Mwah, ik denk dat we nog een hele drukke augustusmaand krijgen vooral.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We gaan het zien, Dennis zal nu toch snel de kookapparatuur moeten aanzetten als Priske 3-4-3 wil blijven spelen. Zolang je niemand haalt voor de posities van Nieuwkoop en Lopez wordt dit niks vrees ik.
Maar het zou mij ook niks verbazen als de ‘Zerrouki-variant’ van afgelopen seizoen de norm wordt, zoiets:
Paixao - Gimenez - Stengs
Zechiel - Timber - Zerrouki
Hancko - Geert - Beelen - Nieuwkoop
Bijlow
En dan het liefst zonder Zerrouki natuurlijk
Wat klopt er niet aan wat ik heb gezegd?quote:Op maandag 29 juli 2024 12:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je blijft het maar proberen, h้? Hoe vaak je onzin gedebunked wordt. Net een populist.
Je blijft maar bazelen dat een 3-4-3 vijf verdedigers zou betekenen, maar dat is gewoon bias. Net maar hoe je het bekijkt. In defensief opzicht oogt het inderdaad als vijf verdedigers, maar boeiend? Bij Ajax zal Farioli Henderson in defensief opzicht ook vaak laten uitzakken naar de verdediging zodat er een 5-4-1-structuur ontstaat. Nog steeds bouwt Ajax heel dynamisch op.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:07 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan wat ik heb gezegd?
Dat denk ik ook. Ben ook wel benieuwd wat er qua uitgaande transfers gaat gebeuren, er moet nog een hoop zooi geruimd worden en er gaat vast nog getrokken worden aan onze spelers. En dan bedoel ik niet alleen Geert en Hancko.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat we nog een hele drukke augustusmaand krijgen vooral.
De wereld ziet er opeens wat anders uit als je dat Argentijntje, die spleetoog en een linksback huurt en Timber weer van de partij is.
Dit verzon ik ter plekke omdat dit systeem al niet meer werkt sinds Conte de Champions League er mee won.quote:
Conte heeft geen Champions League gewonnen als trainer. Volgend onderwerp graag.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit verzon ik ter plekke omdat dit systeem al niet meer werkt sinds Conte de Champions League er mee won.
Dynamische formaties en vierkantjes dat is de toekomst.
Schijnt
Hoe kan het nou ‘bias’ zijn als je dadelijk de competitie in gaat met een linksback, drie centrale verdedigers en een rechtsback?quote:Op maandag 29 juli 2024 12:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je blijft maar bazelen dat een 3-4-3 vijf verdedigers zou betekenen, maar dat is gewoon bias. Net maar hoe je het bekijkt. In defensief opzicht oogt het inderdaad als vijf verdedigers, maar boeiend? Bij Ajax zal Farioli Henderson in defensief opzicht ook vaak laten uitzakken naar de verdediging zodat er een 5-4-1-structuur ontstaat. Nog steeds bouwt Ajax heel dynamisch op.
Jij benadert het als een aap-noot-mies-verhaal, maar godzijdank is voetbaltactiek wat geavanceerder dan dat. Voetbal is continu omschakelen, trainers denken niet meer zoals jij in systemen. Meer in principes die ze denken toe te passen op hun elftal.
Als je het niet anders dan een papieren werkelijkheid wil zien, ben je daadwerkelijk in het verleden blijven hangen.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:15 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hoe kan het nou ‘bias’ zijn als je dadelijk de competitie in gaat met een linksback, drie centrale verdedigers en een rechtsback?
Hoe je het ook wendt of keert, je offert elders op het veld een creatieve/aanvallend ingestelde speler op voor dit systeem.
Mwah, in zekere zin het er wel mee eens dat als je dan 7 verdedigend ingestelde spelers het veld op stuurt je ook niet echt meer kan spreken van een papieren werkelijkheid.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je het niet anders dan een papieren werkelijkheid wil zien, ben je daadwerkelijk in het verleden blijven hangen.
Dan ligt het niet aan het systeem zelf, maar de invulling ervan.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, in zekere zin het er wel mee eens dat als je dan 7 verdedigend ingestelde spelers het veld op stuurt je ook niet echt meer kan spreken van een papieren werkelijkheid.
Ik zou echt zweren dat Chelsea met die 343 de Champions League won onder Conte met een vergelijkbare tactiek.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Conte heeft geen Champions League gewonnen als trainer. Volgend onderwerp graag.
Gast, Conte in de Champions League als trainer is alsof je een dierenbeul aanneemt als werknemer in Artis.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou echt zweren dat Chelsea met die 343 de Champions League won onder Conte met een vergelijkbare tactiek.
Ik haal het door elkaar
Hij werd toentertijd wel kampioen mee. 343 met wingbacks. Lijkt er verdomd veel op hoe Priske het nu neerzet.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gast, Conte in de Champions League als trainer is alsof je een dierenbeul aanneemt als werknemer in Artis.
Ik herinner me een soortgelijke tactiek van bijna tien jaar geleden. Vond ik al best knap anders.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:21 schreef Caland het volgende:
User @:wotte met een schrijnend gebrek aan feitenkennis
Gebeurt hem nou nooit.
Dat zeker. Als je zoals gisteren met 6 verdedigers en een verdedigende middenvelder start en er in 20 minuten 4 in liggen lijkt er vooral iets in de afstemming mis te gaan.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan ligt het niet aan het systeem zelf, maar de invulling ervan.
Enfin.
God naast de trainer is nu ook Te Kloese al helemaal kut. Jij bent zo’n manisch iemand die na 1 verloren oefenpotje al met een doodskist voor het maasgebouw staatquote:Op maandag 29 juli 2024 12:05 schreef M.Melandri het volgende:
Zo lang Te Kloese ook nog TD mag spelen heb ik er weinig vertrouwen in. Hij heeft geluk gehad dat Arnesen met Slot op de proppen kwam.
Bullaude als wingback ja?quote:Op maandag 29 juli 2024 13:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
De problemen lossen zich vanzelf al op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |