SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
leer voor de volgende keerquote:Op zondag 28 juli 2024 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uh, ja, dat ondervinden we nu dus ook. En ze heeft autisme (of een vorm daarvan), dus dan zou je verwachten dat er niet zomaar van plannen afgewijkt kan worden.
Met mijn broer en zijn vriendin op vakantie gaan, is verder prima. Maar er hoeft de volgende keer dus ook geen extra bezoeker voor een aantal dagen te komen.
Ik ga alleen met mensen waar het gezellig mee is, en waar je ook gewoon afspraken mee kunt maken.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
en daarom heb ik een hekel aan met anderen op vakantie gaan.
ouders en zus prima
partner prima
schoonfamilie ging nog net.
maar verder nee
Paprika nog langs geweest?quote:Op zondag 28 juli 2024 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga alleen met mensen waar het gezellig mee is, en waar je ook gewoon afspraken mee kunt maken.
Schoonfamilie valt dus al af om de eerste reden
Geen fok vakantie?quote:Op zondag 28 juli 2024 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga alleen met mensen waar het gezellig mee is, en waar je ook gewoon afspraken mee kunt maken.
Schoonfamilie valt dus al af om de eerste reden
De organisator, pedante Fransman: sorry but not sorryquote:Op zondag 28 juli 2024 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Olympische Spelen bieden hun excuses aan voor die woke versie van het Laatste avondmaal!
Ze kunnen de tering krijgen.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Olympische Spelen bieden hun excuses aan voor die woke versie van het Laatste avondmaal!
Mensenquote:Op zondag 28 juli 2024 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Dat was geen woke versiequote:Op zondag 28 juli 2024 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond het wel geinigquote:Op zondag 28 juli 2024 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was geen woke versie
Dat was gewoon oliedom
quote:Op zondag 28 juli 2024 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
En Krabs is af
[ afbeelding ]
Ja hij staat misschien niet helemaal goed, maar /care
Had ook zo'n "kerel" zijn lul (per ongeluk) eruit hangenquote:Op zondag 28 juli 2024 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Ach, mijn ding is het niet. Maar wat ik vooral zorgwekkend vind is dat er kennelijk helemaal niemand geweest is die zij vinger opstak van " is dit wel zo'n goed idee?"quote:
Dit vooral ja.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, mijn ding is het niet. Maar wat ik vooral zorgwekkend vind is dat er kennelijk helemaal niemand geweest is die zij vinger opstak van " is dit wel zo'n goed idee?"
Waarom zou dat moeten?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, mijn ding is het niet. Maar wat ik vooral zorgwekkend vind is dat er kennelijk helemaal niemand geweest is die zij vinger opstak van " is dit wel zo'n goed idee?"
Had andersom wel leuk gevonden "Allah in een strak leren pakje met een wortel in zijn arie" en dan rustig de wereld af zien fikken.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker!quote:Op zondag 28 juli 2024 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met @:Liesje1979 @:Dr_Flash en @:Fogel staat nog op de planning
Als je een kloppende analogie wil maken dan had je in 1992 duizend vrolijk dansende mensen met het Down Syndroom op het podium in Parijs neer moeten zetten.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:11 schreef CherryLips het volgende:
Als ze het in de jaren 80 of 90 hadden gedaan was het avant garde en geweldig en vooruitstrevend en lekker typisch Frans
Als ze het met Mohammed hadden gedaan was het avant garde geweest.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:11 schreef CherryLips het volgende:
Als ze het in de jaren 80 of 90 hadden gedaan was het avant garde en geweldig en vooruitstrevend en lekker typisch Frans
alleen jammer van al die mensenquote:
flauw hoorquote:Op zondag 28 juli 2024 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Aan mij hebben jullie vanavond niet veel meer, dat lijkt me duidelijk toch?
Succesquote:Op zondag 28 juli 2024 19:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker!
Maar ik ga nu eerst met wat mensen in Den Haag proberen een linkster te maken. (Dus vanaf heel veel portals naar een punt schieten, heb er de hele week "sleutels" voor verzameld. Spannend.
Ja al die migranten moeten er eens uitgezet wordenquote:Op zondag 28 juli 2024 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je van stront op straat houdt.
Wat een domme muts ook hequote:Op zondag 28 juli 2024 13:32 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/310205/(...)aan-erasmusbrug.html @:bitterbal weer de wegpiraat aan het uithangen?
En nusels?quote:Op zondag 28 juli 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn rugzak is te groot voor Ryan Air.
Vast ook te zwaar.
@:Budapestenaar
@:uitstraling
@:bitterbal
Thanks! Doen ook vooral mensen mee die ik nog nooit ontmoet heb. Dus lichte stress hier. Maar gelukkig allemaal met dezelfde nerdhobby.quote:
Wordt vast leuk als iedereen vanwege dezelfde hobby komtquote:Op zondag 28 juli 2024 19:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks! Doen ook vooral mensen mee die ik nog nooit ontmoet heb. Dus lichte stress hier. Maar gelukkig allemaal met dezelfde nerdhobby.
Heb net toch schoenen besteldquote:
@Xiliaquote:Op zondag 28 juli 2024 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
@:Xillia Of hoe heet NZ/Flory nu ook alweer?
@Xiliaquote:Op zondag 28 juli 2024 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
@:Xillia Of hoe heet NZ/Flory nu ook alweer?
Ja. Op mijn initiatief. Maar ik ben de meest onervaren speler van allemaal. En organisatorisch niet zo sterk.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt vast leuk als iedereen vanwege dezelfde hobby komt
Ik ben er echt nog nooit geweest.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil er graag weer naartoe, dat wel
keertje weekendje boeken kan toch gewoon?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil er graag weer naartoe, dat wel
quote:
Ik ben wel in Disneyland geweest maar ja dat tel ik niet als Parijs want ik heb niks van de stad gezien.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:29 schreef mschol het volgende:
ik wil ook wel een keer die richting op maarja, disney duur
Wat ben je nu kwijt voor een weekje Disney inclusief vervoer, hotel en eten?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:29 schreef mschol het volgende:
ik ging meestal ook wel een dagje naar parijs toe als ik naar disney ging,maar niet altijjdquote:Op zondag 28 juli 2024 19:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben wel in Disneyland geweest maar ja dat tel ik niet als Parijs want ik heb niks van de stad gezien.
Ik vind het een beetje een smoezelige stad zo in mijn eentje. Dat heb ik in Londen niet.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
keertje weekendje boeken kan toch gewoon?
Hoop ik ookquote:
M'n zus wil weer met kerst maar ze denkt dat ik goud schijt ofzo.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:29 schreef mschol het volgende:
Een week is wel lang.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben je nu kwijt voor een weekje Disney inclusief vervoer, hotel en eten?
Volgens die logica ben ik nog nooit in Parijs geweest danquote:Op zondag 28 juli 2024 19:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben wel in Disneyland geweest maar ja dat tel ik niet als Parijs want ik heb niks van de stad gezien.
Hmmm, even nadenken over deze kwestiequote:
Disney kan al bijna in een dag afgedaan worden op een rustigere dagquote:Op zondag 28 juli 2024 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nou ja als ik verder niks van Parijs heb gezien vind ik het voor mezelf niet meetellen.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens die logica ben ik nog nooit in Parijs geweest dan
Even snel afstrepen.
Waarom wil ze niet mee?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou wel weer naar een andere Disney willen maar krijg m'n zus niet meeIk wil naar Disney Tokio.
Waarom Tokio?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou wel weer naar een andere Disney willen maar krijg m'n zus niet meeIk wil naar Disney Tokio.
Jammerquote:Op zondag 28 juli 2024 19:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vliegangst en angst voor rare landen ofzo.
Heeft ze d'r koffer weer te vol gestopt?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmm, even nadenken over deze kwestie
Ben jij al uit over je 8 kg?
Of met Brabantquote:Op zondag 28 juli 2024 19:36 schreef UitStraling het volgende:
Disney vergelijken met de Parijse binnenstad.
Tweeduizend ekkenbazen minimaalquote:Op zondag 28 juli 2024 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Disney wordt wel schoongemaakt.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:36 schreef UitStraling het volgende:
Disney vergelijken met de Parijse binnenstad.
Ja geen idee, ik kom daar nooitquote:Op zondag 28 juli 2024 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Disney kan al bijna in een dag afgedaan worden op een rustigere dag
Waarom Californië?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Japan![]()
![]()
En qua klimaat CL-vriendelijker dan Californië.
quote:Op zondag 28 juli 2024 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tweeduizend ekkenbazen minimaal
Heeft Mickey Mouse daar spleetogen?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:35 schreef CherryLips het volgende:
En dan denk je buiten de Europese vakanties te gaan en wemelt het er nog van de kutblagen.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschienquote:Op zondag 28 juli 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ze d'r koffer weer te vol gestopt?
Watquote:Op zondag 28 juli 2024 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
weekje?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
maar je schijt geen goud toch?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Denk dat Californië eigenlijk prettiger is qua klimaat, wel warm maar een lage luchtvochtigheid, wat je in Japan juist wel hebtquote:Op zondag 28 juli 2024 19:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Japan![]()
![]()
En qua klimaat CL-vriendelijker dan Californië.
Disney Florida ben ik al geweest.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom Californië?
Daar ga je naar Universal. Disney is in Orlando.
Wij gingen vroeger ook altijd in het laagseizoen op vakantiequote:Op zondag 28 juli 2024 19:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan denk je buiten de Europese vakanties te gaan en wemelt het er nog van de kutblagen.
Ik snap dat echt niet, Nederlandse kinderen buiten de vakanties om. Ik geef jullie allemaal aan
Nee maar ik zou er wel meer geld voor over hebben.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:38 schreef mschol het volgende:
[..]
weekje?
ben je hoop kwijt, geen idee hoeveel precies
vooral toegang en hotel zijn duur als je dat bij disney reserveert
[..]
maar je schijt geen goud toch?
Wij mochten dat nietquote:Op zondag 28 juli 2024 19:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger ook altijd in het laagseizoen op vakantie
Japanners kijken op blanken neer maar vinden ook wat van donkere mensen dus dat hele park stikt van de Amerikaanse heupshuddders.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft Mickey Mouse daar spleetogen?
Gelukkig heeft ze nog 7 wekenquote:
Ik heb naast Disney overnacht, weet dat het er isquote:Op zondag 28 juli 2024 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Disney Florida ben ik al geweest.
Universal is ook in Florida.
Californië heeft ook Disney.
Maar waarom zeg je dan van die rare dingen.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb naast Disney overnacht, weet dat het er is
Heel erg van het vuurwerk genoten op weg van Universal daarnaartoe.
Omdat Disney Orlando >>>>>> alle andere Disneysquote:Op zondag 28 juli 2024 19:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar waarom zeg je dan van die rare dingen.
Maar wat betaal je dan voor dat hotel, want hotelprijzen zijn de afgelopen jaren overal gigantisch de lucht in geschotenquote:Op zondag 28 juli 2024 19:38 schreef mschol het volgende:
weekje?
ben je hoop kwijt, geen idee hoeveel precies
vooral toegang en hotel zijn duur als je dat bij disney reserveert
Die zijn zo om, voor je het weetquote:
Soms kan dat, met speciale toestemmingquote:Op zondag 28 juli 2024 19:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan denk je buiten de Europese vakanties te gaan en wemelt het er nog van de kutblagen.
Ik snap dat echt niet, Nederlandse kinderen buiten de vakanties om. Ik geef jullie allemaal aan
Ben je in al die andere Disneys geweestquote:Op zondag 28 juli 2024 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat Disney Orlando >>>>>> alle andere Disneys
Ik ben nog niet begonnen met inpakken hoorquote:Op zondag 28 juli 2024 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zijn zo om, voor je het weet
Hopelijk gaat die zo niet flexen dat die net als Donlad Duck zonder broek over straat gaatquote:
ben al jaren niet geweest, dus zoek het op op disney site?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat betaal je dan voor dat hotel, want hotelprijzen zijn de afgelopen jaren overal gigantisch de lucht in geschoten
Ja dan gaan al die kinderen met speciale toestemming nét die ene week naar Disneyquote:Op zondag 28 juli 2024 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms kan dat, met speciale toestemming
Maar goed, dan zijn er wel veel met speciale toestemming
Volgens mij mocht dat als je ouders een eigen bedrijf hadden of niet in het hoogseizoen weg konden.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij mochten dat nietKregen we meteen de inspectie in de nek.
Je hoeft alleen maar op Google Maps te kijken om die conclusie te trekkenquote:Op zondag 28 juli 2024 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je in al die andere Disneys geweest
Maar toch is die in Orlando beter. Jeetje.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
CL is in meer Disneys geweest dan ik, dus nee
Ja eh.. jij hebt ook nog wel even..quote:Op zondag 28 juli 2024 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nog niet begonnen met inpakken hoorMaar goed ik heb dan maar 1 koffer om mee te nemen voor 3,5 week en niet voor een jaar 3 koffertjes waar alles in gepropt moet worden
Brother ewwwquote:Op zondag 28 juli 2024 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk gaat die zo niet flexen dat die net als Donlad Duck zonder broek over straat gaat
Ik voel gewoon die frustratie dwars door m'n beeldschermquote:Op zondag 28 juli 2024 19:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan gaan al die kinderen met speciale toestemming nét die ene week naar Disney
Ik vertik het ook gewoon om op zaterdag te gaan hoor. Volgende keer lekker van maandag tot en met donderdag ofzo. We hebben nu twee keer de vrijdag en zaterdag meegepikt maar dan wordt het ook weer tyfusdruk. mAaR mUh vRiJe DaGeN
Ja kut voor je, jammer dan.
Ik heb vandaag m'n tweede van drie zakken snoep uit de VS opgemaakt, dus het begint wel weer langzaam hoog tijd te worden dat ik een nieuwe voorraad in sla.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar toch is die in Orlando beter. Jeetje.
M'n ouders hadden ook een eigen bedrijf. Met kerst en in de voorjaarsvakantie konden ze echt niet weg. Misschien in het najaar en anders in de zomervakantie een weekje.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij mocht dat als je ouders een eigen bedrijf hadden of niet in het hoogseizoen weg konden.
Waren er wel meer die dat deden. Scheelt toch een slok op de borrel al je met vijf man verre vliegreis maakt
Ik ben 250 jaar geleden (ruwe schatting) in Disney Florida en Parijs geweestquote:Op zondag 28 juli 2024 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
CL is in meer Disneys geweest dan ik, dus nee
Ik ben nog nooit in een disney geweestquote:Op zondag 28 juli 2024 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben 250 jaar geleden (ruwe schatting) in Disney Florida en Parijs geweest
En in een van de twee, wilde ik niet meer van zo'n vliegend olifantje, want ja.. dat heb ik nog heel mn leven moeten horen
Ik was zo pissig ook weer die laatste keerquote:Op zondag 28 juli 2024 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voel gewoon die frustratie dwars door m'n beeldscherm![]()
Ik weet niet of ik er nu nog heen zou willenquote:Op zondag 28 juli 2024 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een disney geweest
strugglesquote:Op zondag 28 juli 2024 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik heb een blikje drinken en nu doet het lipje het niet meer
Wtf is dit voor faal ?
ik zou alleen gaan als CL mee gaat als tourguidequote:Op zondag 28 juli 2024 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er nu nog heen zou willen
want kinderen![]()
De vorige keer dat ik in Disney was, was het zomers warm en praktisch uitgestorvenquote:Op zondag 28 juli 2024 19:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan gaan al die kinderen met speciale toestemming nét die ene week naar Disney
Ik vertik het ook gewoon om op zaterdag te gaan hoor. Volgende keer lekker van maandag tot en met donderdag ofzo. We hebben nu twee keer de vrijdag en zaterdag meegepikt maar dan wordt het ook weer tyfusdruk. mAaR mUh vRiJe DaGeN
Ja kut voor je, jammer dan.
ik ben alleen in parijs geweestquote:Op zondag 28 juli 2024 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben 250 jaar geleden (ruwe schatting) in Disney Florida en Parijs geweest
En in een van de twee, wilde ik niet meer van zo'n vliegend olifantje, want ja.. dat heb ik nog heel mn leven moeten horen
Ik probeer meestal het weekend ervoor aan de lopende band wasjes te draaien zodat ik in de week langzaam die koffer kan vullen. Maar zo spannend is dat allemaal niet eigenlijk, gewoon een sloot met kleren en genoeg ondergoed en sokken om heel de vakantie mee te kunnen doen zonder te hoeven wassen op vakantie.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh.. jij hebt ook nog wel even..![]()
Meestal pak ik de avond van te voren in
Dat lukte met CR niet echt .. dat ging wel een week van te voren, zo ongeveer.
ik heb ongeveer 10% hier vanquote:
Hallo Modiequote:
Eeeh dan moet ik ook m'n zus meenemen want die loopt overal blind naartoe en ik loop gewoon haar aan. In Londen is het andersomquote:Op zondag 28 juli 2024 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
struggles
[..]
ik zou alleen gaan als CL mee gaat als tourguide
Ja, superhard huilenquote:Op zondag 28 juli 2024 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
struggles
[..]
ik zou alleen gaan als CL mee gaat als tourguide
Ik was er 20 jaar geleden voor het eerst, eind juli ofzo. We konden overal doorlopenquote:Op zondag 28 juli 2024 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik in Disney was, was het zomers warm en praktisch uitgestorven
Ja, wel slim, maar ik moest wel wassen, want je kan in CR alles maar 1x hooguit 2x aan, want 35 graden met 4500% luchtvochtigheidquote:Op zondag 28 juli 2024 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik probeer meestal het weekend ervoor aan de lopende band wasjes te draaien zodat ik in de week langzaam die koffer kan vullen. Maar zo spannend is dat allemaal niet eigenlijk, gewoon een sloot met kleren en genoeg ondergoed en sokken om heel de vakantie mee te kunnen doen zonder te hoeven wassen op vakantie.
Neequote:Op zondag 28 juli 2024 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo Modie
Heb jij net zoveel km's als Fles zn stapjes gefietst?
![]()
![]()
Oke, dan doe maar Londonquote:Op zondag 28 juli 2024 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeeh dan moet ik ook m'n zus meenemen want die loopt overal blind naartoe en ik loop gewoon haar aan. In Londen is het andersom
Ik was daar in juni toen. Kon twee keer achter elkaar in Space Mountainquote:Op zondag 28 juli 2024 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was er 20 jaar geleden voor het eerst, eind juli ofzo. We konden overal doorlopen
Deceptie weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T-shirts heb ik ook voor elke dag een schone bij, alleen broeken en truien niet zoveel. En neem denk ik gewoon weer 3 paar schoenen mee, 1 paar normale sneakers voor in het vliegtuig en autorijden, 1 paar terrex (al twijfel of ik die wel mee moet nemen) en nog 1 paar trail schoenen omdat die het meest functioneel zijn op alle vlakken.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wel slim, maar ik moest wel wassen, want je kan in CR alles maar 1x hooguit 2x aan, want 35 graden met 4500% luchtvochtigheidHoeveel paar schoenen neem je mee?
Sponsor jij?quote:
Girrrrrrrrrl noquote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 19:53 schreef Modus het volgende:
'standaard' Dominos pizza, klein formaat
+ dikke kaasbodem
+ 2 extra toppingsDie zooi moet je dan ook alleen maar kopen als ze in de actie zijn voor 5 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik vond het echt zo'n puzzel om voor 3,5 week spullen mee te nemen, maar goed.. uiteindelijk was het wel geluktquote:Op zondag 28 juli 2024 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
T-shirts heb ik ook voor elke dag een schone bij, alleen broeken en truien niet zoveel. En neem denk ik gewoon weer 3 paar schoenen mee, 1 paar normale sneakers voor in het vliegtuig en autorijden, 1 paar terrex (al twijfel of ik die wel mee moet nemen) en nog 1 paar trail schoenen omdat die het meest functioneel zijn op alle vlakken.
Ja daar heb ik laatst naar gekeken. Dat geldt dan alleen in schrikkeljaren, op 29 februari tussen 1830-1900u voor 3 soorten pizza's en als je het komt afhalenquote:Op zondag 28 juli 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zooi moet je dan ook alleen maar kopen als ze in de actie zijn voor 5 euro
Mag je kiezen met wie je op een kamer wil ?quote:
Wordt gewaardeerdquote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 19:53 schreef Modus het volgende:
'standaard' Dominos pizza, klein formaat
+ dikke kaasbodem
+ 2 extra toppingslokale pizzaria: 2 kleine pizza's (tig keer lekkerder) + 2 blikjes fernandes voor 18 euro ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ditquote:Op zondag 28 juli 2024 19:57 schreef mschol het volgende:
[..]
lokale pizzaria: 2 kleine pizza's (tig keer lekkerder) + 2 blikjes fernandes voor 18 euro ofzo
Op die waar ik ook op wandelquote:Op zondag 28 juli 2024 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het echt zo'n puzzel om voor 3,5 week spullen mee te nemen, maar goed.. uiteindelijk was het wel gelukt
Trailschoenen zijn wel echt heel fijnWas echt blij dat ik ze bij me had, want iemand ging de jungle in met van die wandelsandalen.
![]()
Wat voor trailschoenen heb jij?
Oh ja, koekkoekquote:Op zondag 28 juli 2024 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op die waar ik ook op wandelReebok Nano X2, deze https://www.reebok.eu/nl-(...)x2-sneakers-19726711
nou sommige domino's pizzas zijn wel lekker maar gewoon duurquote:Op zondag 28 juli 2024 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dit
Domino's is goor![]()
Inb4 je bent zelf
Jahaaa, weet ik
Het was ook tegen beter weten in. GEEN ZIN om zelf iets te maken/openen.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dit
Domino's is goor![]()
Inb4 je bent zelf
Jahaaa, weet ik
Ja, dan vind ik het al snel het geld niet waard.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:58 schreef mschol het volgende:
[..]
nou sommige domino's pizzas zijn wel lekker maar gewoon duur
Ja.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Het was ook tegen beter weten in. GEEN ZIN om zelf iets te maken/openen.
Ja als je er naar gaat zoeken dan zijn ze altijd kutquote:Op zondag 28 juli 2024 19:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja daar heb ik laatst naar gekeken. Dat geldt dan alleen in schrikkeljaren, op 29 februari tussen 1830-1900u voor 3 soorten pizza's en als je het komt afhalen
Ook pizza?quote:
Er zijn altijd mogelijkheden m.b.t. etenquote:
Bloemkoolquote:Op zondag 28 juli 2024 20:00 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, ik heb iets met bloemkool en worst volgens mij
Als je goud kakt?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag je kiezen met wie je op een kamer wil ?
Ik ben heel vervelend, dus mag ik alleen?
*kijkt Wattie aanquote:
Oh ja, suppenquote:
Dat is hier helaas niet meer, de lokale pizzeria die een paar jaar geleden was begonnen en in het begin pizza's voor 6 euro thuisbezorgde betaal je nu gerust 15 euro voor + bezorgkosten.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:57 schreef mschol het volgende:
[..]
lokale pizzaria: 2 kleine pizza's (tig keer lekkerder) + 2 blikjes fernandes voor 18 euro ofzo
quote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is hier helaas niet meer, de lokale pizzeria die een paar jaar geleden was begonnen en in het begin pizza's voor 6 euro thuisbezorgde betaal je nu gerust 15 euro voor + bezorgkosten.
Hier is over nagedachtquote:Op zondag 28 juli 2024 20:06 schreef essnhills het volgende:
Oh, en wisten jullie dat het het echt supernuttig is dat je je pukcode van je SIM-kaart in je account kan zien? Vooral als je alleen in genoemd account kan komen met 2-staps verificatie en de sms'jes naar de telefoon gaan waar je die pukcode op moet invoeren
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohja bedankt, ik was net klaar met de Dinobabies op repeat in mijn hoofd. Nu heb ik een mooie vervangerquote:
lang aan lader laten hangen, komtie vanzelf tot leven met beetje gelukquote:Op zondag 28 juli 2024 20:04 schreef essnhills het volgende:
Hmmm
Ik probeer een telefoon die ik al 2 jaar niet aan heb geraakt op te starten.
Er brandt wel een rood lampje (hij hangt aan de stroom) maar verder gebeurt er niets
Dinobabies?quote:Op zondag 28 juli 2024 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja bedankt, ik was net klaar met de Dinobabies op repeat in mijn hoofd. Nu heb ik een mooie vervanger
Ja, had sinds gistermiddag dus geen telefoon. Gelukkig nu wel de pukcode kunnen ritselenquote:
slimquote:Op zondag 28 juli 2024 20:06 schreef essnhills het volgende:
Oh, en wisten jullie dat het het echt supernuttig is dat je je pukcode van je SIM-kaart in je account kan zien? Vooral als je alleen in genoemd account kan komen met 2-staps verificatie en de sms'jes naar de telefoon gaan waar je die pukcode op moet invoeren
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke dan laat ik hem nog wel even ladenquote:Op zondag 28 juli 2024 20:07 schreef mschol het volgende:
[..]
lang aan lader laten hangen, komtie vanzelf tot leven met beetje geluk
quote:
En dan vond ik de hotels in Yellowstone al duurquote:
Ja, daar ben ik ook achtergekomen sinds mijn telefoon een keer geblokkeerd was, doordat ik mijn pin te vaak verkeerd had ingetypt.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:06 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet te doenquote:
Met ontbijt?quote:
ik heb geen pin op mn sim meer staan, teveel gedoequote:Op zondag 28 juli 2024 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook achtergekomen sinds mijn telefoon een keer geblokkeerd was, doordat ik mijn pin te vaak verkeerd had ingetypt.
Vrijdag had een vriendin het over de dinobabies want ze had een dinojurk aanquote:Op zondag 28 juli 2024 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dinobabies?![]()
Hier nog zo'n oorwurmlalalalalalalala
Vingerafdrukquote:Op zondag 28 juli 2024 20:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb geen pin op mn sim meer staan, teveel gedoe
En die oorwurm had je sinds vrijdag?quote:Op zondag 28 juli 2024 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vrijdag had een vriendin het over de dinobabies want ze had een dinojurk aan
Ik de rest van het weekend: Dinobabies spelen want ze hebben alle tijd, 't is een groepje van 4 jongens en een hele lieve meid..
Ewl.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:10 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, dat moet je misschien nog bij boeken
let wel: graai tafels waar ook kids komen
quote:
met ham en kaas?quote:Op zondag 28 juli 2024 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
3 stronken whieplof op
Ik zit wel vol
Alleen met kaasquote:
Misschien is dat wel heel leukquote:
Ik heb ook geheugenissues maar dacht dat ik mijn pincode nog wel wist. Update bij mijn ouders geïnstalleerd, en dan er achter komen dat ik de pincode toch niet wistquote:Op zondag 28 juli 2024 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook achtergekomen sinds mijn telefoon een keer geblokkeerd was, doordat ik mijn pin te vaak verkeerd had ingetypt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels aangepast naar iets anders
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Bij in aanzetten van mijn telefoon moet ik nog wel mijn pin invoeren. Daarna wel vingerafdruk.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb geen pin op mn sim meer staan, teveel gedoe
Jaquote:Op zondag 28 juli 2024 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En die oorwurm had je sinds vrijdag?
Had ik zojuist al gedaanquote:
Mijn hemelquote:
Die app om je telefoon te vinden als je hem kwijt bent heeft hetzelfdequote:Op zondag 28 juli 2024 20:06 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me wel pijnlijkquote:
ja, die zit er wel op ja, maar das van de telefoon zelf..quote:Op zondag 28 juli 2024 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij in aanzetten van mijn telefoon moet ik nog wel mijn pin invoeren. Daarna wel vingerafdruk.
It's the only thing that slowly stops the ache...quote:
Ja echt goed bedacht systeemquote:Op zondag 28 juli 2024 20:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die app om je telefoon te vinden als je hem kwijt bent heeft hetzelfde
Heeft me ooit gered omdat ik bij een ander kon checken waar m'n telefoon was. Vorig jaar kon ik m'n telefoon niet vinden na een wedstrijd en wilde ik hetzelfde trucje herhalen. Dus ik inloggen, moet ik m'n telefoon erbij pakken om verder te gaan. Sja...
quote:Op zondag 28 juli 2024 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook geheugenissues maar dacht dat ik mijn pincode nog wel wist. Update bij mijn ouders geïnstalleerd, en dan er achter komen dat ik de pincode toch niet wist
Leek er ook totaal niet op wat ik had ingevuld
Ik dacht 1015, 5190, of 5091??mijn pin is gelijk aan mijn pinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels aangepast naar iets anders![]()
Ik moet ze dan allebei invullen.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, die zit er wel op ja, maar das van de telefoon zelf..
sim kan ik in een domme telefoon stoppen en ermee bellen
Ja, morgen werken, dus ik houd het maar bij thee en waterquote:
Is dit als "yeah you bleed just to know you're alive"quote:Op zondag 28 juli 2024 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
It's the only thing that slowly stops the ache...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Niet de eetbare variant?quote:
quote:
Moeilijk publiekquote:
Ohja dit is ook wel een goede oorwormquote:
volgens mij sinds vandaag stukquote:Op zondag 28 juli 2024 20:18 schreef essnhills het volgende:
Zeg, sinds wanneer kun je niet meer op de likes klikken om te zien wie er heeft geliked? (Mobiel)
quote:Op zondag 28 juli 2024 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dit als "yeah you bleed just to know you're alive"Ja, maar die van jou is dan de rustigere variantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi liedje
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja, had het al gemeld bijquote:Op zondag 28 juli 2024 20:18 schreef essnhills het volgende:
Zeg, sinds wanneer kun je niet meer op de likes klikken om te zien wie er heeft geliked? (Mobiel)
quote:
Ik pas evenquote:Op zondag 28 juli 2024 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dit is ook wel een goede oorworm
quote:
Ah okequote:Op zondag 28 juli 2024 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, had het al gemeld bij
@:Nizno
Te vaak gebruikt enzquote:
IF YOU LIKE PINA COLADASquote:
quote:
Dat js toch de enige reden waarom we hier zijn?quote:
Maar ff srsquote:Op zondag 28 juli 2024 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat js toch de enige reden waarom we hier zijn?
Om te kijken wie ons likes geeft?
De reden vsn ons bestaan?
GETTING CAUGHT IN THE RAINquote:
Run away, but we're running in circlessssssquote:
Mja, misschien wel.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ff srs
Ik stel vaak de vraag waarom we hier op aarde zijn, maar het is gewoon daarom???![]()
IF YOU'RE NOT INTO YOGAquote:Op zondag 28 juli 2024 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Run away, but we're running in circlessssss
Denk het etenquote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk het eten
Ik heb net lemon pudding cakes gemaakt
Gewoon omdat het kon
Mijn rum is opquote:Op zondag 28 juli 2024 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, morgen werken, dus ik houd het maar bij thee en water
Joejoe
En wordt je daar nu een beetje nors van?quote:Op zondag 28 juli 2024 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn rum is opEn ik weiger Noorse prijzen te betalen
Hoe lang ben je nog daar?quote:Op zondag 28 juli 2024 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Watdeneukisditingodesnaamquote:
We should take it easy easy easy tigerrrrrrrquote:
Hoeveel is zo'n fles daar?quote:Op zondag 28 juli 2024 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
quote:
Nog niet gekeken, maar als een biertje al een euro of 12 kost in een restaurant, dan vermoed ik rond de 50 euro voor een goedkoop merkquote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog niet gekeken, maar als een biertje al een euro of 12 kost in een restaurant, dan vermoed ik rond de 50 euro voor een goedkoop merk
quote:Op zondag 28 juli 2024 20:31 schreef Koen66 het volgende:
Die cruiseferry heeft een mega grote slijterij, taxfree dus zat Noren die op en neer varen alleen daarvoor vermoed ik
I was sent to outer spacequote:
Ja, helemaal leukquote:Op zondag 28 juli 2024 20:32 schreef Modus het volgende:
[..]
I was sent to outer space
To find another happy place
Now I'm left here all alone
Million miles away from home
Die ferry's zaten vroeger al vol kotsende en poepende Scandinaviërs.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:31 schreef Koen66 het volgende:
Doe cruiseferry heeft een mega grote slijterij, taxfree dus zat Noren die op en neer varen alleen daarvoor vermoed ik
Zonder te kijken welke user het was, wist ik dat het US moest zijnquote:Op zondag 28 juli 2024 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ferry's zaten vroeger al vol kotsende en poepende Scandinaviërs.
Ja maar is zo, God had vroeger wat stukjes klei over en dacht "ik heb eigenlijk geen zin meer om te kleien maar ok, welk saai volk zal ik nu eens maken?"quote:Op zondag 28 juli 2024 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zonder te kijken welke user het was, wist ik dat het US moest zijn
Zong die “hou je bek en bef me”?quote:Op zondag 28 juli 2024 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had vanmiddag een merel in mijn tuin
jaquote:Op zondag 28 juli 2024 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zong die “hou je bek en bef me”?
das met een Oquote:Op zondag 28 juli 2024 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zong die “hou je bek en bef me”?
jij zat bij 4ebe in de tuin ook de merel te bekijken?quote:
je klinkt neerslachtig. gaat het wel goed met je?quote:
ow... ik zal even zorgen dat mn handjes goed opdrogenquote:
zouden daar ook wolven zitten?quote:Op zondag 28 juli 2024 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
je klinkt neerslachtig. gaat het wel goed met je?
ga je wel vaak genoeg naar het strand?
als roodkapje er is zal die ene vast mee gegaan zijnquote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij zat bij 4ebe in de tuin ook de merel te bekijken?
IF YOU HAVE HALF A BRAINquote:Op zondag 28 juli 2024 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We should take it easy easy easy tigerrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |