SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
leer voor de volgende keerquote:Op zondag 28 juli 2024 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uh, ja, dat ondervinden we nu dus ook. En ze heeft autisme (of een vorm daarvan), dus dan zou je verwachten dat er niet zomaar van plannen afgewijkt kan worden.
Met mijn broer en zijn vriendin op vakantie gaan, is verder prima. Maar er hoeft de volgende keer dus ook geen extra bezoeker voor een aantal dagen te komen.
Ik ga alleen met mensen waar het gezellig mee is, en waar je ook gewoon afspraken mee kunt maken.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
en daarom heb ik een hekel aan met anderen op vakantie gaan.
ouders en zus prima
partner prima
schoonfamilie ging nog net.
maar verder nee
Paprika nog langs geweest?quote:Op zondag 28 juli 2024 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga alleen met mensen waar het gezellig mee is, en waar je ook gewoon afspraken mee kunt maken.
Schoonfamilie valt dus al af om de eerste reden
Geen fok vakantie?quote:Op zondag 28 juli 2024 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga alleen met mensen waar het gezellig mee is, en waar je ook gewoon afspraken mee kunt maken.
Schoonfamilie valt dus al af om de eerste reden
De organisator, pedante Fransman: sorry but not sorryquote:Op zondag 28 juli 2024 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Olympische Spelen bieden hun excuses aan voor die woke versie van het Laatste avondmaal!
Ze kunnen de tering krijgen.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Olympische Spelen bieden hun excuses aan voor die woke versie van het Laatste avondmaal!
Mensenquote:Op zondag 28 juli 2024 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Dat was geen woke versiequote:Op zondag 28 juli 2024 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond het wel geinigquote:Op zondag 28 juli 2024 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was geen woke versie
Dat was gewoon oliedom
quote:Op zondag 28 juli 2024 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
En Krabs is af
[ afbeelding ]
Ja hij staat misschien niet helemaal goed, maar /care
Had ook zo'n "kerel" zijn lul (per ongeluk) eruit hangenquote:Op zondag 28 juli 2024 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Ach, mijn ding is het niet. Maar wat ik vooral zorgwekkend vind is dat er kennelijk helemaal niemand geweest is die zij vinger opstak van " is dit wel zo'n goed idee?"quote:
Dit vooral ja.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, mijn ding is het niet. Maar wat ik vooral zorgwekkend vind is dat er kennelijk helemaal niemand geweest is die zij vinger opstak van " is dit wel zo'n goed idee?"
Waarom zou dat moeten?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, mijn ding is het niet. Maar wat ik vooral zorgwekkend vind is dat er kennelijk helemaal niemand geweest is die zij vinger opstak van " is dit wel zo'n goed idee?"
Had andersom wel leuk gevonden "Allah in een strak leren pakje met een wortel in zijn arie" en dan rustig de wereld af zien fikken.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker!quote:Op zondag 28 juli 2024 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met @:Liesje1979 @:Dr_Flash en @:Fogel staat nog op de planning
Als je een kloppende analogie wil maken dan had je in 1992 duizend vrolijk dansende mensen met het Down Syndroom op het podium in Parijs neer moeten zetten.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:11 schreef CherryLips het volgende:
Als ze het in de jaren 80 of 90 hadden gedaan was het avant garde en geweldig en vooruitstrevend en lekker typisch Frans
Als ze het met Mohammed hadden gedaan was het avant garde geweest.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:11 schreef CherryLips het volgende:
Als ze het in de jaren 80 of 90 hadden gedaan was het avant garde en geweldig en vooruitstrevend en lekker typisch Frans
alleen jammer van al die mensenquote:
flauw hoorquote:Op zondag 28 juli 2024 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Aan mij hebben jullie vanavond niet veel meer, dat lijkt me duidelijk toch?
Succesquote:Op zondag 28 juli 2024 19:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker!
Maar ik ga nu eerst met wat mensen in Den Haag proberen een linkster te maken. (Dus vanaf heel veel portals naar een punt schieten, heb er de hele week "sleutels" voor verzameld. Spannend.
Ja al die migranten moeten er eens uitgezet wordenquote:Op zondag 28 juli 2024 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je van stront op straat houdt.
Wat een domme muts ook hequote:Op zondag 28 juli 2024 13:32 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/310205/(...)aan-erasmusbrug.html @:bitterbal weer de wegpiraat aan het uithangen?
En nusels?quote:Op zondag 28 juli 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn rugzak is te groot voor Ryan Air.
Vast ook te zwaar.
@:Budapestenaar
@:uitstraling
@:bitterbal
Thanks! Doen ook vooral mensen mee die ik nog nooit ontmoet heb. Dus lichte stress hier. Maar gelukkig allemaal met dezelfde nerdhobby.quote:
Wordt vast leuk als iedereen vanwege dezelfde hobby komtquote:Op zondag 28 juli 2024 19:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks! Doen ook vooral mensen mee die ik nog nooit ontmoet heb. Dus lichte stress hier. Maar gelukkig allemaal met dezelfde nerdhobby.
Heb net toch schoenen besteldquote:
@Xiliaquote:Op zondag 28 juli 2024 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
@:Xillia Of hoe heet NZ/Flory nu ook alweer?
@Xiliaquote:Op zondag 28 juli 2024 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
@:Xillia Of hoe heet NZ/Flory nu ook alweer?
Ja. Op mijn initiatief. Maar ik ben de meest onervaren speler van allemaal. En organisatorisch niet zo sterk.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt vast leuk als iedereen vanwege dezelfde hobby komt
Ik ben er echt nog nooit geweest.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil er graag weer naartoe, dat wel
keertje weekendje boeken kan toch gewoon?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil er graag weer naartoe, dat wel
quote:
Ik ben wel in Disneyland geweest maar ja dat tel ik niet als Parijs want ik heb niks van de stad gezien.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:29 schreef mschol het volgende:
ik wil ook wel een keer die richting op maarja, disney duur
Wat ben je nu kwijt voor een weekje Disney inclusief vervoer, hotel en eten?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:29 schreef mschol het volgende:
ik ging meestal ook wel een dagje naar parijs toe als ik naar disney ging,maar niet altijjdquote:Op zondag 28 juli 2024 19:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben wel in Disneyland geweest maar ja dat tel ik niet als Parijs want ik heb niks van de stad gezien.
Ik vind het een beetje een smoezelige stad zo in mijn eentje. Dat heb ik in Londen niet.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
keertje weekendje boeken kan toch gewoon?
Hoop ik ookquote:
M'n zus wil weer met kerst maar ze denkt dat ik goud schijt ofzo.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:29 schreef mschol het volgende:
Een week is wel lang.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben je nu kwijt voor een weekje Disney inclusief vervoer, hotel en eten?
Volgens die logica ben ik nog nooit in Parijs geweest danquote:Op zondag 28 juli 2024 19:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben wel in Disneyland geweest maar ja dat tel ik niet als Parijs want ik heb niks van de stad gezien.
Hmmm, even nadenken over deze kwestiequote:
Disney kan al bijna in een dag afgedaan worden op een rustigere dagquote:Op zondag 28 juli 2024 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nou ja als ik verder niks van Parijs heb gezien vind ik het voor mezelf niet meetellen.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens die logica ben ik nog nooit in Parijs geweest dan
Even snel afstrepen.
Waarom wil ze niet mee?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou wel weer naar een andere Disney willen maar krijg m'n zus niet meeIk wil naar Disney Tokio.
Waarom Tokio?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou wel weer naar een andere Disney willen maar krijg m'n zus niet meeIk wil naar Disney Tokio.
Jammerquote:Op zondag 28 juli 2024 19:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vliegangst en angst voor rare landen ofzo.
Heeft ze d'r koffer weer te vol gestopt?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmm, even nadenken over deze kwestie
Ben jij al uit over je 8 kg?
Of met Brabantquote:Op zondag 28 juli 2024 19:36 schreef UitStraling het volgende:
Disney vergelijken met de Parijse binnenstad.
Tweeduizend ekkenbazen minimaalquote:Op zondag 28 juli 2024 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Disney wordt wel schoongemaakt.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:36 schreef UitStraling het volgende:
Disney vergelijken met de Parijse binnenstad.
Ja geen idee, ik kom daar nooitquote:Op zondag 28 juli 2024 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Disney kan al bijna in een dag afgedaan worden op een rustigere dag
Waarom Californië?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Japan![]()
![]()
En qua klimaat CL-vriendelijker dan Californië.
quote:Op zondag 28 juli 2024 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tweeduizend ekkenbazen minimaal
Heeft Mickey Mouse daar spleetogen?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:35 schreef CherryLips het volgende:
En dan denk je buiten de Europese vakanties te gaan en wemelt het er nog van de kutblagen.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschienquote:Op zondag 28 juli 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ze d'r koffer weer te vol gestopt?
Watquote:Op zondag 28 juli 2024 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
weekje?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
maar je schijt geen goud toch?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Denk dat Californië eigenlijk prettiger is qua klimaat, wel warm maar een lage luchtvochtigheid, wat je in Japan juist wel hebtquote:Op zondag 28 juli 2024 19:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Japan![]()
![]()
En qua klimaat CL-vriendelijker dan Californië.
Disney Florida ben ik al geweest.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom Californië?
Daar ga je naar Universal. Disney is in Orlando.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |