SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Postduifdönerquote:Op zondag 28 juli 2024 22:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
raketje onder een postduif plaatsen
Ik heb twee dagen gedaan over een lijstje dat normale mensen in een ochtend afwerken.quote:
Ik kan ook voor vertraging zorgen hequote:Op zondag 28 juli 2024 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar moet je straks denk ik briefkaarten voor zenden en hopen dat er niet iemand met een faxmachine het sneller heeft gestuurd
Nou en, je hebt het in ieder geval wel gedaanquote:Op zondag 28 juli 2024 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb twee dagen gedaan over een lijstje dat normale mensen in een ochtend afwerken.
Door wie?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Alleen dat gebeten worden stond niet op het programma.
zou het er weleens opgestaan hebben?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Alleen dat gebeten worden stond niet op het programma.
quote:
Het is in Breda. Hoe ver fiets je normaal?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kan ook voor vertraging zorgen he![]()
![]()
(ik zou niet durven. Zwab is tof)
En je krijgt een piepend wieltje.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Die kan zo'n grote kooi ook wel op z'n buikje schrijven nu.
Zo'n stroevequote:Op zondag 28 juli 2024 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je krijgt een piepend wieltje.
Ah ga je naar het But-festival in Chassequote:Op zondag 28 juli 2024 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is in Breda. Hoe ver fiets je normaal?
Whehequote:
\o/quote:Op zondag 28 juli 2024 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, kak, morgen wordt het 27 graden
quote:
Ook gelijk een brug erbij halen dusquote:Op zondag 28 juli 2024 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Ben ook geneigd om weer naar de intratuin te rijden voor nog meer vlinderstruiken maar dan moet ik ook nieuwe potten en potgrond hebben en dat is me een brug te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |