SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Postduifdönerquote:Op zondag 28 juli 2024 22:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
raketje onder een postduif plaatsen
Ik heb twee dagen gedaan over een lijstje dat normale mensen in een ochtend afwerken.quote:
Ik kan ook voor vertraging zorgen hequote:Op zondag 28 juli 2024 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar moet je straks denk ik briefkaarten voor zenden en hopen dat er niet iemand met een faxmachine het sneller heeft gestuurd
Nou en, je hebt het in ieder geval wel gedaanquote:Op zondag 28 juli 2024 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb twee dagen gedaan over een lijstje dat normale mensen in een ochtend afwerken.
Door wie?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Alleen dat gebeten worden stond niet op het programma.
zou het er weleens opgestaan hebben?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Alleen dat gebeten worden stond niet op het programma.
quote:
Het is in Breda. Hoe ver fiets je normaal?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kan ook voor vertraging zorgen he![]()
![]()
(ik zou niet durven. Zwab is tof)
En je krijgt een piepend wieltje.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Die kan zo'n grote kooi ook wel op z'n buikje schrijven nu.
Zo'n stroevequote:Op zondag 28 juli 2024 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je krijgt een piepend wieltje.
Ah ga je naar het But-festival in Chassequote:Op zondag 28 juli 2024 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is in Breda. Hoe ver fiets je normaal?
Whehequote:
\o/quote:Op zondag 28 juli 2024 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, kak, morgen wordt het 27 graden
quote:
Ook gelijk een brug erbij halen dusquote:Op zondag 28 juli 2024 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Ben ook geneigd om weer naar de intratuin te rijden voor nog meer vlinderstruiken maar dan moet ik ook nieuwe potten en potgrond hebben en dat is me een brug te ver.
35 km dus dat haal ik nietquote:Op zondag 28 juli 2024 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is in Breda. Hoe ver fiets je normaal?
morgen doodquote:Op zondag 28 juli 2024 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, kak, morgen wordt het 27 graden
Yes.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah ga je naar het But-festival in Chasse
Dat scheelt, want dinsdag wordt het 30 graden en woensdag 29.quote:
Eindje ligt toch wel een stuk verder van Breda?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
en dan is 35 heen en terug he. dus eigenlijk 17,5
quote:Op zondag 28 juli 2024 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat scheelt, want dinsdag wordt het 30 graden en woensdag 29.
Succes Schol
Als je niet meer leeft merk je ook niets meer van de andere dagen.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succes Schol
Oef.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succes Schol
Ik kan er eik best goed tegen. En ik heb liever dit nu even dan die 12 miljard kilo regen tot aan 1 juli.quote:
Ik vind dit een hele opbeurende gedachte QWARQquote:Op zondag 28 juli 2024 22:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je niet meer leeft merk je ook niets meer van de andere dagen.
Muntquote:Op zondag 28 juli 2024 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef.
Ik ga maar niks doen. Met wat koud muntwater en wat koude druiven om me af te koelen.
Oh je bedoelde die herfst die we hadden vanaf oktober 2023 ?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik kan er eik best goed tegen. En ik heb liever dit nu even dan die 12 miljard kilo regen tot aan 1 juli.
Wel scherp blijven hequote:Op zondag 28 juli 2024 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit een hele opbeurende gedachte QWARQ
ik zal morgen wel weer online bestellingen moeten verzenden in een ongekoelde loodsquote:Op zondag 28 juli 2024 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef.
Ik ga maar niks doen. Met wat koud muntwater en wat koude druiven om me af te koelen.
Ongeveer dat.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh je bedoelde die herfst die we hadden vanaf oktober 2023 ?
quote:Op zondag 28 juli 2024 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eindje ligt toch wel een stuk verder van Breda?
quote:
Je kan denk ik wel een airco'tje van iemand lenenquote:Op zondag 28 juli 2024 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal morgen wel weer online bestellingen moeten verzenden in een ongekoelde loods
Ik was sarcastischquote:
denken dat dat nut heeft in een loodsquote:Op zondag 28 juli 2024 22:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan denk ik wel een airco'tje van iemand lenen
Oh die post had ik gemist, las het verkeerdquote:
@Nattekatquote:Op zondag 28 juli 2024 22:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan denk ik wel een airco'tje van iemand lenen
Dat ben je anders nooitquote:
Als je hem nu alvast aan zet, is het morgen vast wel een graad afgekoeld.quote:
Nee, totaaaaaaal niet.quote:
Super effectief.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je hem nu alvast aan zet, is het morgen vast wel een graad afgekoeld.
HA, nee..quote:Op zondag 28 juli 2024 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je hem nu alvast aan zet, is het morgen vast wel een graad afgekoeld.
Als je nu dicht in de buurt had gewoond, had je van mij een lemon pudding cake kunnen krijgenquote:Op zondag 28 juli 2024 22:23 schreef mschol het volgende:
heb zin in cake ofzo maar had de energie niet om er 1 te bakken
Wat is dezequote:Op zondag 28 juli 2024 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je nu dicht in de buurt had gewoond, had je van mij een lemon pudding cake kunnen krijgen
quote:Op zondag 28 juli 2024 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je nu dicht in de buurt had gewoond, had je van mij een lemon pudding cake kunnen krijgen
tevens test-likequote:Op zondag 28 juli 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh je bedoelde die herfst die we hadden vanaf oktober 2023 ?
Lemon pudding cakequote:
Nee waarom je haar niet uitnodigtquote:
Ja, oh.quote:
Ripquote:Op zondag 28 juli 2024 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal morgen wel weer online bestellingen moeten verzenden in een ongekoelde loods
Ook een prestatie opzichquote:Op zondag 28 juli 2024 22:25 schreef mschol het volgende:
gaan we met 0 medialles naar huis op de OS?
quote:Op zondag 28 juli 2024 22:25 schreef mschol het volgende:
gaan we met 0 medialles naar huis op de OS?
Is ook net een uurtje rijden naar Gerrie voor jouquote:Op zondag 28 juli 2024 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, oh.
Nou.. als de KSC dichtbij had gewoond, had iedereen wel wat van mij gekregen
quote:
https://www.americastestk(...)campaign=ciinstagramquote:
Introvertquote:
Ik zou daar 45 min over doenquote:Op zondag 28 juli 2024 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook net een uurtje rijden naar Gerrie voor jou
Ja ok, even geen rekening gehouden met jouw zware rechtervoetquote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, even geen rekening gehouden met jouw zware rechtervoet
Gvd zo warm.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succes Schol
Ja, echt huilenquote:
Ben er nu al klaar mee en het is nog niet eens morgen enz.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt huilen
Nu al geen zin meer
quote:Op zondag 28 juli 2024 22:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben er nu al klaar mee en het is nog niet eens morgen enz.
same same..quote:Op zondag 28 juli 2024 22:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben er nu al klaar mee en het is nog niet eens morgen enz.
Ik wil geen honing met rijstquote:
Kom eraan!quote:Op zondag 28 juli 2024 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://www.americastestk(...)campaign=ciinstagram
En
https://www.onceuponachef.com/recipes/lemon-pudding-cakes.html
Beiden uitgeprobeerd en beiden super lekker
Straks koop je in je droom misschien wel een Bentley of een Hondaquote:Op zondag 28 juli 2024 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga slapen. Hopelijk geen nachtmerries over Famke L
Mag ik toch niet gebruiken want geen rijbewijs..quote:Op zondag 28 juli 2024 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks koop je in je droom misschien wel een Bentley of een Honda
Tot over 15 minuten.quote:
dan ga je zonder rijbewijs rijden, lekker joyrijden,quote:Op zondag 28 juli 2024 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mag ik toch niet gebruiken want geen rijbewijs..![]()
hopelijk gewoon bezorgd in brievenbus, anders geen idee wat ze gaan doen met ali spulquote:Bezorgtijd: morgen tussen 13:30 en 16:00
Ja ik zou dat nogal verrassend vinden.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als dan ineens de deurbel gaat krijg je een hartaanval.
Bestaan die serieus nogquote:Op zondag 28 juli 2024 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had vandaag een Solero op. Dat was al lang geleden dat ik die gegeten had.
Ik schrik altijd van de deurbel. Zelfs als ik eten besteld heb en weet dat er binnen een half uur iemand aan de deur staat.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik zou dat nogal verrassend vinden.
Caafs tegen het plafond
quote:Op zondag 28 juli 2024 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik schrik altijd van de deurbel. Zelfs als ik eten besteld heb en weet dat er binnen een half uur iemand aan de deur staat.
Zijn er al medaillekansen geweest die we niet hebben gepakt.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Spelen zijn pas 2 dagen bezig
Maar goed gaat het nog niet, daar ben ik het wel mee eens
euhm... hoe weet je hoe dat zo klinkt?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
Nou klinkt de bel hier wel alsof er iemand in je schedel een klokkenspel door een papierversnipperaar pleurt.
Ja, ik ben het huis niet uitgeweest vandaag. Dus je zou kunnen zeggen dat ik iedere kans op een medaille op de spelen heb laten liggen.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn er al medaillekansen geweest die we niet hebben gepakt.
Ik weet het alleen van Puck Pieterse.
Ga je ook vragen of mevr Koen morgen Schorseneren en prei gaat koken?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:45 schreef Koen66 het volgende:
Trojka hier Trojka daar
Dank om deze in m'n hoofd te planten @:Luctor.et.Emergo
Graag gedaan. Ik ben in ieder geval blij dat iemand de referentie snapt.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:45 schreef Koen66 het volgende:
Trojka hier Trojka daar
Dank om deze in m'n hoofd te planten @:Luctor.et.Emergo
Handboog dames waren ook dichtbijquote:Op zondag 28 juli 2024 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn er al medaillekansen geweest die we niet hebben gepakt.
Ik weet het alleen van Puck Pieterse.
Klinkt als een dure maaltijd hierquote:Op zondag 28 juli 2024 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga je ook vragen of mevr Koen morgen Schorseneren en prei gaat koken?
Overal zit paardehaarquote:Op zondag 28 juli 2024 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik ben in ieder geval blij dat iemand de referentie snapt.
Al verloren ze wel van ZKorea, ikvond hun wel goed spelen. Won ZKOREA?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Handboog dames waren ook dichtbij
Ook 4e
quote:Op zondag 28 juli 2024 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Handboog dames waren ook dichtbij
Ook 4e
Ja, ze verloren echt nipt van Zko in de halve. Uiteindelijk won Zko de finale van China net als tegen ons in een 5e setquote:Op zondag 28 juli 2024 22:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Al verloren ze wel van ZKorea, ikvond hun wel goed spelen. Won ZKOREA?
Waren ze wel allemaal aan elkaar gewaagd dusquote:Op zondag 28 juli 2024 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ze verloren echt nipt van Zko in de halve. Uiteindelijk won Zko de finale van China net als tegen ons in een 5e set
Ja, was echt zonde.quote:
Was wel spannend ook de strijd om Brons tegen Tacoland was spannendquote:Op zondag 28 juli 2024 22:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waren ze wel allemaal aan elkaar gewaagd dus
Mja het roepen vooraf dat de beste spelen ooit voor NL worden verwacht, dan jinx je het wel heel ergquote:Op zondag 28 juli 2024 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, was echt zonde.
Maar de medailles gaan echt wel komen. Van de Hockey dames verwacht ik er sws 1 . En er zijn meer sporten waar we favorieten hebben
we hebben vaak meer kans op de winterspelen(vanwege het schaatsen)quote:Op zondag 28 juli 2024 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja het roepen vooraf dat de beste spelen ooit voor NL worden verwacht, dan jinx je het wel heel erg
Toevoeging:quote:Op zondag 28 juli 2024 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
De Wereldnomadenspelen zijn hier in september
Ik vind vaak de onverwachte medailles leuker.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, was echt zonde.
Maar de medailles gaan echt wel komen. Van de Hockey dames verwacht ik er sws 1 . En er zijn meer sporten waar we favorieten hebben
Moeten mensen dan een karkas vanaf hun paard oppakken en dat als een soort bal ergens in te gooien?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toevoeging:
Kok-boru: Een traditioneel paardenspel waarbij teams strijden om een geitenkarkas in een doel te plaatsen.
Duivenschieten doen ze niet meer?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toevoeging:
Kok-boru: Een traditioneel paardenspel waarbij teams strijden om een geitenkarkas in een doel te plaatsen.
oh ja, moet het rooster van mn ventillator even stofvrij makenquote:Op zondag 28 juli 2024 23:09 schreef CherryLips het volgende:
Ventilator tevoorschijn gehaald, schoongemaakt en getest. Nu in bed.
Lief dagboek.
quote:Op zondag 28 juli 2024 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
@:Xillia Of hoe heet NZ/Flory nu ook alweer?
quote:
quote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 19:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker!
Maar ik ga nu eerst met wat mensen in Den Haag proberen een linkster te maken. (Dus vanaf heel veel portals naar een punt schieten, heb er de hele week "sleutels" voor verzameld. Spannend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Ik weet van niksquote:Op zondag 28 juli 2024 23:42 schreef Nattekat het volgende:
De mot is dood. Ik heb nu ruzie met iemand hier.
Was vanavond, maar we waren maar met 5, dus was geloof ik 287 linkjes uit eindelijk. Zo jammer, grote blauwe gemeenschap maar allemaal oude ingekakte spelers die voor been there, done that hebben. Naja ik was wel blij.quote:Op zondag 28 juli 2024 23:40 schreef Xilia het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ] hoi hoi!
Oh leuk Liesje, zoiets heb ik vorig jaar ook aan meegedaan, was wel met heel veel spelers![]()
Even zoeken of ik plaatje nog kan vinden.
Wanneer is jullie ster?
quote:Op zondag 28 juli 2024 23:44 schreef Xilia het volgende:
Gevonden @:Liesje1979
Oh die is ook heel tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slapen.![]()
ik ben nog lekker vrij t/m woensdagquote:Op maandag 29 juli 2024 06:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat staat er bij jou op het programma vandaag? Ook werken?
Oh lekkerquote:Op maandag 29 juli 2024 06:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben nog lekker vrij t/m woensdagvandaag een beetje luieren
ja ik heb geluk dat het ook zulk lekker weer isquote:Op maandag 29 juli 2024 06:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh lekkerIk ben vanaf woensdag tot zondag vrij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 29 juli 2024 07:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:kaneelstokje
BuikstreepjesWie is er dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Nog niemandquote:
quote:Op maandag 29 juli 2024 07:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:kaneelstokje
BuikstreepjesIk moet even de lapo pakken denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed idee voor een OP.
Zal ik doen, dank je
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
De horrorquote:Op maandag 29 juli 2024 07:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke lol
Alle koffieautomaten doen het niet![]()
Ik ga weer naar huis
Iedereen rent hier in paniek rondjesquote:
Zesdubbele espresso er in en gaannnnnnnnquote:Op maandag 29 juli 2024 07:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen rent hier in paniek rondjes![]()
Nou goed.. volgens mij doet hij het weer, dus even hobbelen
quote:Op maandag 29 juli 2024 07:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke lol
Ik ga weer naar huis
Ik drink alleen thee, dus warm water openen en thee trekkenquote:Op maandag 29 juli 2024 07:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke lol
Ik ga weer naar huis
Ik drink zowel koffie als theequote:Op maandag 29 juli 2024 07:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik drink alleen thee, dus warm water openen en thee trekken
Als ik een verjaardagskaartje stuur, is dat meestal via Hallmark of zoquote:Op maandag 29 juli 2024 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
‘PostNL haalt 300 brievebussen weg’
Ik probeerde te verzinnen wanneer ik voor het laatst iets in een brievenbus heb gegooid. Dat moet tien jaar geleden zijn of zo
O ja, die verstuur ik al eeuwen niet meerquote:Op maandag 29 juli 2024 07:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik een verjaardagskaartje stuur, is dat meestal via Hallmark of zo
En kerstkaartjes verstuur ik dan wel fysiek
Jeetjequote:Op maandag 29 juli 2024 07:59 schreef CherryLips het volgende:
In ander nieuws: postzegels gaan vanaf 1 januari 2,05 kosten.
quote:Op maandag 29 juli 2024 07:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind kerstkaartjes pure nostalgie en ik verstuur ze graagquote:Op maandag 29 juli 2024 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, die verstuur ik al eeuwen niet meer
En kleine kaartjes namens Wattie?quote:Op maandag 29 juli 2024 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind kerstkaartjes pure nostalgie en ik verstuur ze graag
Ahwwwquote:Op maandag 29 juli 2024 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En kleine kaartjes namens Wattie?
Nķg minderquote:Op maandag 29 juli 2024 08:02 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
en wat ze niet vertellen: ze gaan vast ook op minder dagen bezorgen
Kleine broccoliboompjes.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww
Ja, met haar favoriete groenten erop
Broccolistronk met kerstballetjes.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww
Ja, met haar favoriete groenten erop
Kun je straks net zo goed zelf in de auto stappen met je brief.quote:Op maandag 29 juli 2024 07:59 schreef CherryLips het volgende:
goed toch?quote:Op maandag 29 juli 2024 08:05 schreef bitterbal het volgende:
dit is de 3e week zonder maagzuur pilletjes
gelukkig heb ik nog postzegels van tig jaar geleden.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je straks net zo goed zelf in de auto stappen met je brief.
quote:
quote:Op maandag 29 juli 2024 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Broccolistronk met kerstballetjes.
Dat zou wijlen Wanheda (Commander of Death) kunnen zijnquote:
Helpt die magnesium?quote:Op maandag 29 juli 2024 08:05 schreef bitterbal het volgende:
dit is de 3e week zonder maagzuur pilletjes
hmm, das minder..quote:Op maandag 29 juli 2024 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want klachten lijken niet weg te gaan
ik heb nog heel veel postzegels met een 1 er op. gekocht toen ze 49ct waren. doosje van 100quote:Op maandag 29 juli 2024 07:59 schreef CherryLips het volgende:
Als je stopt met maagzuurremmers, gaat je maag tijdelijk – de eerste twee tot drie weken na het stoppen – juist extra maagzuur maken. Met als gevolg dat de maagklachten terug kunnen komen. Dit wordt het reboundeffect genoemd. En zo lukt het natuurlijk niet van de maagzuurremmers af te komen. Om dit te voorkomen, bouw je het gebruik van maagzuurremmers het beste geleidelijk af.quote:
Wel fijn dat er geen bedragen meer opstaanquote:Op maandag 29 juli 2024 08:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog heel veel postzegels met een 1 er op. gekocht toen ze 49ct waren. doosje van 100
quote:Op maandag 29 juli 2024 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel fijn dat er geen bedragen meer opstaan
Ik gooi dat altijd de avond van te voren naar buiten, mag na 22.00 uurquote:Op maandag 29 juli 2024 08:09 schreef Nizno het volgende:
gutemorgen
moest plastic afval bij de weg gooien, vergeten te vragen hoe vroeg ze hier altijd zijn dus maar braaf voor 8u gedaan
Toen ik in een studentenhuis deed ik dat ook.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gooi dat altijd de avond van te voren naar buiten, mag na 22.00 uur
hier al na 19:00 dacht ikquote:Op maandag 29 juli 2024 08:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja maar daar was ik gisteravond te onfatsoenlijk gekleed voorquote:Op maandag 29 juli 2024 08:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soort neusspray voor je maag.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je stopt met maagzuurremmers, gaat je maag tijdelijk – de eerste twee tot drie weken na het stoppen – juist extra maagzuur maken. Met als gevolg dat de maagklachten terug kunnen komen. Dit wordt het reboundeffect genoemd. En zo lukt het natuurlijk niet van de maagzuurremmers af te komen. Om dit te voorkomen, bouw je het gebruik van maagzuurremmers het beste geleidelijk af.
nog even volhouden
who caresquote:Op maandag 29 juli 2024 08:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar daar was ik gisteravond te onfatsoenlijk gekleed voor
ikquote:
Hier volgens mij na negen uur maar ze hangen er 's ochtends al dus ga ik ook niet wachten, want dan vergeet ik het.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik doe het vooral omdat ik het smorgens vergeetquote:Op maandag 29 juli 2024 08:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toen ik in een studentenhuis deed ik dat ook.
De vuilniswagen kwam ook vaak rond half 8 dan was je om 8 uur echt te laat.
plastic recyclen is een hoaxquote:Op maandag 29 juli 2024 08:09 schreef Nizno het volgende:
gutemorgen
moest plastic afval bij de weg gooien, vergeten te vragen hoe vroeg ze hier altijd zijn dus maar braaf voor 8u gedaan
t scheelt een hoop ruimte in de grijze container dus ik vind het een prima hoaxquote:
dan heb je nog 9 goedkope zegels straksquote:Op maandag 29 juli 2024 08:20 schreef Karzai het volgende:
essje vorige maand nog een kettinkje gestuurd via de post, ik moest wel gelijk 10 zegels kopen, per stuk ging niet, dus ik heb er nu nog 9 over
Schrijf je negen hoofse ende omstuimige liefdesbrieven aan de jonkvrouwen van Foqueville.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:20 schreef Karzai het volgende:
essje vorige maand nog een kettinkje gestuurd via de post, ik moest wel gelijk 10 zegels kopen, per stuk ging niet, dus ik heb er nu nog 9 over
pakt de vulpenquote:Op maandag 29 juli 2024 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schrijf je negen hoofse ende omstuimige liefdesbrieven aan de jonkvrouwen van Foqueville.
moggequote:
In je luxe villa in Kroa?quote:Op maandag 29 juli 2024 08:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Het waait hier ineens.
Heerlijk op het balkon met het ochtendgoud![]()
Hedwig was mijn omaquote:
hij bedoelde natuurlijkquote:Op maandag 29 juli 2024 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt er niet beter op voor US.
Nu al aan het bier?quote:Op maandag 29 juli 2024 08:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Het waait hier ineens.
Heerlijk op het balkon met het ochtendgoud![]()
Nagelriem. Nog nooit van dat woord gehoord.quote:
Meen je dit echt?quote:Op maandag 29 juli 2024 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nagelriem. Nog nooit van dat woord gehoord.
quote:Op maandag 29 juli 2024 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nagelriem. Nog nooit van dat woord gehoord.
Ja, maar ik heb een vermoeden welk deel het is, maar nooit geweten dat dat zo heet.quote:
MI van Lucky die nu heel enthousiast handcrčme op zijn eikel zit te smeren en zichzelf heel slim vindt.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een vermoeden welk deel het is, maar nooit geweten dat dat zo heet.
ik haat statiemonniequote:
4E verlaat nu de chat.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MI van Lucky die nu heel enthousiast handcrčme op zijn eikel zit te smeren en zichzelf heel slim vindt.
Lol wie bedenkt dat.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat woord zag ik laatst ergens staan
Als ik voor ieder bioscoopbezoek 5 euro extra kon betalen om die reclame te skippen zou ik het doen.quote:
Oh is dat een reclame?quote:Op maandag 29 juli 2024 09:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik voor ieder bioscoopbezoek 5 euro extra kon betalen om die reclame te skuppen zou ik het doen
Oh verrassend dat hij dat zegt. -not-quote:
Hoe vind je Luxemburg?quote:Op maandag 29 juli 2024 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In Luxemburg zit er dus geen statiegeld op flessen. Maar wel op bepaalde glazen potten.
Jeetje wat ben je weer scherp in de ochtend.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op de kaart naar beneden scrollen vanaf Limburg
Mooi. Maar uiteindelijk niet alles kunnen doen wat we wilden. Maar ja, dan heb hé nog een reden om over een aantal jaar weer eens terug te keren.quote:
Alleen apen doen dat nog tegenwoordigquote:Op maandag 29 juli 2024 09:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie gooit blikjes en flesjes ook gewoon in de container?
Lijkt mij ook wel mooi.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooi. Maar uiteindelijk niet alles kunnen doen wat we wilden. Maar ja, dan heb hé nog een reden om over een aantal jaar weer eens terug te keren.
O was het daarquote:Op maandag 29 juli 2024 09:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik voor ieder bioscoopbezoek 5 euro extra kon betalen om die reclame te skippen zou ik het doen.
Ik wou alleen even klagen over mijn berg met lege flessen die ik zo moet inleveren.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O was het daarIk had het verdrongen en Ama rijt die oude wond gewoon weer open.
Als ik onderweg ben en een blikje heb wel. Er zijn nergens automaten, en ik heb geen zin om het laatste beetje wat geheid in het blikje achterblijft door m'n rugzak te verspreiden.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Gratis boodschappen halen.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wou alleen even klagen over mijn berg met lege flessen die ik zo moet inleveren.
verkapte ik-ben-rijk-en-heb-schijt-postquote:Op maandag 29 juli 2024 09:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat is wel het grootste nadeel van statiegeld op blikjes.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik onderweg ben en een blikje heb wel. Er zijn nergens automaten, en ik heb geen zin om het laatste beetje wat geheid in het blikje achterblijft door m'n rugzak te verspreiden.
Zoveel zijn het er ook niet maar lunch moet ik wel redden ermee. Het is een big shopper vol.quote:
Ik meende ooit eens blikjes te hebben gezien die hersluitbaar waren met een plastic schuifje in het deksel. Geen idee of die nog bestaan en hoe goed het werkte. Maar dan zou ik het misschien nog overwegen.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel het grootste nadeel van statiegeld op blikjes.
Omspoelen he. Maar ja ook weer kostbaar drinkwaterquote:Op maandag 29 juli 2024 09:36 schreef Ama het volgende:
Blikjes heb ik even verzameld maar was ik een maand bezig voor 2 euro ofzo en dat vind ik dat gestink in de keuken niet waard.
Doe ik maar ja.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omspoelen he. Maar ja ook weer kostbaar drinkwater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |