SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Zo'n mooi land maar het volk is inderdaad übersaai. Als je ze aandacht geeft duurt het best lang voor ze los komen. Alcohol versnelt dit welquote:Op zondag 28 juli 2024 20:36 schreef UitStraling het volgende: [..] Ja maar is zo, God had vroeger wat stukjes klei over en dacht "ik heb eigenlijk geen zin meer om te kleien maar ok, welk saai volk zal ik nu eens maken?"
Just la la la la la it goes around the worldquote:
around the world around the world..quote:Op zondag 28 juli 2024 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Just la la la la la it goes around the world
La la la la la, la la la la la la la, la la la la la, la la la la la la la
Ja, sorry Nizno.. maar ik ben wel gewend om topics te openenquote:
IF YOU LIKE MAKING LOVE AT MIDNIGHTquote:Op zondag 28 juli 2024 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
alleen maar goed....quote:Op zondag 28 juli 2024 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sorry Nizno.. maar ik ben wel gewend om topics te openen
Ik heb mijn lot geaccepteerd
sjeesquote:Op zondag 28 juli 2024 20:48 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand hier laatst deze ongeval gepleegd?
Deze ongeval?quote:Op zondag 28 juli 2024 20:48 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar kunnen we een dealtje maken?quote:Op zondag 28 juli 2024 20:48 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
De ongeval, deze ongeval..quote:
Jwz a niffoquote:
In mijn hoofd is Sjees niet een locatienaam in Hoorn maar gewoon een gast waarvan iedereen weet waar hij woont.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:48 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Die ongevalletjequote:
Hmmmquote:
IK WIL DIT NIETquote:
Ja die sjeest altijd iedereen voorbijquote:Op zondag 28 juli 2024 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In mijn hoofd is Sjees niet een locatienaam in Hoorn maar gewoon een gast waarvan iedereen weet waar hij woont.
Ik vind het allemaal maar onwelgevalligquote:
At first I was afraid, I was petrified,quote:Op zondag 28 juli 2024 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"I kiss your lips and close my eyes. Take you away to paradise, Make everybody see that I love you and you love me."quote:Op zondag 28 juli 2024 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
IF YOU LIKE MAKING LOVE AT MIDNIGHT
IN THE DUNES ON THE CAPE
Nee, wel je moeder uit blikquote:
jaquote:
Haastige spoed is goed, kom snel naar Sjees voor je speed!quote:Op zondag 28 juli 2024 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die sjeest altijd iedereen voorbij
euhquote:
Hmmm, ik ben meer van zilveren kettingenquote:
komt het 100x zo hard terugquote:Op zondag 28 juli 2024 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Holy shit dude. De buurman is even met eoa serieuze gasbrander zijn onkruid aan het affakkelen. Ik vrag van hey kun je dat bij ons ook ff komen doen![]()
Nou nog de brandlucht het huis uit
Ik pas mij aanquote:
Dequote:
hier zijn de buren van huis links achter het huis bij buurhuisrechts aan het BBQen omdat de buren rechts op vakantie zijn.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Holy shit dude. De buurman is even met eoa serieuze gasbrander zijn onkruid aan het affakkelen. Ik vrag van hey kun je dat bij ons ook ff komen doen![]()
Nou nog de brandlucht het huis uit
ik denk beidequote:
maar is HET wel een ONGEVAL?quote:
Kan beide welquote:
Het een ongeval?quote:
quote:
Misschien is de dader wel onzijdig?quote:
Lekker gewerkt in elk gevalquote:Op zondag 28 juli 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja of "ongeval" moet "overval" zijn. Past beter bij "gepleegd".
Ja moeten we daar ook nog op lettenquote:
misschien werkte de stagiaire niet maar liep hij alleen stagequote:
niet te verwarren met een Haan, want dat is ook enkelvoud maar die kraaitquote:Op zondag 28 juli 2024 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja moeten we daar ook nog op letten
Moeten we ineens HEN gebruiken, bij enkelvoud
Weet ik niet. Dan gooien we er gewoon weer zout of azijn op of allebeiquote:
Misschien is dit de strategie.quote:
Zou de haan naar dit bericht kraaien?quote:Op zondag 28 juli 2024 20:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet te verwarren met een Haan, want dat is ook enkelvoud maar die kraait
gewoon tegels eruit, worteldoek eronder en vullen met cementquote:Op zondag 28 juli 2024 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik niet. Dan gooien we er gewoon weer zout of azijn op of allebei
Ja leuk bedacht, maar een beetje vergezochtquote:Op zondag 28 juli 2024 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien is dit de strategie.
Dat de dader zich zo ergert en even komt verbeteren dat het een overval was.
En dan is de politie zo van "Ha! Hebbes!"
Ik zie niet vaak dat iemand zo overstuur is dat een blikje ananas in z'n pakket van de voedselbank zit.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:57 schreef UitStraling het volgende:
Meeste fruit uit blik kun je ook eten zonder tanden, veel beter eigenlijk nog.
misschien liep die man wel op eieren en is hij gewoon gevallenquote:Op zondag 28 juli 2024 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou de haan naar dit bericht kraaien?
Of wat zoutzuurquote:Op zondag 28 juli 2024 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik niet. Dan gooien we er gewoon weer zout of azijn op of allebei
Tenzij je er 2 hebt, zoals mijn buurvrouwquote:Op zondag 28 juli 2024 20:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet te verwarren met een Haan, want dat is ook enkelvoud maar die kraait
dan krijgen ze ruzie toch?quote:Op zondag 28 juli 2024 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tenzij je er 2 hebt, zoals mijn buurvrouw
Het haan dan.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou de haan naar dit bericht kraaien?
Hoezo heeft iemand 2 hanen en nee ik ga het niet aan je buurvrouw vragenquote:Op zondag 28 juli 2024 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tenzij je er 2 hebt, zoals mijn buurvrouw
Hen haanquote:
Deze niet iig.quote:
Dit is VMBO humor.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie niet vaak dat iemand zo overstuur is dat een blikje ananas in z'n pakket van de voedselbank zit.
of een schoolquote:Op zondag 28 juli 2024 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Roedel![]()
Wacht maar tot je de beren tegenkomt![]()
lekker tuinierenquote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, wel serpent uit blik
@:bitterbal
"Ik vind dat zo gezellig" ~ mijn buurvrouwquote:Op zondag 28 juli 2024 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo heeft iemand 2 hanen en nee ik ga het niet aan je buurvrouw vragen
Nee. Maar die verfquote:
Diana Woei presenteerde het weerquote:Op zondag 28 juli 2024 21:02 schreef essnhills het volgende:
Je had wel een tijd dat de voorzitster van de Pluimveehouderijen oid Hennie de Haan heette
Maar welk niveau?quote:
De hele wijk vindt dat vast ook gezellig.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ik vind dat zo gezellig" ~ mijn buurvrouw
Dus daarom 2 hanen, midden in een woonwijk. In een rijtjeshuis..
Zo eentje heeft de vorige bewoner ook achtergelaten hier. Enige wat je ermee verbrandt is de tegelsquote:Op zondag 28 juli 2024 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja we hebben zelf ook wel een onkruidbrander maar dat is een elektrisch ding die een kwartier moet vechten om één madeliefje eronder te krijgen.
Dit is een beetje alsof we jarenlang blij waren met een fiets en de buurman zegt van "Oh je mag mijn Ferrari wel even"![]()
Geflambeerde tegels.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo eentje heeft de vorige bewoner ook achtergelaten hier. Enige wat je ermee verbrandt is de tegels
kun je mooi een begin maken met het opbouwen van een crematoriumquote:
Van wat ik van de buurt heb gehoord waren er (was van voor ik er kwam wonen) had ze er meer maar was de buurt in opstand gekomen.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De hele wijk vindt dat vast ook gezellig.
Is DEIquote:Op zondag 28 juli 2024 20:58 schreef kwiwi het volgende:
Nou ja, dit krijg je dus als je de eisen bij de politie verlaagt
Ik vind dat echt zo asociaal, je buren tot last zijnquote:Op zondag 28 juli 2024 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van wat ik van de buurt heb gehoord waren er (was van voor ik er kwam wonen) had ze er meer maar was de buurt in opstand gekomen.
De uitkomst was dat ze er 2 mocht, en het moest een dicht en donker kippenhok zijn en ze mag ze alleen tussen bepaalde tijden uit het hok in de ren laten
Ik moet landen binnen ons bedrijf adviseren om meer vrouwen aan te nemen. Maar sta er zelf helemaal niet achterquote:
Oh ja, goed idee.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je mooi een begin maken met het opbouwen van een crematorium
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |