SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @cherrylips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Tap tap tap
Mijn ouders hebben een Nissan Notequote:Op maandag 29 juli 2024 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Wereldgozer
Toch nog een klaagje: Tesla die niet weet hoe tweebaans rotondes werken en wat mij betreft mag iedereen in een Nissan Note naar de maan geschoten worden (incl. auto).
Okequote:
Maar jij rijdt permanent op de linkerbaanquote:Op maandag 29 juli 2024 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke![]()
die mogen wel op aarde blijven, denk ik.. als ze hun auto maar niet voor mij gooien, als ik net lekker op de linkerbaan aan het rijden ben.
Ik voel me bekeken nuquote:Op maandag 29 juli 2024 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij rijdt permanent op de linkerbaan
Het is een parodie op een auto.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke![]()
die mogen wel op aarde blijven, denk ik.. als ze hun auto maar niet voor mij gooien, als ik net lekker op de linkerbaan aan het rijden ben.
Welke auto vind jij het allerlelijkste ?quote:
De VID kijkt altijd meequote:
Wat leukquote:
Meeste van die Chinese rommel is afzichtelijk, ook van die rebrands van failliete Europese merkenquote:Op maandag 29 juli 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke auto vind jij het allerlelijkste ?
Ik vind zo'n Nissan Cube wel een kanshebber
Ja die wel jaquote:Op maandag 29 juli 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fiat Multiplaquote:Op maandag 29 juli 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De Multipla. Met dat lelijke opstaande randje.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik die grote nieren van sommige BMW nou zo mooi vind, wtf.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meeste van die Chinese rommel is afzichtelijk, ook van die rebrands van failliete Europese merken
Ik mis weer even watquote:Op maandag 29 juli 2024 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die wel ja
En die Chinese met die blauwe wielen vind ik heel stom.
Dan zie ik er een mens mee rijden en dan denk ik, waarom?? Omdat die een paar knaken goedkoper was dan een gewone auto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |