Wat is de verklaring? Bvdquote:Op maandag 29 juli 2024 14:21 schreef Tijger_m het volgende:
Mischien minder je oren laten hangen naar Elon Musk en zelf onderzoek doen?
De verklaring is door Google allang gegeven namelijk.
Gelukkig hebben we in deze wereld een slim rechtse Musk die dit voor de zichzelf superieur voelende rechtsen kan duiden. Waarna deze slim rechtsen ook nog zelf onderzoek doen en nooit in de propaganda van de MSM meer trappen.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:24 schreef Nober het volgende:
De westerse wereld is nou eenmaal domlinks. Leer er mee leven.
Wat is die Harris trouwens fantastisch.
Probeer eens 'president Donald' of 'assassination attempt on Donald Trump'.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:27 schreef Bluesdude het volgende:
Ik kan gewoon googleresultaten krijgen met trefwoord 'Donald Trump' en 'Trump aanslag'.
Wat is de drukte ?
Ik mag daar gewoon op zoeken van Google?quote:Op maandag 29 juli 2024 14:29 schreef Za het volgende:
[..]
Probeer eens 'president Donald' of 'assassination attempt on Donald Trump'.
quote:Op maandag 29 juli 2024 14:29 schreef Za het volgende:
[..]
OK.quote:
Ow dus je moet al heel specifiek iets gaan typen om geen resultaat te krijgen. Tja probeer eens " kust za de kont van president Donald.." dan krijg je ook geen aanvulling tot Trump.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:29 schreef Za het volgende:
[..]
Krijg je als suggestie niet Donald Duck?quote:Op maandag 29 juli 2024 14:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik mag daar gewoon op zoeken van Google?
Dat komt gewoon uit bij Donald Trump bij mij. Die tweede zoekopdracht geeft artikelen over de aanslag op Trump.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:29 schreef Za het volgende:
[..]
Niet te hard typen, anders maak je die conspiracy-lui wakker.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:27 schreef Bluesdude het volgende:
Ik kan gewoon googleresultaten krijgen met trefwoord 'Donald Trump' en 'Trump aanslag'.
Wat is de drukte ?
Het is niet bij iedereen, ik weet niet waarom.quote:
Waarom zou Google je moeten helpen met het kiezen van een slachtoffer van zo'n aanslag?quote:Op maandag 29 juli 2024 14:29 schreef Za het volgende:
[..]
Jij mag dan ook niet stemmen in de VS. Google heeft al jaren geleden zijn motto "Don't be evil" geschrapt en is al heel lang geen zoekmachine meer.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:27 schreef Bluesdude het volgende:
Wat is de drukte ?
Geen account dat suspended is.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:27 schreef Momo het volgende:
Wel raar dan dat Elon het niet hier over heeft
[ x ]
Maar wel deepfake video's delen
[ x ]
Maar wat is precies je probleem met Google?quote:Op maandag 29 juli 2024 14:38 schreef Za het volgende:
[..]
Het is niet bij iedereen, ik weet niet waarom.
Ik heb het uiteraard eerst getest alvorens de thread te openen.
[ afbeelding ]
Het is gewoon eigenaardig.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:40 schreef xpompompomx het volgende:
Maar wat is precies je probleem met Google?
Het is dus alleen voor confirmed wappies. Waarschijnlijk gaven jouw eerdere zoekresultaten aanleiding om een search ban voor Trump in te voeren.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:38 schreef Za het volgende:
[..]
Het is niet bij iedereen, ik weet niet waarom.
Ik heb het uiteraard eerst getest alvorens de thread te openen.
Zoiets moet het zijn, je zoekbubbel.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is dus alleen voor confirmed wappies. Waarschijnlijk gaven jouw eerdere zoekresultaten aanleiding om een search ban voor Trump in te voeren.
Er is vast wel een lopend topic waar dit in had gekund.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:53 schreef CoolGuy het volgende:
Waarom is dit uberhaupt het vermelden waard?
Waarom is dit NWS?
Jawel maar het is een excuus om een topic te openen en het weer over Trump te kunnen hebben natuurlijk.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er is vast wel een lopend topic waar dit in had gekund.
Sterker nog, het staat al in een ander lopend topic.
Een visionairquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:22 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Als Donald Duck mee zou doen, dan zou ie winnen
Alsof een extra topic op een Nederlands forum iets gaat veranderen aan de uitslag in de US.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel maar het is een excuus om een topic te openen en het weer over Trump te kunnen hebben natuurlijk.
Nee maar daar gaat het dan ook niet om.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Alsof een extra topic op een Nederlands forum iets gaat veranderen aan de uitslag in de US.
Je valt in herhaling.quote:
Waarom dan wel?quote:Op maandag 29 juli 2024 15:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee maar daar gaat het dan ook niet om.
En dit is dezelfde Musk die Fake video's deelt over de DNC.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:21 schreef Tijger_m het volgende:
Mischien minder je oren laten hangen naar Elon Musk en zelf onderzoek doen?
De verklaring is door Google allang gegeven namelijk.
Geen idee.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom dan wel?Twijfel proberen te zaaien?
Hij heeft de video zelfs gepind onder z'n account.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En dit is dezelfde Musk die Fake video's deelt over de DNC.
zalig filmpje, 100% realquote:Op maandag 29 juli 2024 15:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En dit is dezelfde Musk die Fake video's deelt over de DNC.
Ohhhquote:
Want iedereen in de VS googled op Donald Duck?quote:Op maandag 29 juli 2024 14:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die denken dat ze Google kunnen testen door zelf wat te typen en dan er van uit te gaan dat iedereen hetzelfde te zien krijgt? Wow.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |