SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Zo'n mooi land maar het volk is inderdaad übersaai. Als je ze aandacht geeft duurt het best lang voor ze los komen. Alcohol versnelt dit welquote:Op zondag 28 juli 2024 20:36 schreef UitStraling het volgende: [..] Ja maar is zo, God had vroeger wat stukjes klei over en dacht "ik heb eigenlijk geen zin meer om te kleien maar ok, welk saai volk zal ik nu eens maken?"
Just la la la la la it goes around the worldquote:
around the world around the world..quote:Op zondag 28 juli 2024 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Just la la la la la it goes around the world
La la la la la, la la la la la la la, la la la la la, la la la la la la la
Ja, sorry Nizno.. maar ik ben wel gewend om topics te openenquote:
IF YOU LIKE MAKING LOVE AT MIDNIGHTquote:Op zondag 28 juli 2024 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
alleen maar goed....quote:Op zondag 28 juli 2024 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sorry Nizno.. maar ik ben wel gewend om topics te openen
Ik heb mijn lot geaccepteerd
sjeesquote:Op zondag 28 juli 2024 20:48 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand hier laatst deze ongeval gepleegd?
Deze ongeval?quote:Op zondag 28 juli 2024 20:48 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar kunnen we een dealtje maken?quote:Op zondag 28 juli 2024 20:48 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
De ongeval, deze ongeval..quote:
Jwz a niffoquote:
In mijn hoofd is Sjees niet een locatienaam in Hoorn maar gewoon een gast waarvan iedereen weet waar hij woont.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:48 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Die ongevalletjequote:
Hmmmquote:
IK WIL DIT NIETquote:
Ja die sjeest altijd iedereen voorbijquote:Op zondag 28 juli 2024 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In mijn hoofd is Sjees niet een locatienaam in Hoorn maar gewoon een gast waarvan iedereen weet waar hij woont.
Ik vind het allemaal maar onwelgevalligquote:
At first I was afraid, I was petrified,quote:Op zondag 28 juli 2024 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"I kiss your lips and close my eyes. Take you away to paradise, Make everybody see that I love you and you love me."quote:Op zondag 28 juli 2024 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
IF YOU LIKE MAKING LOVE AT MIDNIGHT
IN THE DUNES ON THE CAPE
Nee, wel je moeder uit blikquote:
jaquote:
Haastige spoed is goed, kom snel naar Sjees voor je speed!quote:Op zondag 28 juli 2024 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die sjeest altijd iedereen voorbij
euhquote:
Hmmm, ik ben meer van zilveren kettingenquote:
komt het 100x zo hard terugquote:Op zondag 28 juli 2024 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Holy shit dude. De buurman is even met eoa serieuze gasbrander zijn onkruid aan het affakkelen. Ik vrag van hey kun je dat bij ons ook ff komen doen![]()
Nou nog de brandlucht het huis uit
Ik pas mij aanquote:
Dequote:
hier zijn de buren van huis links achter het huis bij buurhuisrechts aan het BBQen omdat de buren rechts op vakantie zijn.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Holy shit dude. De buurman is even met eoa serieuze gasbrander zijn onkruid aan het affakkelen. Ik vrag van hey kun je dat bij ons ook ff komen doen![]()
Nou nog de brandlucht het huis uit
ik denk beidequote:
maar is HET wel een ONGEVAL?quote:
Kan beide welquote:
Het een ongeval?quote:
quote:
Misschien is de dader wel onzijdig?quote:
Lekker gewerkt in elk gevalquote:Op zondag 28 juli 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja of "ongeval" moet "overval" zijn. Past beter bij "gepleegd".
Ja moeten we daar ook nog op lettenquote:
misschien werkte de stagiaire niet maar liep hij alleen stagequote:
niet te verwarren met een Haan, want dat is ook enkelvoud maar die kraaitquote:Op zondag 28 juli 2024 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja moeten we daar ook nog op letten
Moeten we ineens HEN gebruiken, bij enkelvoud
Weet ik niet. Dan gooien we er gewoon weer zout of azijn op of allebeiquote:
Misschien is dit de strategie.quote:
Zou de haan naar dit bericht kraaien?quote:Op zondag 28 juli 2024 20:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet te verwarren met een Haan, want dat is ook enkelvoud maar die kraait
gewoon tegels eruit, worteldoek eronder en vullen met cementquote:Op zondag 28 juli 2024 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik niet. Dan gooien we er gewoon weer zout of azijn op of allebei
Ja leuk bedacht, maar een beetje vergezochtquote:Op zondag 28 juli 2024 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien is dit de strategie.
Dat de dader zich zo ergert en even komt verbeteren dat het een overval was.
En dan is de politie zo van "Ha! Hebbes!"
Ik zie niet vaak dat iemand zo overstuur is dat een blikje ananas in z'n pakket van de voedselbank zit.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:57 schreef UitStraling het volgende:
Meeste fruit uit blik kun je ook eten zonder tanden, veel beter eigenlijk nog.
misschien liep die man wel op eieren en is hij gewoon gevallenquote:Op zondag 28 juli 2024 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou de haan naar dit bericht kraaien?
Of wat zoutzuurquote:Op zondag 28 juli 2024 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik niet. Dan gooien we er gewoon weer zout of azijn op of allebei
Tenzij je er 2 hebt, zoals mijn buurvrouwquote:Op zondag 28 juli 2024 20:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet te verwarren met een Haan, want dat is ook enkelvoud maar die kraait
dan krijgen ze ruzie toch?quote:Op zondag 28 juli 2024 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tenzij je er 2 hebt, zoals mijn buurvrouw
Het haan dan.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou de haan naar dit bericht kraaien?
Hoezo heeft iemand 2 hanen en nee ik ga het niet aan je buurvrouw vragenquote:Op zondag 28 juli 2024 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tenzij je er 2 hebt, zoals mijn buurvrouw
Hen haanquote:
Deze niet iig.quote:
Dit is VMBO humor.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie niet vaak dat iemand zo overstuur is dat een blikje ananas in z'n pakket van de voedselbank zit.
of een schoolquote:Op zondag 28 juli 2024 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Roedel![]()
Wacht maar tot je de beren tegenkomt![]()
lekker tuinierenquote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, wel serpent uit blik
@:bitterbal
"Ik vind dat zo gezellig" ~ mijn buurvrouwquote:Op zondag 28 juli 2024 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo heeft iemand 2 hanen en nee ik ga het niet aan je buurvrouw vragen
Nee. Maar die verfquote:
Diana Woei presenteerde het weerquote:Op zondag 28 juli 2024 21:02 schreef essnhills het volgende:
Je had wel een tijd dat de voorzitster van de Pluimveehouderijen oid Hennie de Haan heette
Maar welk niveau?quote:
De hele wijk vindt dat vast ook gezellig.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ik vind dat zo gezellig" ~ mijn buurvrouw
Dus daarom 2 hanen, midden in een woonwijk. In een rijtjeshuis..
Zo eentje heeft de vorige bewoner ook achtergelaten hier. Enige wat je ermee verbrandt is de tegelsquote:Op zondag 28 juli 2024 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja we hebben zelf ook wel een onkruidbrander maar dat is een elektrisch ding die een kwartier moet vechten om één madeliefje eronder te krijgen.
Dit is een beetje alsof we jarenlang blij waren met een fiets en de buurman zegt van "Oh je mag mijn Ferrari wel even"![]()
Geflambeerde tegels.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo eentje heeft de vorige bewoner ook achtergelaten hier. Enige wat je ermee verbrandt is de tegels
kun je mooi een begin maken met het opbouwen van een crematoriumquote:
Van wat ik van de buurt heb gehoord waren er (was van voor ik er kwam wonen) had ze er meer maar was de buurt in opstand gekomen.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De hele wijk vindt dat vast ook gezellig.
Is DEIquote:Op zondag 28 juli 2024 20:58 schreef kwiwi het volgende:
Nou ja, dit krijg je dus als je de eisen bij de politie verlaagt
Ik vind dat echt zo asociaal, je buren tot last zijnquote:Op zondag 28 juli 2024 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van wat ik van de buurt heb gehoord waren er (was van voor ik er kwam wonen) had ze er meer maar was de buurt in opstand gekomen.
De uitkomst was dat ze er 2 mocht, en het moest een dicht en donker kippenhok zijn en ze mag ze alleen tussen bepaalde tijden uit het hok in de ren laten
Ik moet landen binnen ons bedrijf adviseren om meer vrouwen aan te nemen. Maar sta er zelf helemaal niet achterquote:
Oh ja, goed idee.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je mooi een begin maken met het opbouwen van een crematorium
En ze mag geen nieuwe ?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van wat ik van de buurt heb gehoord waren er (was van voor ik er kwam wonen) had ze er meer maar was de buurt in opstand gekomen.
De uitkomst was dat ze er 2 mocht, en het moest een dicht en donker kippenhok zijn en ze mag ze alleen tussen bepaalde tijden uit het hok in de ren laten
Ja, hier ben ik het ook mee eensquote:Op zondag 28 juli 2024 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet landen binnen ons bedrijf adviseren om meer vrouwen aan te nemen. Maar sta er zelf helemaal niet achterVind dat je gewoon de beste moet aannemen.
Ja, gewoon zo hoppaquote:Op zondag 28 juli 2024 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker met je kale bats op Fok
Goedzo zeg het ze!quote:Op zondag 28 juli 2024 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet landen binnen ons bedrijf adviseren om meer vrouwen aan te nemen. Maar sta er zelf helemaal niet achterVind dat je gewoon de beste moet aannemen.
quote:
wat heeft Verstappen je aan gedaan?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
alle ventilatie op max en de pleeverfrisser leeggespoten. Vast zo weer weg alles
Geen idee eigenlijkquote:
Ik door een poemaquote:
Je telefoon heeft nog maar 1% batterij.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, mn telefoon had ineens nog maar 1 % batterij
Zeg dat dan
Hoop het niet voor julliequote:
mijn telefoon viel van de week met 8% gewoon uitquote:Op zondag 28 juli 2024 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zeg dat dan
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zeg dat dan
Ja, dank je wel kwieuwsquote:
Niet door een beer?quote:
Hoe durft hij / zij / het / hen / henniequote:Op zondag 28 juli 2024 21:15 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn telefoon viel van de week met 8% gewoon uit
Nee die heb ik gewoon gevildquote:
Oh, geen beer dusquote:
Met een buikstreepje ?quote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
M'n jurkjes komen morgen al
Ik was hier mentaal nog niet klaar voor
Dat betekent dat ik morgen mn schoen ook moet wassen
Oke, goed verhaal weer
je foon had maar 1% batterijquote:Op zondag 28 juli 2024 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zeg dat dan
Ik zie de link niet echt maar okquote:Op zondag 28 juli 2024 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, goed verhaal weer
Nieuwe jurkjes kunnen alleen gepast worden als de schoen schoon is?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, goed verhaal weer
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe durft hij / zij / het / hen / hennie
nee joh, schoen lekker smerig laten wordenquote:Op zondag 28 juli 2024 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, goed verhaal weer
Ik had expres de autowasserette als ophaalpunt gekozenquote:
Vrouwen met een eigen meningquote:Op zondag 28 juli 2024 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik ben hier allang gestopt met logica te zoeken in bepaalde opmerkingenquote:
Dank je welquote:Op zondag 28 juli 2024 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
je foon had maar 1% batterij
wist je dat al?
Denk het nietquote:Op zondag 28 juli 2024 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
je foon had maar 1% batterij
wist je dat al?
Ohquote:Op zondag 28 juli 2024 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had expres de autowasserette als ophaalpunt gekozenwant m'n schoen is smerig
Maar had ze ietsjes later verwacht
Goed zo.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben hier allang gestopt met logica te zoeken in bepaalde opmerkingen
De wat?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, geen beer dus
De ongeval dan?
Die met Sjees
Vooral bij bepaalde usersquote:Op zondag 28 juli 2024 21:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is hier wel een verstandige gezonde houding iddquote:Op zondag 28 juli 2024 21:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
Schoenen wassen?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, goed verhaal weer
..quote:
de grote hoeveelheid vrouwmensen zorgt er voor dat er soms hakjes naar takjes gaan en je je afvraagt... how the hell did she got therequote:
Ja mijn schoenen kunnen gewoon in de wasmachinequote:
Enkelvoud, ik heb niet meerdere schoenenquote:
vooral toi iddquote:Op zondag 28 juli 2024 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral bij bepaalde users
Zoals moi
Gr gr
Ik zie het verband niet helemaalquote:Op zondag 28 juli 2024 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, goed verhaal weer
quote:
Ik heb met haken wel dat ik vaak stokjes maakquote:Op zondag 28 juli 2024 21:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
de grote hoeveelheid vrouwmensen zorgt er voor dat er soms hakjes naar takjes gaan en je je afvraagt... how the hell did she got there
vrouwen elkaar onderling wel? Of is dat een groot tak hak festijn?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
de grote hoeveelheid vrouwmensen zorgt er voor dat er soms hakjes naar takjes gaan en je je afvraagt... how the hell did she got there
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet helemaal
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
das ook onlogisch iddquote:Op zondag 28 juli 2024 21:20 schreef kwiwi het volgende:
Ik had vorige week per ongeluk de kwattro één dag voor de service gewassen. Dom. Zou gratis gewassen worden
Dat is een mooie auberginequote:
Had je het deurtje van de oven ook weer dichtgedaan?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:20 schreef mschol het volgende:
gooi je eten volgens instructies in de oven, komt het er lauwwarm uit
Ja, doei Ettoquote:
Neequote:
Dat die ik eigenlijk nooit meer, te vaak gehad dat ze er niet heel veel beter uitkwamen, koop nu maar gewoon nieuwe schoenenquote:Op zondag 28 juli 2024 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja mijn schoenen kunnen gewoon in de wasmachine
ja, dat lukte nog wel ja..quote:Op zondag 28 juli 2024 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je het deurtje van de oven ook weer dichtgedaan?
4everblackshoesquote:
Oke US.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat die ik eigenlijk nooit meer, te vaak gehad dat ze er niet heel veel beter uitkwamen, koop nu maar gewoon nieuwe schoenen
quote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gooi ze eigenlijk ook nooit in de wasmachinequote:Op zondag 28 juli 2024 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat die ik eigenlijk nooit meer, te vaak gehad dat ze er niet heel veel beter uitkwamen, koop nu maar gewoon nieuwe schoenen
Nee, nog nooit gezienquote:Op zondag 28 juli 2024 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
super mooi beestje en weet bijna zeker dat jullie deze niet kennen
Ja maar linkjes klikken...quote:Op zondag 28 juli 2024 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
super mooi beestje en weet bijna zeker dat jullie deze niet kennen
je moet je beddegoed dan nog wel wassenquote:Op zondag 28 juli 2024 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nieuwe onderbroeken besteld, nieuwe portemonnee, en telefoon hoesje.
Nu eigenlijk nog een paar nieuwe schoenen.
Denk dat eentje al lastig in de wasmachine is te krijgenquote:Op zondag 28 juli 2024 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Enkelvoud, ik heb niet meerdere schoenen
Dat is een beetje duur.
Ik denk dat ik mijn high heels en laarzen ook maar niet in de wasmachine ga gooienquote:Op zondag 28 juli 2024 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik gooi ze eigenlijk ook nooit in de wasmachine
maar medium of large?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb een flesje blauwe sportdrank maat het smaakt als vloeibare Jello![]()
Wel zin in Jello nu
Ja, bedanktquote:Op zondag 28 juli 2024 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je, die van jou mag er ook wezen.
Jij legt ze er gewoon netjes in als een beschaafd mens?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik gooi ze eigenlijk ook nooit in de wasmachine
Heb ik al gedaan, hahatjesquote:
Als je ze gewoon afloopt hoeven ze ook niet in de wasmachinequote:Op zondag 28 juli 2024 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn high heels en laarzen ook maar niet in de wasmachine ga gooien
Dat gaat nooit goed aflopen
Ja, daar heb je tegenwoordig wasserettes voorquote:Op zondag 28 juli 2024 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat eentje al lastig in de wasmachine is te krijgen
joh je kat wist dat je moest wassen en dacht... ik kots er opquote:Op zondag 28 juli 2024 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, hahatjes
Kat had er namelijk op gekotst.
Kattenquote:Op zondag 28 juli 2024 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, hahatjes
Kat had er namelijk op gekotst.
Ik heet geen @LTVDKquote:Op zondag 28 juli 2024 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je ze gewoon afloopt hoeven ze ook niet in de wasmachine
die van mn ouders is al droog en opgevouwen.quote:
Heb je daar ook bloemkolen liggen?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bedankt
Ik heb er twee in de koelkast
Best mooie exemplaren
wie zegt dat hij niet met hoge hakken en laarzen loopt?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heet geen @:LTVDK
Niet dat die met high heels en laarzen loopt, maar goed.. jullie snappen het
Nee je moet ze er eigenlijk in hangenquote:Op zondag 28 juli 2024 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij legt ze er gewoon netjes in als een beschaafd mens?
We hadden vandaag een staring contest tussen twee katten in de tuin. Ik was druk bezig in de tuin maar niks kon ze van het staren afleidenquote:
4EverDahmerquote:Op zondag 28 juli 2024 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bedankt
Ik heb er twee in de koelkast
Best mooie exemplaren
Dit zijn goede wasstratenquote:Op zondag 28 juli 2024 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar heb je tegenwoordig wasserettes voor
Gaat ietsjes soepeler en ook wat vriendelijker dan een centrifugeren
Ehh, zelfde familiequote:Op zondag 28 juli 2024 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe ik geen uitspraken overquote:Op zondag 28 juli 2024 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je daar ook bloemkolen liggen?
Weet niet, ze lijkt een beetje in de war.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh je kat wist dat je moest wassen en dacht... ik kots er op
Wat doe je... familiegeheimquote:
ow das niet leuk om grappen over te maken...quote:Op zondag 28 juli 2024 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet, ze lijkt een beetje in de war.
Ook al paar keer gepoept op de deurmat deze week
Waarom moet je het nou weer gelijk raar maken zusquote:Op zondag 28 juli 2024 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh..quote:Op zondag 28 juli 2024 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom moet je het nou weer gelijk raar maken zus
De laatste keer dat ik het deed had ik de schoenen in een speciale waszak gedaan en daar nog 2 kussenslopen omheen. Alsnog schoenen half kapot, dus ik was ze maar niet meerquote:Op zondag 28 juli 2024 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee je moet ze er eigenlijk in hangen
In zo'n waszak of kussensloop en die dan tussen de deur klemmen. Dan blijven je schoenen daar gewoon hangen ipv dat ze door je hele trommel wandelen
Wat zijn dat voor schoenen ?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het deed had ik de schoenen in een speciale waszak gedaan en daar nog 2 kussenslopen omheen. Alsnog schoenen half kapot, dus ik was ze maar niet meer
Ja wel < maar ben aan het teruglezen vanaf de OPquote:
Waren Adidasjesquote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom moet je het nou weer gelijk raar maken zus
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja wel < maar ben aan het teruglezen vanaf de OP
Wasmachine niet op centrifugeren gedaan en niet al te warme temperatuur?quote:
Ik deed heul nietsquote:Op zondag 28 juli 2024 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is trouwens ook zwageres haar schuld
Ja jaquote:
met een open deur kan de machine niet draaienquote:Op zondag 28 juli 2024 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wasmachine niet op centrifugeren gedaan en niet al te warme temperatuur?
Ja, beetje een open deur vragen, maar toch
Wassen met open deur is niet aan te raden.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
met een open deur kan de machine niet draaien
Misschien zijn jullie twee ook wel familiequote:Op zondag 28 juli 2024 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wassen met open deur is niet aan te raden.
Wat een onziNquote:Op zondag 28 juli 2024 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Misschien zijn jullie twee ook wel familie
Ja hallo straks wordt het hier de avrotros nogquote:Op zondag 28 juli 2024 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Misschien zijn jullie twee ook wel familie
de grootste familie van nederlandquote:Op zondag 28 juli 2024 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja hallo straks wordt het hier de avrotros nog
Is het hier al en alle meets zijn uitjes met de zonnebloemquote:Op zondag 28 juli 2024 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan heb ik voor jouw een goede tip. 1 x img tags is voldoendequote:Op zondag 28 juli 2024 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
@:fogel, ben er overheen gereden, goede tip. Mevr Koen had hem al wel op d'r aandachtslijst staan ook
oh wat schattigquote:Op zondag 28 juli 2024 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit/zat wel in een bouwflow
[ afbeelding ]
Blij Ei![]()
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:33 schreef Nizno het volgende:
gratis swift concertje
https://www.ad.nl/video/p(...)-taylor-swift-590353
ik heb medelijden met mensen in een rolstoel. Stichting de Zonnebloem laat ze niet eens zittenquote:Op zondag 28 juli 2024 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het hier al en alle meets zijn uitjes met de zonnebloem
Ik heb ook nog een avocado liggen uit die serie. Wellicht morgen. Maar ik wil nog een buffer overhouden voor als ik me wat depri voel...quote:
Op 30 graden laag toerentalquote:Op zondag 28 juli 2024 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb medelijden met mensen in een rolstoel. Stichting de Zonnebloem laat ze niet eens zitten
Ik was schoenen echt zelden en dan zonder toerentalquote:
luister die reclame maar eens... dan krijg jij ook medelijdenquote:
De bijzonderste familie van Nederlandquote:Op zondag 28 juli 2024 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben nooit in de gelegenheid om reclame te luisteren, denk ikquote:Op zondag 28 juli 2024 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
luister die reclame maar eens... dan krijg jij ook medelijden
Ja weet ik het, ik gebruik 2, hooguit 3 standen op die wasmachinequote:Op zondag 28 juli 2024 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was schoenen echt zelden en dan zonder toerental
Die wasmachine? Je hebt er meerderen?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik het, ik gebruik 2, hooguit 3 standen op die wasmachine
1 voor bonte was en 1 voor anders-soortigenquote:Op zondag 28 juli 2024 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die wasmachine? Je hebt er meerderen?!
Nee, ik wijs hem spreekwoordelijk aanquote:Op zondag 28 juli 2024 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die wasmachine? Je hebt er meerderen?!
Ik heb alleen maar bonte wasquote:Op zondag 28 juli 2024 21:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
1 voor bonte was en 1 voor anders-soortigen
Dit is verwarrend.quote:
Dat ben jij ook, dus had wel verwacht dat je het zou begrijpenquote:
Ja, bedankt voor het compliment weerquote:Op zondag 28 juli 2024 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ben jij ook, dus had wel verwacht dat je het zou begrijpen
Kreeg je het plots op je heupen?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:45 schreef CherryLips het volgende:
Bijna alles van m'n lijstje gestreept wat ik moest doen dit weekend.
Beter bezig dan ik. Mijn halve lijstje is nog een to-do.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:45 schreef CherryLips het volgende:
Bijna alles van m'n lijstje gestreept wat ik moest doen dit weekend.
Ik heb alleen nog maar to-do'squote:Op zondag 28 juli 2024 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beter bezig dan ik. Mijn halve lijstje is nog een to-do.
Mijn to-do is nog een to-do lijstje makenquote:Op zondag 28 juli 2024 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker gewerkt.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn to-do is nog een to-do lijstje maken
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Ja, bedankt voor de open deurquote:Op zondag 28 juli 2024 21:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik kijk zo'n beetje elke dag bij de topic dagposts en je staat best wel vaak bovenaan4
Nee werken is pas voor morgenquote:
Bedankt voor de reminder.quote:
Ja vandaag dusquote:
Heb jij vandaag weer een trosje bijdehandjes gegeten?quote:
Hmm nee, wel kersen.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb jij vandaag weer een trosje bijdehandjes gegeten?
Ik liep gisteren over een dijkje waar heel veel struiken met rijpe bramen stonden, durfde ze toch niet mee te nemenquote:
bang dat iemand vergif erin heeft gestopt?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik liep gisteren over een dijkje waar heel veel struiken met rijpe bramen stonden, durfde ze toch niet mee te nemen
Als je de struiken zelf maar laat staan.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik liep gisteren over een dijkje waar heel veel struiken met rijpe bramen stonden, durfde ze toch niet mee te nemen
Meer de beestjes, wielrenners en oostblokkers die er overheen zeikenquote:Op zondag 28 juli 2024 21:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
bang dat iemand vergif erin heeft gestopt?
Gewoon de hoge plukken en thuis wassenquote:Op zondag 28 juli 2024 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb jij bij essie gegetenquote:Op zondag 28 juli 2024 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je de struiken zelf maar laat staan.
Had ook niks om ze in mee te nemen, ga niet een uur met mijn handen vol bramen lopen natuurlijkquote:Op zondag 28 juli 2024 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon de hoge plukken en thuis wassen
Dan a la mr bean de bramen alvast opeten en later schoonspoelenquote:Op zondag 28 juli 2024 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ook niks om ze in mee te nemen, ga niet een uur met mijn handen vol bramen lopen natuurlijk
Jij hebt dus wel bijdehandjes gegeten?quote:
Dat was waar ik voor ging ja.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij hebt dus wel bijdehandjes gegeten?
Dat werkt zo toch nietquote:Op zondag 28 juli 2024 21:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan a la mr bean de bramen alvast opeten en later schoonspoelen
Zo dronk mr bean ook gewoon koffie toen zijn mok stuk gingquote:
Woehoe ik snapte de grapquote:
Maar ik ben niet Mr Beanquote:Op zondag 28 juli 2024 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo dronk mr bean ook gewoon koffie toen zijn mok stuk ging
Wat een schurk!quote:Friday at the fair in Ballintubber
Eileen met McGrath the cattle jobber
Got to set my mark upon the robber
For he stole away the Pride of Petravore
He never seemed to see the girl at all
Even when she ogled him from underneath her shawl
Lookin’ big and masterful when she was lookin’ small
Most provokin’ for the Pride of Petravore
So it went as was in the beginning
Eileen Oge was bent upon the winning
Big McGrath contentedly was grinning
Being courted by the Pride of Petravore
Says he: “I know a girl that could knock you into fits”
At that Eileen nearly lost her wits
The upshot of the ruction is that now the robber sits
With his arm around the Pride of Petravore
Nee niet echt volgens mij, ik maak soms onbedoeld een grapquote:
Das vaak juist het leukstquote:Op zondag 28 juli 2024 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet echt volgens mij, ik maak soms onbedoeld een grap
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
@:fogel, ben er overheen gereden, goede tip. Mevr Koen had hem al wel op d'r aandachtslijst staan ook
He het zijn b-films, dan moet je ook een b-ervaring verwachtenquote:Op zondag 28 juli 2024 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
Oke deze site is niet heel goed of zo. Blijkbaar kan het 24 uur duren na het kopen van een passe-partout voor hij in het systeem staat en je films kan reserveren.
Wat een tegenvallerquote:
Zolang ik ze maar kan breserveren voor ze uitverkocht zijn.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
He het zijn b-films, dan moet je ook een b-ervaring verwachten
Daar moet je straks denk ik briefkaarten voor zenden en hopen dat er niet iemand met een faxmachine het sneller heeft gestuurdquote:Op zondag 28 juli 2024 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zolang ik ze maar kan breserveren voor ze uitverkocht zijn.
raketje onder een postduif plaatsenquote:Op zondag 28 juli 2024 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar moet je straks denk ik briefkaarten voor zenden en hopen dat er niet iemand met een faxmachine het sneller heeft gestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |