Er zitten hier louter afgetrainde kenners hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:39 schreef RamboDirk het volgende:
Al die couch potatos die een mening hebben over het lage aantal medailles
Over 4 jaar is het tijd voor een fok!-delegatie om orde op zaken te stellen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:39 schreef RamboDirk het volgende:
Er zijn dan ook heel veel Chinezen en ze hebben toegang tot Russische artsen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:03 schreef Cupfighter het volgende:
De hoeveelheid medailles bij China stinkt enorm
er wordt daar sowieso heel veel doping gebruikt, want de overheid is daar ook niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er zijn dan ook heel veel Chinezen en ze hebben toegang tot Russische artsen.
Lol op hockey dames na allemaal volstrekt kansloos. En zelfs de dames hebben niet de topvorm.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:11 schreef kilon het volgende:
We gaan gewoon hockey (2x), handbal, volleybal, waterpolo en beach volleybal (2x) winnen. Gouden golf in de laatste dagen. Geen zorgen.
Mooi verhaal!!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Kamminga die zich blesseert na het zwemmen mag hier ook bij.
Hockey, Van Rouwendaal, Sifan en Mathieu zijn wel zo'n beetje de enige die een realistisch kans hebben op goud buiten die 3 sporten ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:13 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Lol op hockey dames na allemaal volstrekt kansloos. En zelfs de dames hebben niet de topvorm.
Ik verwacht alleen goud bij zeilen en roeien plus lavrysen.
Medische begeleiding van TeamNL (quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Kamminga die zich blesseert na het zwemmen mag hier ook bij.
En misschien Bol maar voor al deze geldt met moet wel een beetje meezitten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hockey, Van Rouwendaal, Sifan en Mathieu zijn wel zo'n beetje de enige die een realistisch kans hebben op goud buiten die 3 sporten ja.
Edit: Waterpolo kan ook best. Moet het wel mee zitten.
Ja, Sifan is misschien niet echt 'realistisch', maar meer valse hoop. De voorbereiding lijkt niet fantastisch te zijn, maar ja, als je ziet wat ze 3 jaar terug kon.. en marathons gewonnen etc.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:20 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
En misschien Bol maar voor al deze geldt met moet wel een beetje meezitten.
Sifan is volgens mij niet in beste vorm dus daar verwacht ik niet veel van.
De gifbeker moet leeg.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Medische begeleiding van TeamNL () mag ook op zoek naar een andere werkgever.
Ik hoop dat dit de verrassing wordt maar is zeker geen zekerheidje.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, Sifan is misschien niet echt 'realistisch', maar meer valse hoop. De voorbereiding lijkt niet fantastisch te zijn, maar ja, als je ziet wat ze 3 jaar terug kon.. en marathons gewonnen etc.
Bol lijkt me heeeeel stug. Tenzij McLaughlin te vroeg heeft gepiekt, en Bol nog moet pieken.
Ik werk bij de big4 in tegenstelling tot de andere plebs herequote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:39 schreef RamboDirk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |