegenstander als eerste te raken.Dan heb je een punt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wat is de bedoeling van schermen?
Die sport is zo vaag.
Ja die schakelen vaak op ES1 naar Nederlandse deelnemers en op ES2 iets anders zoals nu Basketbal...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:18 schreef engine het volgende:
Eurosport is beter om te kijken![]()
Al werkt dat HBO max vervelend, toch blij dat ik zelf kan kiezen wat te kijken.
Kijk je veel?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:18 schreef engine het volgende:
Eurosport is beter om te kijken![]()
Al werkt dat HBO max vervelend, toch blij dat ik zelf kan kiezen wat te kijken.
En dat was net een mooie halve finalequote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die schakelen vaak op ES1 naar Nederlandse deelnemers en op ES2 iets anders zoals nu Basketbal...
NOS mist de semifinale mannen dubbel 2 omdat ze gaan judo kijken ..
Nou ja ze schakelden in ieder geval naar een sport die ook niet eindeloos op tv is, daar kan ik beter mee leven dan wederom tennis of zoquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ze begonnen in het middenveld om tegen het eind iedereen in te halen ..
Pittigquote:
We zijn hier niet op vakantie.quote:
Onze dames hockeyteam heeft mooi Alcaraz lopen uitputten volgens mij, die verloor gisteren ook bijna van Griekspoorquote:
Ja staat me ook zoiets van bijquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:37 schreef FreshFruit het volgende:
Hadden we in Nederland ook geen turner die s`nachts ging stappen?
snuivend door Rioquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:37 schreef FreshFruit het volgende:
Hadden we in Nederland ook geen turner die s`nachts ging stappen?
Yuri van Gelder.quote:
Was een mooi verhaal jaquote:
niet dusquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:41 schreef pullup het volgende:
Die v Lieshout moet voor een medaille zorgen?
Dat is wel het verhaal.Al was die kale judoka nog wel voorzichtig met zijn voorspelling.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:41 schreef pullup het volgende:
Die v Lieshout moet voor een medaille zorgen?
Die kale was wel een grappige commentatorquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel het verhaal.Al was die kale judoka nog wel voorzichtig met zijn voorspelling.
En terechtquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel het verhaal.Al was die kale judoka nog wel voorzichtig met zijn voorspelling.
Zijn Wim en Max er nog?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:44 schreef pullup het volgende:
Ok blijven we dus weer op de 0 staan vandaag
Die waren op de roeibaanquote:
Die ene dochter denkt: "doe even een keer normaal mafkees."quote:
Was geen beste race van ze, ze winnen al jaren erg makkelijkquote:
Sinds Fleur Agema minister van Sport en welzijn is gaat alles mis.Kijk maar naar Verstappen en het EK.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Was geen beste race van ze, ze winnen al jaren erg makkelijk
Helaasquote:
Wanneer was Verstappen op het EK?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sinds Fleur Agema minister van Sport en welzijn is gaat alles mis.Kijk maar naar Verstappen en het EK.
Beide los van elkaar.quote:
quote:
Huhquote:Voor de rechtbank pakt een man Dennis Schouten ineens vol op de mond. Bizar. Het levert Schouten een bloedlip op.
Was na de uitspraak.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:29 schreef 88-4 het volgende:
Jan Roos en Dennis Schouten in de rechtbank..
Heel apart welquote:
Lolquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sinds Fleur Agema minister van Sport en welzijn is gaat alles mis.Kijk maar naar Verstappen en het EK.
Was ook maar een geintje.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:38 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Lol![]()
Het is dat ze voor de PVV is. Ze is wel goed!
Maar dat PVV kleeft aan haar.
Wie zit er naast?quote:
Succes alvast.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ben thuis want straks naar de oogarts.
Toch gewoon die middelste prinses van de drie denk ikquote:
dacht ik ookquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch gewoon die middelste prinses van de drie denk ik
Alexia
Bijnaaaaaaa 🤣🤣🤣quote:
quote:
Buiten vanmiddag hier 33.1 het hoogstequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
De herfst slaan we over...quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Buiten vanmiddag hier 33.1 het hoogsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.
.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:57 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie het al. Ik moet naar België of Duitsland.![]()
Nee, hoe kun je anders al dat lekkere fruit oogsten.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Buiten vanmiddag hier 33.1 het hoogsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hield niet voor niks de deur vandaag dichtquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier binnen nu 26.6
Je kunt precies zien hoe laat ik thuis kwam en de achterdeur open gegooid heb... hoppa graadje erbij
Overigens heb ik de hele dag ook een raam open gehad.. vind ik altijd lekker fris.
[ afbeelding ]
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat doen ze maar in de nazomer.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, hoe kun je anders al dat lekkere fruit oogsten.
Jij wil zeker een nieuwe hongerwinter
Nee schaatsen onderbindenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:14 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Dat doen ze maar in de nazomer.
Meteen de winter in met meters sneeuw
Warme sneeuw = gele sneeuw 🫣quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee schaatsen onderbinden
Sneeuw is veel te warm![]()
En eerst herfst want zonder Halloween kan geen goede winter beginnen.
[ afbeelding ]
Lekkah, is het bij jullie ook zo warm?quote:
Wereldrecord en goud .... Ze was er niet blij mee... zeker Noord Koreaquote:
Ze deed cool zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wereldrecord en goud .... Ze was er niet blij mee... zeker Noord Korea
ik had ooit zoiets laten makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vandaag 26quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekkah, is het bij jullie ook zo warm?
Dat is wel lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |