Ik heb al heel veel geld uitgegeven aan middeltjes maar ik moet de eerste die echt werkt nog vinden. Soms werkt het eventjes, een paar weken ofzo, maar dan verminder het weerquote:Op maandag 29 juli 2024 06:39 schreef YoopY het volgende:
Waardeloos zeg. Zijn er geen middelen/smeersels die wėl helpen?
(waarschijnlijk aso-duur)
Laten we eerlijk zijn; echt langer dan een paar weken duurt de zomer ook niet hier...quote:Op maandag 29 juli 2024 06:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel geld uitgegeven aan middeltjes maar ik moet de eerste die echt werkt nog vinden. Soms werkt het eventjes, een paar weken ofzo, maar dan verminder het weer
Waar vraag ik om 30 graden? Wel leuk bedacht.quote:Op maandag 29 juli 2024 06:59 schreef Plompzakker het volgende:
KLB / Weer regen!
Je vroeg er zelf nog om
Het tast ook je hersenen aanquote:Op maandag 29 juli 2024 06:24 schreef roos94 het volgende:
Nu heb ik door mijn fantastische genenpakketje al sinds mijn geboorte last van eczeem.
Het was gisteren 24 graden. Als dat al te veel isquote:Op maandag 29 juli 2024 07:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waar vraag ik om 30 graden? Wel leuk bedacht.
Azijnquote:Op maandag 29 juli 2024 06:39 schreef YoopY het volgende:
Waardeloos zeg. Zijn er geen middelen/smeersels die wėl helpen?
(waarschijnlijk aso-duur)
Van harte beterschap gewenst en sterkte met deze warme tijden!quote:Op maandag 29 juli 2024 06:24 schreef roos94 het volgende:
Nu heb ik door mijn fantastische genenpakketje al sinds mijn geboorte last van eczeem.
Dat is op zich al vervelend, en vele mensen denken dat de winterkou eczeem erger maakt.
Maar, wat veel mensen niet weten, is dat HITTE de absolute vijand is van eczeem .
Het gaat branden, broeien, het voelt soms of de eczeemplekken in de fik staan. En dan heb ik het nog nieteens over het vinden van een goede zonnebrand. Want je moet je natuurlijk insmeren, maar het is zo jammer dat wanneer je je hebt ingesmeerd je hele lijf in de fik gaat staan en gaat jeuken omdat het weer eens een eczeemreactie oproept. (Vele zonnebrandcremes zijn echt heftig voor je huid)
Zodoende..
Zelf heb je dit echter nog nooit gedaan. Je hebt ook totaal geen idee wat er in zit. Geen idee wat kanker veroorzaakt daar nog eens bij.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:29 schreef einzeinz het volgende:
Gewoon niet insmeren. Die chemische troep dringt je lichaam binnen en als je wat opzoekingswerk doet naar de ingrediënten, dan bepaal je zelf maar wat kankerverwekkend is!
Ik hoor dit steeds vaker ja, blij dat ik het niet gebruik. Heb het ook niet nodig.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:29 schreef einzeinz het volgende:
Gewoon niet insmeren. Die chemische troep dringt je lichaam binnen en als je wat opzoekingswerk doet naar de ingrediënten, dan bepaal je zelf maar wat kankerverwekkend is!
in een eczeem topic aan sex denken? dat is best gaar. vond je zusje ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:16 schreef Cockwhale het volgende:
Gewoon lekker krabben, vooral als het nabij je clitje of g-spot zit. Dubbel genot.
Ik heb het letterlijk sinds mijn geboorte.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Kan het ook komen doordat er iets in je voedsel zit waar je allergisch voor bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |