SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Postduifdönerquote:Op zondag 28 juli 2024 22:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
raketje onder een postduif plaatsen
Ik heb twee dagen gedaan over een lijstje dat normale mensen in een ochtend afwerken.quote:
Ik kan ook voor vertraging zorgen hequote:Op zondag 28 juli 2024 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar moet je straks denk ik briefkaarten voor zenden en hopen dat er niet iemand met een faxmachine het sneller heeft gestuurd
Nou en, je hebt het in ieder geval wel gedaanquote:Op zondag 28 juli 2024 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb twee dagen gedaan over een lijstje dat normale mensen in een ochtend afwerken.
Door wie?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Alleen dat gebeten worden stond niet op het programma.
zou het er weleens opgestaan hebben?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Alleen dat gebeten worden stond niet op het programma.
quote:
Het is in Breda. Hoe ver fiets je normaal?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kan ook voor vertraging zorgen he![]()
![]()
(ik zou niet durven. Zwab is tof)
En je krijgt een piepend wieltje.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Die kan zo'n grote kooi ook wel op z'n buikje schrijven nu.
Zo'n stroevequote:Op zondag 28 juli 2024 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je krijgt een piepend wieltje.
Ah ga je naar het But-festival in Chassequote:Op zondag 28 juli 2024 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is in Breda. Hoe ver fiets je normaal?
Whehequote:
\o/quote:Op zondag 28 juli 2024 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, kak, morgen wordt het 27 graden
quote:
Ook gelijk een brug erbij halen dusquote:Op zondag 28 juli 2024 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Ben ook geneigd om weer naar de intratuin te rijden voor nog meer vlinderstruiken maar dan moet ik ook nieuwe potten en potgrond hebben en dat is me een brug te ver.
35 km dus dat haal ik nietquote:Op zondag 28 juli 2024 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is in Breda. Hoe ver fiets je normaal?
morgen doodquote:Op zondag 28 juli 2024 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, kak, morgen wordt het 27 graden
Yes.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah ga je naar het But-festival in Chasse
Dat scheelt, want dinsdag wordt het 30 graden en woensdag 29.quote:
Eindje ligt toch wel een stuk verder van Breda?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
en dan is 35 heen en terug he. dus eigenlijk 17,5
quote:Op zondag 28 juli 2024 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat scheelt, want dinsdag wordt het 30 graden en woensdag 29.
Succes Schol
Als je niet meer leeft merk je ook niets meer van de andere dagen.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succes Schol
Oef.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succes Schol
Ik kan er eik best goed tegen. En ik heb liever dit nu even dan die 12 miljard kilo regen tot aan 1 juli.quote:
Ik vind dit een hele opbeurende gedachte QWARQquote:Op zondag 28 juli 2024 22:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je niet meer leeft merk je ook niets meer van de andere dagen.
Muntquote:Op zondag 28 juli 2024 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef.
Ik ga maar niks doen. Met wat koud muntwater en wat koude druiven om me af te koelen.
Oh je bedoelde die herfst die we hadden vanaf oktober 2023 ?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik kan er eik best goed tegen. En ik heb liever dit nu even dan die 12 miljard kilo regen tot aan 1 juli.
Wel scherp blijven hequote:Op zondag 28 juli 2024 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit een hele opbeurende gedachte QWARQ
ik zal morgen wel weer online bestellingen moeten verzenden in een ongekoelde loodsquote:Op zondag 28 juli 2024 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef.
Ik ga maar niks doen. Met wat koud muntwater en wat koude druiven om me af te koelen.
Ongeveer dat.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh je bedoelde die herfst die we hadden vanaf oktober 2023 ?
quote:Op zondag 28 juli 2024 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eindje ligt toch wel een stuk verder van Breda?
quote:
Je kan denk ik wel een airco'tje van iemand lenenquote:Op zondag 28 juli 2024 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal morgen wel weer online bestellingen moeten verzenden in een ongekoelde loods
Ik was sarcastischquote:
denken dat dat nut heeft in een loodsquote:Op zondag 28 juli 2024 22:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan denk ik wel een airco'tje van iemand lenen
Oh die post had ik gemist, las het verkeerdquote:
@Nattekatquote:Op zondag 28 juli 2024 22:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan denk ik wel een airco'tje van iemand lenen
Dat ben je anders nooitquote:
Als je hem nu alvast aan zet, is het morgen vast wel een graad afgekoeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |