Ik heb ook kritiek op Pieter. Ik zag Michael Phelps het zwemwater nog inspecteren. Dat maakt wel het verschil in voorkennis.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Er moeten nu echt koppen gaan rollen. De positie van van den Hoogenband is nu toch echt niet meer houdbaar.
Dumpen we Pietertje in de Seine, levert vast mooie verhalen op voor laterquote:Op maandag 29 juli 2024 20:46 schreef Boezeidekoe het volgende:
Stel je voor dat Nederland gewoon 0 medailles haalt deze OS. Het kan bijna niet, maar in theorie...
Wat zal er dan gebeuren?
Dat gaat dan in ieder geval prima, Pieter.quote:"Het gaat om de verhalen, niet om de medailles", is het motto van chef de mission Pieter van den Hoogenband.
Belachelijk dat dit de missie van de Chef de Mission is.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:24 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat gaat dan in ieder geval prima, Pieter.
Top-10 in het medailleklassement was/is het doelquote:Op maandag 29 juli 2024 21:36 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Belachelijk dat dit de missie van de Chef de Mission is.
Basisregel van prestatie-indicatoren is toch wel dat je ze meetbaar moet maken. Ik mag nog steeds aannemen dat NOC-NSF wel een medailletarget heeft opgesteld, maar na deze start zullen ze die wel helemaal niet meer bekend maken.
Schuld van linksquote:Op maandag 29 juli 2024 20:46 schreef Boezeidekoe het volgende:
Stel je voor dat Nederland gewoon 0 medailles haalt deze OS. Het kan bijna niet, maar in theorie...
Wat zal er dan gebeuren?
Hadden die ook last van de HOLLANDSE ziekte?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:37 schreef Beathoven het volgende:
Geen medaille voor de VS bij het schieten.
Geen idee, maar schieten zou toch wel de discipline moeten zijn waar de VS tenminste één gouden medaille in zou moeten behalen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hadden die ook last van de HOLLANDSE ziekte?
Pfft, heb je de aanslag op Trump gezienquote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Geen idee, maar schieten zou toch wel de discipline moeten zijn waar de VS tenminste één gouden medaille in zou moeten behalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |