Huh, ze hadden toch doping gebruikt?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:08 schreef Nattekat het volgende:
Chinezen zijn te hard begonnen, ze zijn moe.
Dat komt omdat alleen de vrouwen zo spelenquote:Op maandag 29 juli 2024 19:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel meeJa, je moet blijven bewegen, maar echt smerig valt wel mee.
Alleen de vrouwelijkequote:Op maandag 29 juli 2024 19:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Uiterst gemeen volk die waterpoloėrs. @:nattekat
Dus kan Nederland niet achterblijven.quote:
Nee, dit is een permanent zwembad.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Is het water hier eigenlijk ook traag?
Wel natquote:Op maandag 29 juli 2024 19:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Vervuild Seine-water.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Typisch Nederlands.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:11 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk gelijk komen en daarna gelijk įlles missen. Ik kan hier niet meer tegen.
Ik ken het (wel via vrouwen) dat het er behoorlijk heftig aan toe kan gaan.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel meeJa, je moet blijven bewegen, maar echt smerig valt wel mee.
Het zijn ook stuk voor stuk stevige tantes.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Van de week werd op de NOS nog geroepen dat waterpolo fysiek een van de zwaarste sporten is.
Dat lijkt me ook. Het is in ieder geval de meest harde/smerige sport wat mij betreft, met knijpen e.d.
Ook vast geen Bahrein wat meedoet. Lekker met de kleren aan.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:12 schreef 3rr0r het volgende:
Ander formaat konten dan bij beachvolleybal
Dat vooral uiteindelijk ja. Ik word vaak ook zo moe van commentatoren die doen alsof hun sport uniek is wat betreft moeilijkheid of iets dergelijks. "Iedereen kan winnen, dat is typisch *insertsport*!" ook.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:05 schreef DeLuna het volgende:
Waarom sporten vergelijken? Denk dat op dit niveau alles zwaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |