SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Vakman pur sang
Veel blikjes drinken tijdens werk bijv. een energy-verslaving hebben werkt ook.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:38 schreef Ama het volgende:
Zie soms wel eens iemand (naja wel vaak een duo) met echt een winkelwagen vol blikjes bij de automaat. Hoe dan.
Dat was eerst wel zo. Hoor ze er nu nooit meer over eigenlijk.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik pleur bij de bioscoop m'n flesje in die bak van ze, hoop dat het ook naar een goed doel gaat
Dat er bij het invoeren van het statiegeld op alles niet strengere regels zijn gemaakt over inleverpunten is de grootste blunder die iedereen zag aankomen.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:46 schreef Puala het volgende:
Bij mn werk moet je ook statiegeld betalen voor t blikje, maar kun je t niet inleveren. Best irritant
Ik nauwelijks blikjes. Maar drink wel veel van die Spa Touch meuk.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik koop nooit blikjes. En ook nooit flessen.
Je koopt jerrycans?quote:Op maandag 29 juli 2024 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik koop nooit blikjes. En ook nooit flessen.
Ja ergens moet ik gewoon een x bij de kassa gaan staan en weigeren weg te gaan zonder mn 10 cent. Maar dat voelt ook zo stomquote:Op maandag 29 juli 2024 09:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat er bij het invoeren van het statiegeld op alles niet strengere regels zijn gemaakt over inleverpunten is de grootste blunder die iedereen zag aankomen.
Wat wil je weten van me?quote:Op maandag 29 juli 2024 09:38 schreef Ama het volgende:
Zie soms wel eens iemand (naja wel vaak een duo) met echt een winkelwagen vol blikjes bij de automaat. Hoe dan.
Maar het slaat nergens op. Statie geld op al die kleine blikjes en flesjes.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:53 schreef UitStraling het volgende:
Geeft best een prettig gevoel en 't leeft prettig als je "boven statiegeld" kunt staan.
quote:Op maandag 29 juli 2024 09:53 schreef UitStraling het volgende:
Geeft best een prettig gevoel en 't leeft prettig als je "boven statiegeld" kunt staan.
Wat een succesvolle mannen zijn jullie toch ook hequote:Op maandag 29 juli 2024 10:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Die draai je terug op het flesje en die deponeer je in de afvalbak.
Nee we worden gedwongen om kinderachtig flesje sparen te doen.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Wat een succesvolle mannen zijn jullie toch ook he
Ik neem braaf mijn waterfles mee onderweg.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is eigenlijk bedoelt om overal met je eigen beker drinken te halen. En met een pan naar de snackbar.
Wie neemt overal zijn eigen beker mee naar toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |