abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214447752
Ik wil dinsdag voor 1 of 2 personen de barbeque aanzetten. Heb nu de keuze om de grote barbeque te schoonmaken etc. of gewoon zo'n wegwerpbarbeque te kopen.

Iemand hier ervaring met dat wegwerp ding? Als het echt waardeloos is ga ik wel aan de slag met m'n grote barbeque maar als het prima werkt, voor 1-2 personen is dat ook prima :')

Zoiets https://www.blokker.nl/wegwerpbarbeque/1132776.html
pi_214447994
De meeste zijn waardeloos. As je er extra briketten en aanmaakblokjes in gooit doen ze het iets beter maar verwacht er niet teveel van. Ik zou de bbq schoonmaken. Je kan hem ook aansteken, dan kun je het ergste vuil er vanaf laten branden en het daarna nog eens schoonmaken.
pi_214448094
Hier pas 2 aangestoken. Werkte idd voor geen meter. 1 werd er helemaal niet heet genoeg. Bij de ander lag het vlees nagenoeg op de kolen. Uiteindelijk alles maar op een grillplaat gegooid. Waren van de Jumbo.
  zondag 28 juli 2024 @ 14:31:10 #4
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214448138
Ja paar keer gebruikt onderweg

Je kan er best wat op warm krijgen maar een gezellig avondje bbq zit er niet in
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_214448154
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2024 14:25 schreef Nismo1991 het volgende:
De meeste zijn waardeloos. As je er extra briketten en aanmaakblokjes in gooit doen ze het iets beter maar verwacht er niet teveel van. Ik zou de bbq schoonmaken. Je kan hem ook aansteken, dan kun je het ergste vuil er vanaf laten branden en het daarna nog eens schoonmaken.
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 14:29 schreef smizy het volgende:
Hier pas 2 aangestoken. Werkte idd voor geen meter. 1 werd er helemaal niet heet genoeg. Bij de ander lag het vlees nagenoeg op de kolen. Uiteindelijk alles maar op een grillplaat gegooid. Waren van de Jumbo.
Dank!
Ik ga de grote barbeque wel schoonmaken, wil wel een beetje normaal eten :P
pi_214452624
Lekker voor het milieu ook, zo'n wegwerpding.
pi_214453121
Toevallig pas in Italië nog zo’n ding gekocht maar was weer een flop. Jaren geleden werkte die van de appie het beste maar geen idee ik wil niets meer met die dingen te maken hebben _O-
  zondag 28 juli 2024 @ 18:47:54 #8
299769 SoS87
FC Utereg
pi_214453164
Een wegwerpbbq kan je het best voor gebruik wegwerpen. :P
pi_214455456
2x geprobeerd en het werkte beide keren verbazingwekkend goed eigenlijk. 1x op een gesival en 1x op een vakantie in Italië.

Toch is een gewone grote uiteraard echt wel beter, maar zo'n wegwerpding hoeft echt niet verkeerd te zijn.
pi_214455483
In mijn studententijd regelmatig gebruikt
Maar wel vegetarisch. Groente grillen en vegaburger-dingen gaat prima

Vlees zou ik ivm garing niet durven
pi_214458807
die goedkope van 1-3 euro zijn niet best. 1tje van 4-5 euro kn het nog best goed doen.

er zit veel verschil tussen die dingen. sommige worden niet heet genoeg en sommige gaan na 45 minuten al uit.

wij gebruikten zr vroeger vaker, als je een goede hebt van 5cm hoog met rooster (geen alu plaat met gaatjes) is het goed te doen.

let wel op dat een vochtig grasveld het vocht erin trekt. de ondergrond mot droog zijn.

neem voor de zekerheid altijd 1 extra mee.

zorg dat de aanmaakblokjes goed verspreid liggen. alle kolen wit dan pas gebruiken.

geen bevroren vlees want dat trekt die meestal niet. minimaal ontdooit
pi_214458989
Die ik heb gebruikt hadden de kolen in paraffine gedrenkt.
Je kon een aansteker bij een kooltje houden en de hele boel begon te fikken.
pi_214519745
Even een update 8-)

Heb afgelopen maandag gewoon de grote bbq gepakt, ging prima. Ff alle spinnen wegspuiten met de tuinslang en rooster schoongemaakt en doorrr :s)

Komende maandag ga ik de boel maar weer aansteken.
pi_214522857
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 02:33 schreef Invisibli het volgende:
geen bevroren vlees want dat trekt die meestal niet. minimaal ontdooit
Wil je daarmee zeggen dat op een normale barbecue bevroren vlees wel ok is? 8)7
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')