SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Zo'n mooi land maar het volk is inderdaad übersaai. Als je ze aandacht geeft duurt het best lang voor ze los komen. Alcohol versnelt dit welquote:Op zondag 28 juli 2024 20:36 schreef UitStraling het volgende: [..] Ja maar is zo, God had vroeger wat stukjes klei over en dacht "ik heb eigenlijk geen zin meer om te kleien maar ok, welk saai volk zal ik nu eens maken?"
Just la la la la la it goes around the worldquote:
around the world around the world..quote:Op zondag 28 juli 2024 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Just la la la la la it goes around the world
La la la la la, la la la la la la la, la la la la la, la la la la la la la
Ja, sorry Nizno.. maar ik ben wel gewend om topics te openenquote:
IF YOU LIKE MAKING LOVE AT MIDNIGHTquote:Op zondag 28 juli 2024 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Just la la la la la it goes around the world
alleen maar goed....quote:Op zondag 28 juli 2024 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sorry Nizno.. maar ik ben wel gewend om topics te openen
Ik heb mijn lot geaccepteerd
sjeesquote:Op zondag 28 juli 2024 20:48 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand hier laatst deze ongeval gepleegd?
Deze ongeval?quote:Op zondag 28 juli 2024 20:48 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar kunnen we een dealtje maken?quote:Op zondag 28 juli 2024 20:48 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
De ongeval, deze ongeval..quote:
Jwz a niffoquote:
In mijn hoofd is Sjees niet een locatienaam in Hoorn maar gewoon een gast waarvan iedereen weet waar hij woont.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:48 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Die ongevalletjequote:
Hmmmquote:
IK WIL DIT NIETquote:
Ja die sjeest altijd iedereen voorbijquote:Op zondag 28 juli 2024 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In mijn hoofd is Sjees niet een locatienaam in Hoorn maar gewoon een gast waarvan iedereen weet waar hij woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |